Kas keegi oskab öelda, peaks hommikuti külma mootoriga kliimaseade ise ennast lülitama sellisele reziimile, kus hakkavad tööle tagaklaasisoojendus, tuuleklaasisoojendus , peeglid jne.?
Mul lülitub küll sisse peeglite soojendus, aga tagaklaasi oma mitte. On see mingi elektroonika viga?
Autoks 9000i turbo 2,0 , aastast 90
Kliimaseadme automaatika
Minul lülitab küll tagaklaasi soojenduse sisse. Isegi, kui klaas jumala ilus ja puhas.
Aga imelik on veel see, et vahest, kui lülitan nupust tagaklaasi soojenduse välja, siis ACC paneelis kustub oranz tuluke ära, aga armatuuris jääb vastav ikoon põlema.
Ma mõtlesin, et need on üks ja sama asi, aga võibolla ei ole kah, või viskab ACC villast.
Aga imelik on veel see, et vahest, kui lülitan nupust tagaklaasi soojenduse välja, siis ACC paneelis kustub oranz tuluke ära, aga armatuuris jääb vastav ikoon põlema.
Ma mõtlesin, et need on üks ja sama asi, aga võibolla ei ole kah, või viskab ACC villast.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Sõltub välistemperatuurist,aga praeguste ilmadega peab sisse lükkama
nii peeglid,kui tagakalaasi.
nii peeglid,kui tagakalaasi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mida kujutab endast kalibreerimine? Kas see on mingi testimine?
Lugesin siit elektroonilise kliimaseadme kohta ja seal nagu öeldi, saab ka ise programmerida ümber seda, mingi kahe nupu vajutamisega jne.
Oskab keegi täpsustada?
Lugesin siit elektroonilise kliimaseadme kohta ja seal nagu öeldi, saab ka ise programmerida ümber seda, mingi kahe nupu vajutamisega jne.
Oskab keegi täpsustada?
Kalibreerimine on nn. selftest
ACC2-l tuleb vajutada AUTO ja <=> (Vent) üheaegselt.
Siis testib ta enamus süsteeme läbi ja kui vea leiab, siis on seal 0 asemel vigade number. Test saab läbi, kui taastub algne temperatuuri näit.
Üldiselt loe siit: ACC2 kohta http://www.thesaabsite.com/9000/9000faqs.htm
ja siit kui sul on ACC1
http://www.thesaabsite.com/9000/9000ACC1.htm
PS soovitan sul oma auto juures ära märkida ka aasta arv ja mootori tüüp - siis on oluliselt lihtsam su küsimustele vastata.
Hetkel on sul lihtsalt: Auto: Saab 9000i
ACC2-l tuleb vajutada AUTO ja <=> (Vent) üheaegselt.
Siis testib ta enamus süsteeme läbi ja kui vea leiab, siis on seal 0 asemel vigade number. Test saab läbi, kui taastub algne temperatuuri näit.
Üldiselt loe siit: ACC2 kohta http://www.thesaabsite.com/9000/9000faqs.htm
ja siit kui sul on ACC1
http://www.thesaabsite.com/9000/9000ACC1.htm
PS soovitan sul oma auto juures ära märkida ka aasta arv ja mootori tüüp - siis on oluliselt lihtsam su küsimustele vastata.
Hetkel on sul lihtsalt: Auto: Saab 9000i
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!! :(
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!! :(
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab