Nii täna sai ampermeetriga üle vaadatud kuhu vool siis ikkagi kaob.. esimesed kaitsmed mida proovisin olid mootori kõrval boksis olevad ja seal leiduski viga F30 fuse. kui välja tõmmata langeb lekkevool 0,03-0,04. kui sees on siis tarbib 0,75. Milles võib asi olla. kas kui ma selle kaitsme välja võtan saab sõita?
Ette tänades;)
voolulekke probleem 9-3 2003
Uurisin täna veel, et MAXI f14 on sellega seotud ja oligi selles asi. Kui rooli kõrvalt karbist f14 väljas on, on lekkevool 0,02-0,03A . Sisuliselt sain käima ka ilma selle kaitsmeta aga raadiot ega SID-i pole siis. Kahtlane millega see asi lõppeb.. Korralik koht kus lühis olla saab. Peab vist mingile spetsialistile ikka viima.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
keegi oskab selgitada kuidas sid-i, control panelit ja raadiot laiali võtta , vooluvõrgust lahti ka? Tundub et isegi võimendis pole probleem , esindus pani ka pange siis vist.
Hangi endale netist selline programm nagu WIS, seal on kõik kirjas, kuidas miski lahti või kinni käib.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)