Kliimaseadme automaatika

Teemad elektroonikast...
Vasta
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#1

N Okt 21, 2004 18:53

Kas keegi oskab öelda, peaks hommikuti külma mootoriga kliimaseade ise ennast lülitama sellisele reziimile, kus hakkavad tööle tagaklaasisoojendus, tuuleklaasisoojendus , peeglid jne.?
Mul lülitub küll sisse peeglite soojendus, aga tagaklaasi oma mitte. On see mingi elektroonika viga?
Autoks 9000i turbo 2,0 , aastast 90
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#2

N Okt 21, 2004 19:00

Minul lülitab küll tagaklaasi soojenduse sisse. Isegi, kui klaas jumala ilus ja puhas.
Aga imelik on veel see, et vahest, kui lülitan nupust tagaklaasi soojenduse välja, siis ACC paneelis kustub oranz tuluke ära, aga armatuuris jääb vastav ikoon põlema.
Ma mõtlesin, et need on üks ja sama asi, aga võibolla ei ole kah, või viskab ACC villast.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

N Okt 21, 2004 20:06

Sõltub välistemperatuurist,aga praeguste ilmadega peab sisse lükkama
nii peeglid,kui tagakalaasi.
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#4

R Okt 22, 2004 10:47

Aga oskate öelda, miks mul tagaklaasisoojendust ise sisse ei lülita?
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#5

R Okt 22, 2004 12:53

Mida kujutab endast kalibreerimine? Kas see on mingi testimine?
Lugesin siit elektroonilise kliimaseadme kohta ja seal nagu öeldi, saab ka ise programmerida ümber seda, mingi kahe nupu vajutamisega jne.
Oskab keegi täpsustada?
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2279
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#6

R Okt 22, 2004 13:28

kas seda ei saa üldse käsitsi ka sisse lülitada?
Või ei ole sellisel isendil sellist võimalust?

Minul oli relee läbi põlenud, natuke tinutamist ja nüüd on see juba 2 aasta, kui funkab.
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#7

R Okt 22, 2004 14:02

Kalibreerimine on nn. selftest
ACC2-l tuleb vajutada AUTO ja <=> (Vent) üheaegselt.
Siis testib ta enamus süsteeme läbi ja kui vea leiab, siis on seal 0 asemel vigade number. Test saab läbi, kui taastub algne temperatuuri näit.
Üldiselt loe siit: ACC2 kohta http://www.thesaabsite.com/9000/9000faqs.htm

ja siit kui sul on ACC1
http://www.thesaabsite.com/9000/9000ACC1.htm


PS soovitan sul oma auto juures ära märkida ka aasta arv ja mootori tüüp - siis on oluliselt lihtsam su küsimustele vastata.
Hetkel on sul lihtsalt: Auto: Saab 9000i
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
MAREKJUU
Postitusi: 46
Liitunud: P Okt 10, 2004 15:38
Asukoht:
Auto:

#8

R Okt 22, 2004 14:43

Käsitsi saab ikka sisse lülitada, aga seda peaks tegema ju automaatika?!
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#9

N Nov 11, 2004 17:24

Njhaaa proovisin siis selle testi läbi ja alguses oli ilusti 0 aga hiljem siis kui test esi akna peale jõudis siis näitas 1 ja kui nüüd neid koodi tabeleid uurisin siis seal on koodid hoopis koos tähtetega 1C jne... kuidas seda mõista??? ja selle 1C tähendus on ingliskeele mingi Shorted, mis see tähendab? Otsisin vastet aga ei leidnud, sõnale shorten- sain tähenduseks lühendama või lühenema!!!! Ei mõista!!!!
Ja seda kah uskuda ei saa, mis ta testi alguses näitas 0, sest mul kiima ei toimi!! :(
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

N Nov 11, 2004 17:27

shorted on ehk lühiühendus ehk lühis?
Vasta