9-5 2002 2.3 laadimis pinge 18 v

Teemad elektroonikast...
Vasta
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#1

E Okt 03, 2016 18:49

Järsku hüppas laadimispinge 17-18v peale ja armatuuris erinevad tuled põlema... Milles võib asi olla? Ise arvaks et pingeregulaatoris midagi lühises..?
Auto sõitis umbes minut aega sellise vooluga. Ei tea kas võis midagi lisaks ka veel ära rikkuda..
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Okt 03, 2016 20:04

kas aku klemmid kenasti puhtad ja kinni? ja samuti massi ühendused?
Muud kohe nagu pakkuda ei oskaks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#3

E Okt 03, 2016 20:18

Juhtub ka nii et kui aku on kaotanud mahtuvuse läheb laadimisvool kõrgeks.
Proovi mõõta akut seismisel ja käivitamisel ehk palju on pingelang:drink:
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#4

T Okt 04, 2016 12:17

Pingeregulaator on tuksis.
Mahtuvus ei loe isegi kui üldse nullis
Niimodi sõites lihtsalt sureb kähku akku
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#5

N Okt 06, 2016 9:33

Tõenäoliselt pingeregulaator.

Ise sõitsin tuksis regulaatoriga ca 30km. Koheselt lõhkus ära esitulede pirnid ning keetis aku üle. Ca 2 kuud hiljem andis aku otsad. Muud hullu õnneks ei juhtunud - igasugu hoiatustuled kustusid ise peale regulaatori remonti.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#6

P Okt 09, 2016 13:46

pingeregulaator jah , viisin remonti , küsiti vahetuse eest 200 eur, kuna nad ei saand generaatorit ülevaltpoolt kätte ja läks vahetusega pool päeva ..
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

P Okt 09, 2016 13:56

Ma arvan, et kiiremini saaks selle regulaatori sealt kätte ka genekat maha võtmata.... :?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#8

P Okt 09, 2016 15:28

on keegi teind nii , ilma genekat lahti võtmata ?
päris kitsas on seal ja näha pole sinna vahele..
mihhail1988
Postitusi: 162
Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
Asukoht:
Auto:

#9

P Okt 09, 2016 15:58

Ma arvan see oli nali)))) Lihtsalt pool päeva seda töö ei võtta kui õige meisti juures teha.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#10

P Okt 09, 2016 20:03

Vat ei saa ilma genekat mahavõtmata.Boch tegi küll geneka,millel saab regulaatorit kergesti vahetada ,aga Saabi insenerid panid ta nii purki,et seda plastikaant ei saa ära muidu,kui tuleb veovõlli tugilaager lahti lasta .Ja siis on seal vahel nii hea ukerdada,et tahad geneka maha võtta,samas allapoole pole mul õnnestunud ja üles tuli ka rohke vaevaga,ei midagi sellist,et genekas lahti ja kohe lupsti käes.Mootori kette saab ka vahetada mootorit eemaldamata ,aga miks siis ikkagi mootor maha võetakse?Tean millest jutt olen teinud nii ja naa ketivahetust.
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

P Okt 09, 2016 20:17

No ma ei tea....
Kui muud ei aita, siis youtube peaaegu alati.
Remondimehed peaks ka leidma selle koha, siis ei pea kõike ise välja mõtlema ja avastama.

9-5 gen. vahetus
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta