El. kliimaseade
Tavaliselt ei tööta servomootor,mis sooja-külma kkappi liigutab,või on
lahti tross(traat),mis neid ühendab.Viimane variant enimlevinud.Võiks kõigepealt kalibreeringu teha,tihti piisab ka sellest.
lahti tross(traat),mis neid ühendab.Viimane variant enimlevinud.Võiks kõigepealt kalibreeringu teha,tihti piisab ka sellest.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
lisaks trionicule pakutule juhtub vahest ka selline lugu,et murdub hoob,mis ühendab trossi soojust reguleeriva lapatsiga.näha saab kapoti alt pärast kojameeste aluse plasti eemaldamist. enne tasuks muidugi üle kalibreerida
Tonnisel ei ole eraldi roolivõimurihma,kuni 89ni oli eraldi kondits.kiilrihm
ja ülejäänud modru vedas lamellrihm,mõlemad käsitsi pingutatavad.2,3
tulekuga tuli üks rihm ja automaatpinguti,ei tea ju,milline mootor su saabil on.
ja ülejäänud modru vedas lamellrihm,mõlemad käsitsi pingutatavad.2,3
tulekuga tuli üks rihm ja automaatpinguti,ei tea ju,milline mootor su saabil on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuna MAREKJUU ei paku järjekindlalt saabi väljajaskeaastat ei tea me,kas
on 202 või 204 mootor,ehk siis mõlemad pingutusvariandid välja pakkuda.
on 202 või 204 mootor,ehk siis mõlemad pingutusvariandid välja pakkuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lisaksin kliimaseadme jutule veel,et praeguste ilmadega tulebki torudest
ainult sooja,või kuuma õhku,ehk kui displeil on 17 kraadi,siis umbes sellist
sealt ka tuleb,kui õues on 1 kraad sooja,siis tundub 17 juba leitsakuna.
Külma hakkab tulema ainult LO asendis.
ainult sooja,või kuuma õhku,ehk kui displeil on 17 kraadi,siis umbes sellist
sealt ka tuleb,kui õues on 1 kraad sooja,siis tundub 17 juba leitsakuna.
Külma hakkab tulema ainult LO asendis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hmm... mul jälle vastupidine mure, nimelt mul asi sedapidi, et kui paned tmp-i HI- peale siis tuleb sooja ja kui lased mõne kraadi peale (juba 27 kraadist alates) hakkab külma puhuma :(
Autu ise on Saab 9000 92.a 2,3 Turbo bensiin
Autu ise on Saab 9000 92.a 2,3 Turbo bensiin
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Nu jah siin siis nüüd need teemad juba kattuvad Ühesõnaga:
Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!!
Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Algselt postitas: Factor
Nu jah siin siis nüüd need teemad juba kattuvad Ühesõnaga:
Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!!
Sain nüüd teise topicu all vastuse et see on lühis vms. Nii aga kuidas sma seda lühist nüüd siis otsima pean hakkama?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Hmm lammustasin siis selle ploki mis armatuuris on laiali ja :S see niskest elektroonikat täis et ilma skeemita ei oska küll midagi ette võtta, kuid kas viga on õige sealt ostima hakata?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
kui nüüd Factor kah ära näitaks, mis aasta auto tal on, saaks ju asja edasi uurida. Nimelt näitab vaid ACC1 veakoodi displeyl. ACC2 näitab üksnes leitud vigade arvu. Veakoodi enda saab siis lugeda ISATi või TECH2-ga
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
järelikult ACC2 ja veakoode saab lugeda ülalnimetet vahenditega.
ACC juhtplokist ei ole mõtet viga otsida - pigem on mingi andur töölepingu üles öelnud vms.
ACC juhtplokist ei ole mõtet viga otsida - pigem on mingi andur töölepingu üles öelnud vms.