Fasten seatbelts - raskusandur kaassõitja istmes ei tööta.

Teemad elektroonikast...
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1047
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto:

#1

R Juun 09, 2006 11:24

Seoses armatuuri eemaldamisega ja mõne valguspirni taastamisega konsoolis, hakkas ka fasten seatbelts tuli põlema. Jama ainult selles, et ta põleb ka siis, kui ma üksi sõidan ning kaassõitjat pole. Kui kaassõitja turvavöö kinnitada, kustub tuli. Eeldan, et istmes peaks mingi raskusandur olema, mis annab infot, kas keegi istub. Ilmselt on see mingisse asendisse ära surnud ja annab infot, et keegi istub seal pidevalt :mad:
Et kust asjale läheneda? Mida kontrollida?
suur
Postitusi: 3922
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

R Juun 09, 2006 11:43

Algselt postitas: KT100
Seoses armatuuri eemaldamisega ja mõne valguspirni taastamisega konsoolis, hakkas ka fasten seatbelts tuli põlema. Jama ainult selles, et ta põleb ka siis, kui ma üksi sõidan ning kaassõitjat pole. Kui kaassõitja turvavöö kinnitada, kustub tuli. Eeldan, et istmes peaks mingi raskusandur olema, mis annab infot, kas keegi istub. Ilmselt on see mingisse asendisse ära surnud ja annab infot, et keegi istub seal pidevalt :mad:
Et kust asjale läheneda? Mida kontrollida?

Analoogse probleemikirjeldusega inglisekeelne jutt on seal.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13477
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#3

R Juun 09, 2006 11:43

Krt, seda peaks nüüd kontrollima.. aga kas see lüliti mitte turvavöö "pistikus" polnd? ma nagu ei mäleta, et istmes midagi oleks. Pista turvavöö kinni ilma autosse istumata, vaata kas siis kaob tuluke.

Või siis oli seal mingi vedruga vidin istme all..:red:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#4

R Juun 09, 2006 11:48

juhtmed lähevad kaasistuja tagumiku alla ja mõlema eesistuja turvavööde pistikusse. See kõrvalistuja "raskusandur" kui selline oli täiesti tavaline tiritav kontakt, mille küljest läks traat istmepõhja külge. Vähemalt 85 aasta klassikul.
Mart900
Postitusi: 663
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#5

R Juun 09, 2006 11:48

Istmes peab kah ikka midagi olema, kui poe kott kõrval istmel siis tuli põleb kui mitte siis kustus.

Edit: ptrt jõudis ette
mardikas
Postitusi: 239
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#6

R Juun 09, 2006 12:32

see on jah lihtne kinni- lahti kontakt mille üks ots on istme raami küljes ja teine on siis istme põhja külge kinnitatud. kui midagi väheke raskemat istmel on siis venitab ta kontakti kokku ja sirabki siis tuluke sul silme ees. ja selline sistem on nii minu vanal rondil ja ka sel tiba uuemal. ega svenssonid eriti vaevu midagi uut tegema kui juba mingi asi töötab.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#7

R Juun 09, 2006 12:38

Minu katsetuste kohaselt on istmes tõesti raskusandur, sest kui käega vajutada istmepadajale, hakkab üleval tuluke põlema.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13477
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#8

R Juun 09, 2006 12:43

Kogu selle jutu valguses tundub mulle, et seal on siis lihstalt see vedru ära väsinud ja kontaktid pidevalt koos..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1047
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto:

#9

L Juun 10, 2006 10:06

Ma polnud istme alla veel vaadanudki... seal see süsteem täiesti nähtaval ja käe ulatuses. Kartsin, et see kuskil istme sees vms :P
Igaljuhul tänud kõigile huvilistele.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1047
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto:

#10

E Juun 12, 2006 13:18

Nüüd siis viga kõrvaldatud. Kaassõitja istme all on 2 andurit, ühel oli kett pooleks, mis lülitit tõmbas.
Ei tea, kas juhil ka need andurid olema peaks? Minu omal on need igal juhul välja roogitud... ega tolku pole ka neist, auto ju ilma juhita vaevalt sõidab :P (st tuli põleb pidevalt, hoolimata sellest kas on raskust istmel või mitte, vöö kinni ja tuli kustub) :drive:
stennadi
Postitusi: 699
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#11

E Juun 12, 2006 13:32

Juhi istmel andurit pole veel kohanud. Volvo 142-st sama süsteem, seal ka pole.
Ja tõesti, ega need autod juhita kaugele ei jõua.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1047
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto:

#12

E Juun 12, 2006 13:43

Aga samas juhil istme all olid juhtmed olemas, kuidagi kokku ühendatud vms... milleks siis juhtmed pannakse? Kui parempoolne rool tuleb, siis kohe valmidus olemas? :P
kutt84
Postitusi: 8
Liitunud: E Mär 21, 2011 22:16
Asukoht:
Auto:

#13

T Okt 04, 2011 19:36

Tervist!

Sama probeleem: Fasten seatbelts - raskusandur kaassõitja istmes ei tööta.

Saab 9-3 2004a

Pean turvavöö kinni panema,et ei undaks.
Ühesõnaga vaatasin ka istme alla,seal on kaks 2 pistikut: Üks oli musta värvi ja teine oli vist roheline. milline neist istmeanduri oma on? Või mis ma tegema peaks? Oskab keegi selle kohta midagi rääkida

Tänud ette!
maxuud
Postitusi: 527
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#14

K Okt 05, 2011 8:59

Aga samas juhil istme all olid juhtmed olemas, kuidagi kokku ühendatud vms... milleks siis juhtmed pannakse? :P


Äkki istmepadja soojenduse juhtmed ? See ju ka peaks automaatse lülitusega toimima.
kutt84
Postitusi: 8
Liitunud: E Mär 21, 2011 22:16
Asukoht:
Auto:

#15

K Okt 05, 2011 11:33

ah jah..istmesoojendus on ka. nüüd ei teagi mis juhe on. airbag on ka istme sees.
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#16

K Okt 05, 2011 11:49

Sensormati vahetus.
Midagi lappida seal ei ole :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kutt84
Postitusi: 8
Liitunud: E Mär 21, 2011 22:16
Asukoht:
Auto:

#17

K Okt 05, 2011 12:52

Sensormati vahetus.
Midagi lappida seal ei ole :wise:


Palju selline asi maksta võiks?

see tähendab siis istme väljavõtmist jah.?
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 175
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#18

T Veebr 18, 2014 22:40

Mul nimelt sama probleem eelkõnelejatega: kõrval istme tuli põleb regulaarselt ja tõenäoliselt istme raskus andur ei tööta. Aga kui ma selle rohelise pistiku lahti ühendasin jäi ikka tuli põlema? Pildi pealt tundub, et on mingi väike takisti vahel. Huvitav palju tuleb uue sensormati (12760542) eest välja käia?

Pilt
pumps
praktikant
Postitusi: 340
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-5 Griffin 1998
9-3 Arc 2006

#19

K Veebr 19, 2014 11:12

tõenäoliselt tuleb mujale viga otsima minna.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
triibutu
Postitusi: 423
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#20

K Veebr 19, 2014 11:41

Kasulikku infot: http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=76880
sten145
Postitusi: 1
Liitunud: P Aug 21, 2016 13:14
Asukoht:
Auto:

#21

E Veebr 20, 2017 7:03

Mul on anduriga sama probleem - nõuab häälekalt turvavöö kinnitamist, kuigi kõrvalistuja istmel pole kedagi. Kas seda andurit kuidagi välja lülitada ei saa? Pean tunnistama, et proovisin ühe üldisema juhendi järi andurit üle kavaldada ja lõikasin enne turvavöö klambri pesa juhtme katki ning ühendasin omavahel. St, et tekiks ring ja süsteem arvaks, et turvavöö on peale pandud. Tulemuseks viskas airbag malfunction tule armatuurile põlema, st abi ei olnud.
Juhendi ise siin http://www.wikihow.com/Disable-a-Seat-Belt-Alarm

Kas on ehk teisi mooduseid süsteemi üle kavaldamiseks? Eesmärk ei ole turvavööta sõita, vaid uue anduri ja selle vahetusega kaasnev töö on ebaproportsionaalselt liiga suur ettevõtmine.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 471
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#22

E Veebr 20, 2017 8:28

Mul see teema ka päevakorras, aga seda viisil, kus lae all ei lähe tuli üldse põlemagi, mis annaks märku, et turvavöö pole peal. Sai mõni aeg tagasi SaabiAntis käidud, seal veast jagu ei saadud, vaid tekitati nö heli juurde ehk masinat käima pannes andis järjestikku 6 helisignaali. Palusin selle maha võtta, võeti maha. Guueldada olen ka püüdnud, on nagu levinud probleem, kuid pole aru saanud, mis seda põhjustab. On ehk kellelgi siin kogemusi ja head linki pakkuda testimiseks ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6956
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

E Veebr 20, 2017 8:41

Enne juhtmete lõikumist tasuks anduri tööpõhimõte enesele selgeks teha. See kiles andur muudab oma takistust, kui seda venitada (elik p..e pingis) ja takistusevahemik on kalibreeritud väärtus ECU jaoks.
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3078
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#24

E Veebr 20, 2017 9:27

Kas sellel turvavöö tulukesel on ka mingi seos airbagiga? Näiteks kui tuli põleb ja pauku paned, siis airbag ei avane?!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6956
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

E Veebr 20, 2017 15:33

Kui vöö on lahti, rakendub padi kiiremini ja täie võimsusega. Kui vöö kinni, arvestab istmeandur massi istmel ja pingutab vastavavalt õllekõhu suurusele paugu korral vööd. Tulukese ja anduriga tegeleb TWICE. Sealt saadetakse infot ka SRS ECU`le.
Vasta