Saab 900 S Coupe 1994 pisivead ja upgrade
Copy/paste oma teemast auto24.ee-st:
Soetasin just nimetatud auto ja 10 a. temakese sünnist on jätnud omad jäljed.
Loen siis ette:
Külgpeeglite mootorid ei reageeri juhtimisele kuidagi ja kaitsmed tunduvad terved olevat - millest alustada vea otsimist?
Aeg elektriku juures kokku lepitud. Mille peale välispeeglite soojendused tööle hakkavad?
Vesi pagasiruumis - tihend paigast ära nagu siin kirjutatakse. Kuidas parandada?
Parempoolsel tagatulel mõra ja vesi on sees - plaan lahti võtta ja hermetiseerida.
Vasakpoolsel esisuunatulel mõra ja niiskus sees - plaan sama eelmisega.
Originaalmakk ei taha kassette mängida - võtab sisse küll, kerib siia-sinna, vahetab poolt ja siis viskab välja. Parandatav?
Lisaks: juhi turvavöö ei keri korralikult tagasi, maki pisikesed väljahüppavad nupud lendavad üldse eest ära :), mõnes kohas (pagasiruumis, kõrvalistuja ukse servas) rooste - plaan teha roostetõrje.
Ostulugu ise järgmine: valisin Saab'i siinse (auto24.ee) foorumi heade hinnangute, auto heade omaduste ning eelkõige stiili pärast. Hiiu-Suurtükis on valik suur ja koos spetsialistiga sai parim neist välja valitud. Ostsin, korraldasin ARKimajanduse ja kimasin Tartusse. Sõita on puhas nauding - vaikne, kiire ja turvaline. 2,0 automaat pole just rakett, aga seda mugavam. Troost-Autos tehtud väike diagnostika näitas, et kõik on normis peale aku. Õli vahetasin just ära, ülevaatus läks probleemideta, Viking M+S lamellid on all ja põhjalikum hooldus Troost-Autos plaani võetud. Kompuuter on ilma 3 olulise nuputa ja pole veel jõudnud tutvuda sellega. Clarioni CD-box tuleb ka leida kuskilt...
Box leitud (1200.- pruugitult).
Veel tekkinud küsimusi:
Kas S tasemelt saaks ka veidi kobedamaks ajada:
1. asisem pardakompuuter (näitaks ka bensukulu jne)
2. lisada konditsioneer
3. udutuled ette
4. suveks Turbo vms Saabi originaalveljed - kas on selliseid üldse saada Eestis?
Üldmulje autost on väga hea, käib vaikselt, vedrustus paras, istmed mugavad, pagasiruumi mahuvad ühe talve kartulid vabalt ära ;)
Soetasin just nimetatud auto ja 10 a. temakese sünnist on jätnud omad jäljed.
Loen siis ette:
Külgpeeglite mootorid ei reageeri juhtimisele kuidagi ja kaitsmed tunduvad terved olevat - millest alustada vea otsimist?
Aeg elektriku juures kokku lepitud. Mille peale välispeeglite soojendused tööle hakkavad?
Vesi pagasiruumis - tihend paigast ära nagu siin kirjutatakse. Kuidas parandada?
Parempoolsel tagatulel mõra ja vesi on sees - plaan lahti võtta ja hermetiseerida.
Vasakpoolsel esisuunatulel mõra ja niiskus sees - plaan sama eelmisega.
Originaalmakk ei taha kassette mängida - võtab sisse küll, kerib siia-sinna, vahetab poolt ja siis viskab välja. Parandatav?
Lisaks: juhi turvavöö ei keri korralikult tagasi, maki pisikesed väljahüppavad nupud lendavad üldse eest ära :), mõnes kohas (pagasiruumis, kõrvalistuja ukse servas) rooste - plaan teha roostetõrje.
Ostulugu ise järgmine: valisin Saab'i siinse (auto24.ee) foorumi heade hinnangute, auto heade omaduste ning eelkõige stiili pärast. Hiiu-Suurtükis on valik suur ja koos spetsialistiga sai parim neist välja valitud. Ostsin, korraldasin ARKimajanduse ja kimasin Tartusse. Sõita on puhas nauding - vaikne, kiire ja turvaline. 2,0 automaat pole just rakett, aga seda mugavam. Troost-Autos tehtud väike diagnostika näitas, et kõik on normis peale aku. Õli vahetasin just ära, ülevaatus läks probleemideta, Viking M+S lamellid on all ja põhjalikum hooldus Troost-Autos plaani võetud. Kompuuter on ilma 3 olulise nuputa ja pole veel jõudnud tutvuda sellega. Clarioni CD-box tuleb ka leida kuskilt...
Box leitud (1200.- pruugitult).
Veel tekkinud küsimusi:
Kas S tasemelt saaks ka veidi kobedamaks ajada:
1. asisem pardakompuuter (näitaks ka bensukulu jne)
2. lisada konditsioneer
3. udutuled ette
4. suveks Turbo vms Saabi originaalveljed - kas on selliseid üldse saada Eestis?
