et mida head sellega teha saab ?
huvitaks eriti :
kas sellega raadio pin koodi saab lugeda ?
ja kas saab ära kaotada selle aknapesuvee hoiatuse...
peale uue sid`i paigaldust on koguaeg kiri ees et aknapesuvesi on otsas ja kui saab otsa lõpuks siis kaob kiri eest ... ehk töötab vastupidi...
On keegi op-com kaablit kasutand?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kasutan ja teha saab nii mõndagi,kuid Tech2 võrreldes muidugi kasinamalt. Konkreetsetele küsimustele ei oska vastata,kuna sellist vajadust pole olnud. Aknapesuvee osas on ehk lihtsaim lahendus paak ära täita Aga üldiselt kasu om sellest 9-3 ss alates 2002 ja 9-5 puhul. Enim asju saab teha 1,9 tdi mootori puhul. Vanemate Saabide puhul pole sellest suurt abi.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Minu 1,9 9-5 näitab ainult veakoode sellega, muu kõik mitteaktiivne.
Saabscene.com mingi teema väitis, et selle anduri teate põhjus on veidi teist tüüpi SID ning seda ei paranda ka tech2.
Samas juutuubis on "OP-COM + Saab 9-3 Part 1, 2 ja 3", kus vist kõik opcomi võimalused lahti võetakse ja läbi näpitakse - võid tutvuda, mida selle vidinaga väidetavalt teha saab, kui auto toetab.
Saabscene.com mingi teema väitis, et selle anduri teate põhjus on veidi teist tüüpi SID ning seda ei paranda ka tech2.
Samas juutuubis on "OP-COM + Saab 9-3 Part 1, 2 ja 3", kus vist kõik opcomi võimalused lahti võetakse ja läbi näpitakse - võid tutvuda, mida selle vidinaga väidetavalt teha saab, kui auto toetab.
Mingil hetkel muutus pesuvedeliku anduri töö vastupidiseks (tühja paagi korral kontakt avatud vs kontakt suletud).
Kui SID sai vahetatud "vale" mudeli vastu, siis loogiline oleks ka andur ära vahetada sama aastakäigu vastu mis SID sai pandud. Eeldusel muidugi, et füüsiliselt sobib...
Kui SID sai vahetatud "vale" mudeli vastu, siis loogiline oleks ka andur ära vahetada sama aastakäigu vastu mis SID sai pandud. Eeldusel muidugi, et füüsiliselt sobib...
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: E Apr 20, 2015 9:53
- Asukoht:
- Auto:
Olen kasutanud! Saab enamvähem kõiki veakoode lugeda ja kustutada. Samuti saab dpf filtri põletamisprotsessi läbi viia. Endal olen teind ja toimis. Vajadusel võin seda teenust pakkuda! Aga ühildub vist jah 9-3 tid ga kõige paremini.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Täpsustan niipalju, et 1.9 TiD on paremini toetatud. Vanemal 2.2 TiD on valik väga piiratud. Oli vist võtme ja kütusepumba aju progemine aga ise pole neid proovinud. Sobib 2.2 puhul pigem mootori diagnostikaks aga siis peab ka mingi kogemus olema. Näiteks EGR vakood võib tähendada ka vaakumi leket SWIRL süsteemis, mitte et lähed kohe uut osa poest ostma.
Kas kellelgi mingit head programmi on selle opcom junni jaoks pakkuda?
Kaasas oleva plaadi pealt sain läbi suure jauramise driveri installitud Win 10 peale. Programm ise suutis hetkel ainult vin koodi välja lugeda ja siis jooksis kokku.
Kaasas oleva plaadi pealt sain läbi suure jauramise driveri installitud Win 10 peale. Programm ise suutis hetkel ainult vin koodi välja lugeda ja siis jooksis kokku.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kas kellelgi mingit head programmi on selle opcom junni jaoks pakkuda?
Kaasas oleva plaadi pealt sain läbi suure jauramise driveri installitud Win 10 peale. Programm ise suutis hetkel ainult vin koodi välja lugeda ja siis jooksis kokku.
Ega selle sama kräkitud programmi peal peabki ta jooksma, muude programmide peal ta minu teada ei tööta. Ausalt öelda ime, et sa ta Win 10 peal üldse jooksma said. Kokkujooksmisest ära lase end heidutada, mul kulub vahel 2-3 programmi starti enne kui peamenüügi täies komplektsuses ette saan.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)