Mure järgmine:
Elektriline katuseluuk jamab, algul töötab ilusti, mõne aja pärast ei funksa enam, all paneelil lüliti ümbrus läheb päris kuumaks.
Kas viga võib olla halvas ühenduses või on lülitis viga?
el.katuseluuk
Jälle vana vastus,asja nägemata raske pakkuda:näiteks mehanismi trossid
-siinid kinni ja mootor ei jõua luuki liigutada,või juhtmed viga saanud jne.
-siinid kinni ja mootor ei jõua luuki liigutada,või juhtmed viga saanud jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Minu vana SAABi katuseluugil olid vigased luugis olevad positsioonilülitid. Lõpuks viskasin need lihtsalt minema. Peale seda tuli ainult ise nupust täpselt reguleerida, et luuk õige koha peal seisma jääks.
Ja minu vana kere 9000 läksid nupu ümbrused alati kuumaks (see oli nupu taustavalgus, mis igas lülitis eraldi pirnina oli) uuel on see asi mõistlukum - üks pirm ja nupust kaugel
Ja minu vana kere 9000 läksid nupu ümbrused alati kuumaks (see oli nupu taustavalgus, mis igas lülitis eraldi pirnina oli) uuel on see asi mõistlukum - üks pirm ja nupust kaugel
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee