El. kliimaseade

Teemad elektroonikast...
Vasta
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#1

R Okt 15, 2004 18:18

Tervist!

Oskate äkki öelda paar sõna elektroonilise kliimasedme kohta?
Nimelt mitte üks tera külma õhku ei tule, ainult sooja ja kuuma!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Okt 15, 2004 18:41

tere ka minu poolt!
mul täpselt sama mure:( Ükskõik,mis temp.paned,ikka tuleb aint kuuma.Äkki keegi teab öelda,milles asi?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

R Okt 15, 2004 23:41

Tavaliselt ei tööta servomootor,mis sooja-külma kkappi liigutab,või on
lahti tross(traat),mis neid ühendab.Viimane variant enimlevinud.Võiks kõigepealt kalibreeringu teha,tihti piisab ka sellest.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#4

L Okt 16, 2004 9:39

lisaks trionicule pakutule juhtub vahest ka selline lugu,et murdub hoob,mis ühendab trossi soojust reguleeriva lapatsiga.näha saab kapoti alt pärast kojameeste aluse plasti eemaldamist. enne tasuks muidugi üle kalibreerida
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#5

L Okt 16, 2004 14:45

Aitäh nõuannete eest, kohe vaatan asja üle:)!
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#6

L Okt 16, 2004 14:47

Siis selline küsimus veel:

Hommikuti külma mootoriga viliseb mingi rihm, aga ei tea, milline, umbes 10 sekundi pärast kaob ära. Äkki peaks mingit rihma pingutama?
Ise olen mõelnud, on see roolivõimu rihm ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

P Okt 17, 2004 10:18

Tonnisel ei ole eraldi roolivõimurihma,kuni 89ni oli eraldi kondits.kiilrihm
ja ülejäänud modru vedas lamellrihm,mõlemad käsitsi pingutatavad.2,3
tulekuga tuli üks rihm ja automaatpinguti,ei tea ju,milline mootor su saabil on.
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#8

E Okt 18, 2004 17:50

Mul on 2.0 turbo
ristosaab
Postitusi: 155
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#9

E Okt 18, 2004 20:03

Helista,aitame!:cool::P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

E Okt 18, 2004 20:29

Kuna MAREKJUU ei paku järjekindlalt saabi väljajaskeaastat ei tea me,kas
on 202 või 204 mootor,ehk siis mõlemad pingutusvariandid välja pakkuda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

K Okt 20, 2004 8:59

Lisaksin kliimaseadme jutule veel,et praeguste ilmadega tulebki torudest
ainult sooja,või kuuma õhku,ehk kui displeil on 17 kraadi,siis umbes sellist
sealt ka tuleb,kui õues on 1 kraad sooja,siis tundub 17 juba leitsakuna.
Külma hakkab tulema ainult LO asendis.
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#12

N Okt 21, 2004 10:18

Ok, thanks, uurime asja!
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#13

N Nov 11, 2004 17:01

Hmm... mul jälle vastupidine mure, nimelt mul asi sedapidi, et kui paned tmp-i HI- peale siis tuleb sooja ja kui lased mõne kraadi peale (juba 27 kraadist alates) hakkab külma puhuma :(
Autu ise on Saab 9000 92.a 2,3 Turbo bensiin
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#14

N Nov 11, 2004 17:31

Ikka esimesena proovida seda kalibreerimist, kasvõi sõidu ajal korraga vajutada <Auto> ja <---> (oli see kõige parempoolsem alumine) nuppe ja kontrollitakse reguleerimisklappide käigud ning ulatused üle.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#15

R Nov 12, 2004 6:06

Nu jah siin siis nüüd need teemad juba kattuvad :P Ühesõnaga:
Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#16

R Nov 12, 2004 6:07

Algselt postitas: Factor
Nu jah siin siis nüüd need teemad juba kattuvad :P Ühesõnaga:
Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!!


Sain nüüd teise topicu all vastuse et see on lühis vms. Nii aga kuidas sma seda lühist nüüd siis otsima pean hakkama?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#17

E Nov 15, 2004 15:04

Hmm lammustasin siis selle ploki mis armatuuris on laiali ja :S see niskest elektroonikat täis et ilma skeemita ei oska küll midagi ette võtta, kuid kas viga on õige sealt ostima hakata?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#18

E Nov 15, 2004 15:13

kui nüüd Factor kah ära näitaks, mis aasta auto tal on, saaks ju asja edasi uurida. Nimelt näitab vaid ACC1 veakoodi displeyl. ACC2 näitab üksnes leitud vigade arvu. Veakoodi enda saab siis lugeda ISATi või TECH2-ga
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#19

T Nov 16, 2004 20:13

duesenberg njah sry siin teemas jäi auto märkimata:o aga muidu Saab 9000 CS automaat 2,3 turbo (bens) 92 a.
Ootan ettepanekuid:P
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#20

T Nov 16, 2004 21:17

järelikult ACC2 ja veakoode saab lugeda ülalnimetet vahenditega.
ACC juhtplokist ei ole mõtet viga otsida - pigem on mingi andur töölepingu üles öelnud vms.
Vasta