Üldmulje autost on väga hea, käib vaikselt, vedrustus paras, istmed mugavad, pagasiruumi mahuvad ühe talve kartulid vabalt ära ;)
Kui kusagilt veel Clarioni box´i pakutakse,anna teada,mitu inimest siit
otsib sellist,uut ei raatsi keegi osta.
otsib sellist,uut ei raatsi keegi osta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
sigaelmar - millised?
http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=69_260
Trionic - Tartus tegeleb Aleksandri tänava alguse ärikeskuses mingi vend automakkide müügiga ja tal oli kaks sobivat pakkuda a 1200.- eest. Sobiv tähendab, et Clarion 6xCD ja selle ümmarguse pistikuga C-Bus (uuem on kandiline C-Net). Täpset numbrit ei mäleta, sest hetkel polnud 1200 välja käia - alarm on vaja osta kõigepealt ;)
PS Loodan, et tegemist ei ole mingi varastatud kraami edasimüüjaga...
http://www.partsforsaabs.com/default.php?cPath=69_260
Trionic - Tartus tegeleb Aleksandri tänava alguse ärikeskuses mingi vend automakkide müügiga ja tal oli kaks sobivat pakkuda a 1200.- eest. Sobiv tähendab, et Clarion 6xCD ja selle ümmarguse pistikuga C-Bus (uuem on kandiline C-Net). Täpset numbrit ei mäleta, sest hetkel polnud 1200 välja käia - alarm on vaja osta kõigepealt ;)
PS Loodan, et tegemist ei ole mingi varastatud kraami edasimüüjaga...
Ei nii ilusaid mul kahjux ei ole, mul need originaalkaunad, mis endal praegu all, palju tihedaid kodaraid, võibolla viletsama silmanägemisega inimesele meenutaxid kõige rohkem neid http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=1977
ehk need: http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?cPath=69_260_70&products_id=288 ?
http://www.elkparts.co.uk/ pakub veidi soodsamat hinda, kuid kas Eestist on odavam tellida samu asju ntx Saabianti või Vikingu juurest?
Või otsida velgi mujalt?
http://www.elkparts.co.uk/ pakub veidi soodsamat hinda, kuid kas Eestist on odavam tellida samu asju ntx Saabianti või Vikingu juurest?
Või otsida velgi mujalt?
Tagatule mõrast imbus vesi pagasiruumi - aitas Moment liim. Toimib hermeetiku asemel, kuid näeb üsna kole kollane välja. Saabi tulede tihendid on üsna kehvad - külgsuunatulede klemmid on ära oksüdeerunud ja ei anna enam ühendust. Nüüd otsustas tagumine kojamees ka saba anda - jäätus klaasi külge kinni ja mootor vedas mingi ülekande pooleks vms. Tulede kojamehed on ka pooles vinnas pidevalt.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: Gert
Nullisingi ära, kui auto ostsin. Olen alles kolm päeva sõitnud ja ainult linnas. Kütusekulu pendeldab ca 14-15 kandis. Ilmselt kui pikem ots teha lükkab keskmise vast normaalsema kulu peale.
Aga loomulikult. Samas soovitan esimese kuu aja jooksul sellele numbrile natuke väiksemat tähelepanu osutada (arvestades seda T tähte su auto kirjelduses). Lihtsalt algul on see telliskivi natuke suurem seal soki sees ja vajadus midagi uut ja huvitavat selles autos leida natuke suurem, kui peale mõningast kasutamist.
Algselt postitas: MadMan
Veelkord tänud Trionicule ja Jürile. Auto tundub nüüd palju parem.
Sina see olidki, kelle 900 seal Troostis tõstuki peal rippus hommikul vara?? Hakkas juba tunne tekkima nagu oopeliomanikul, et need ei tervita teineteist päeval, sest hommikul nad teeninduses juba kohtusid..:D:D (nimelt kolmas vend jalutas veel uksest sisse, kui natuke juttu sai aetud..:))
pardakompuutri kütusekulu näidust rääkides - minul näitab kompu paagitäie peale keskmist kütusekulu tegelikust suuremana kuskil 0,3-0,5 liitrit.
talvisel ajal linnas tundubki kütusekulu kõrge. aastakeskmisena on oluliselt mõõdukam tulemus: minul nt 8,8
talvisel ajal linnas tundubki kütusekulu kõrge. aastakeskmisena on oluliselt mõõdukam tulemus: minul nt 8,8
To Cyber: oleksid sa neljap.(30.12.) hommikul Troosti sattunud ,oleks pilt veelgi
huvitavam olnud.Aasta viimane tööpäev ja kõik tõstukid(4 tk.) riputasid
Saabe ja õues oli ka sama palju.Üksi ei käi enam jõud üle.Peaks kellegi
noore huvilise välja koolitama,kel oleks huvi ja sama diagnoos,mis minul.
huvitavam olnud.Aasta viimane tööpäev ja kõik tõstukid(4 tk.) riputasid
Saabe ja õues oli ka sama palju.Üksi ei käi enam jõud üle.Peaks kellegi
noore huvilise välja koolitama,kel oleks huvi ja sama diagnoos,mis minul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ja õhtul kell 9 nägi Trionic välja juba üsna, kuidas seda viisakalt öelda... Ning minu oma ei olnud veel mitte viimane.
Igal juhul Paremat Uut Aastat Sulle!
Ja paremaid (ilma halbade üllatusteta) patsiente! Tänud eilse vaeva eest!
Igal juhul Paremat Uut Aastat Sulle!
Ja paremaid (ilma halbade üllatusteta) patsiente! Tänud eilse vaeva eest!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: qdwin
Ja õhtul kell 9 nägi Trionic välja juba üsna, kuidas seda viisakalt öelda... Ning minu oma ei olnud veel mitte viimane.
Ah me siin kõik suured inimesed..:) ütle otse, et nägi välja nagi väljasitutud õunamoos...:D:D
Kahjuks ei tunne ühtegi töönäljas autohuvilist noormeest..:(, muidu võiks ju isegi käpaalust soovitada. Oma tutvusringkond on tiba teise ala pealt.
Nende rullikutega nalja pole,kui ikka häält teeb,tuleb kohe vahetada.Hoo
pealt purunenud rull/rihm on mõnigi kord purustanud teisi palju kallimaid
detaile.
Sry. teemast välja läks.
pealt purunenud rull/rihm on mõnigi kord purustanud teisi palju kallimaid
detaile.
Sry. teemast välja läks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989