Diagnostika seadme valik/soovitused
Tere! Olen värske Saab 9-3 -06 omanik. Kuna masinal põleb mootorituli, sooviks seda kontrollida ise. Kuna eelnevalt olen tegelenud VAG grupi masinatega, proovisin oma praeguse seadmega vigu vaadata (Ross-Tech VCDS). Näitab ,et viga sees aga ütleb, et sees tootja spetsiifiline viga. Kustutada laseb programmiga aga tuleb mingi aeg tagasi. Ise kahtlustan tahmafiltriga seonduvat. Seega seade/programm mida osta soovin peaks olema suuteline kõiki veakoode tuvastama ja programmiga peaks olema võimalik teha tahmafiltri regenerationi.
Endale silma jäänud selline kuulutus: http://www.auto24.ee/products/diagnostikaseadmed/op-com-opel-gm-saab-diagnostika-v1-59-kuni-2014/1285969/
Kas kelegil on sellise seadmega kogemust, saab sellega tahmafiltri puhastust teha? Või mida teie soovitate?
Endale silma jäänud selline kuulutus: http://www.auto24.ee/products/diagnostikaseadmed/op-com-opel-gm-saab-diagnostika-v1-59-kuni-2014/1285969/
Kas kelegil on sellise seadmega kogemust, saab sellega tahmafiltri puhastust teha? Või mida teie soovitate?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Jah, op-comiga saab tahmafiltri sundpuhastust käivitada ja diisel 9-3 omanikele on see parim seade selle raha eest (kui veidi otsid leiad muidugi sama asja ka soodsamalt). Võimalused ongi selle seadmega kõige laiemad just 1,9 diiselmootoriga 9-3 puhul. Ehk soovitan osta.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Soovitan soojalt Autocomi teeb enamus vajalikke asju alates tahmapõletamisest kuni realtime ja flightrecorderiga.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=27350#pid263031
Tartus saan aidata sama asjaga lugemist.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=27350#pid263031
Tartus saan aidata sama asjaga lugemist.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Autocom Delphi on ka väga asjalik, aga maksab keskeltläbi 2x rohkem kui Op-com ja mõningaid programmeerimisi ei saa teha, mida op-com margispetsiifiliselt võimaldab. Ehk kui tegu on just 9-3 1,9 tdi mudeliga, siis ütleks et op-comiga kõige laiemad võimalused suht vähese raha eest. Samas 9-5 puhul on op-com suht kasutu, just mootori poolelt.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Op-com müüjaga kontakteerudes uurisin, kuidas see töötab win10 64bit op süsteemiga, vastus: 64bit op süsteemi jaoks on driverid olemas aga tõrked on väga lihtsad tekkima ning seetõttu soovitus kasutada 32bit op süsteeme. Täna autodiagnostika jaoks parim on Win7 32bit. Win10 omab rohkelt puudusi, miks see ei ole hea autodiagnostikasüsteemide jaoks alustades registrisüsteemist ning lõpetades defenderiga, mida ei ole võimalik Win10-el eemaldada ega täielikult välja lülitada.
Kuidas teistel kasutajatel kogemusi?
Kuidas teistel kasutajatel kogemusi?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
VirtualBox ja installi, mis iganes op süsteemi vaja on... võid selle 10 peal 7-t jooksutada või kasvõi XP-d. Loomulikult on selle jaoks installikat vaja, aga noh, seda on ka siis vaja, kui otse arvutisse installida.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mina kasutan Delphit, Op-comi 32- bitise windows 7 peal, siis jääb see virtual machine teema ära.
Mitmel kodanikul need siin klubis olemas. Kõrvaltvaatajana olen kuulnud/näinud, et trükiplaadi jooted pole alati kõige paremad ja sama kehtib ka ühenduskaablite kvaliteedi kohta. Aga kui jootekolb peos püsib, siis vist täiesti toimivad asjad. Kuigi tundub et Hiinas neid Tech2 kloonide valmistajaid ka mitmeid, seega enne ostu tasub lugeda kasutajate/ostjate reviewsid.
Keegi muidu Tech2 hiina kloone ka soetanud või proovinud on?
Mitmel kodanikul need siin klubis olemas. Kõrvaltvaatajana olen kuulnud/näinud, et trükiplaadi jooted pole alati kõige paremad ja sama kehtib ka ühenduskaablite kvaliteedi kohta. Aga kui jootekolb peos püsib, siis vist täiesti toimivad asjad. Kuigi tundub et Hiinas neid Tech2 kloonide valmistajaid ka mitmeid, seega enne ostu tasub lugeda kasutajate/ostjate reviewsid.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Olemas op-com, tech2 kloon ja "tavaline" obd bluetooth. 9-5 tid juures on op-com täiesti mõttetu(9-3 juures ja bensiini tarbivate 9-5 juures tundub juutuubi põhjal palju võimekam olevat), vigade näitamisega ja kustutamisega saab obd rahuldavalt hakkama ja tech kloon on igati OK. Kõige ebakvaliteetsem on toite ühendus.
Kasutusmugavuse poolest on obd bt vaieldamatult kõige mugavam, tech juures on kola tunduvalt rohkem, võimalusi ka muidugi. Hiina tech tellimise juures peaks vaatama just kommentaare pc tarkvara osas - kas on "kasutatav" või peab netiavarustest toimiva otsima.
Kasutusmugavuse poolest on obd bt vaieldamatult kõige mugavam, tech juures on kola tunduvalt rohkem, võimalusi ka muidugi. Hiina tech tellimise juures peaks vaatama just kommentaare pc tarkvara osas - kas on "kasutatav" või peab netiavarustest toimiva otsima.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mina kasutan ainult op-com vidinat, obd2 readerid ei tee mu masinas muhvigi. Saab-i asjad seal kahjuks minu masinate jaoks (9-3 ja 9-5, mõlemad 2002a. 2.2TDI) nirud (vist osaliselt laseb veakoode lugeda), aga sättides autoks miski Opel Zafira või Vectra, saan just ainult sellega mootorile ligi, kaasa arvatud nn. "Live Data". Kuis ta suhtleb uuemate mudelitega, kahjuks ma ei tea, pole olnud võimalust katsetada.
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: K Mär 25, 2020 14:36
- Asukoht:
- Auto:
Kas selle op-com või bluetooth obd2 seadmega parkimisanduri vea saab tuvastada? Mõlemaga? 2006 9-3 1.9 TiD
Mul on nii oem, kui hiinlane. Viimasel puudub toitestabika moodul, s.t. kui käivitad katkeb korraks pingelangu tõttu toide ja pead riista uuesti käivitama. Muidu töötab normaalselt. Osasid asju ei lase progeda, aga see võib ka mälukaardi probleem olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
MY99 puhul ei näinud op-comi softiga ka suurt midagi, täitsa huvitav kuidas need hiinakloonid selle saavutavad, ilmselt siis julmalt ongi techi firmware sinna sisse istutatud
Keegi oskab mingit konkreetset isendit soovitada millega saaks live data kätte MY99 puhul ?
St võiks siis olla BT junn mille mingi androidi softiga kokku paaritada.
Ehk siis võiks soovitada mingit konkreetset lugeja/softi kombot.
St võiks siis olla BT junn mille mingi androidi softiga kokku paaritada.
Ehk siis võiks soovitada mingit konkreetset lugeja/softi kombot.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Kas Torque äpiga võiks saada dpf filtri täituvust kontrollida? Mul üks hiina obd2 bt vastuvõtja olemas, aga see paljusid asju siiski ei näita mida Torque äpp pakub. Või mingi muu programmiga, mul iseenesest üks juhtmega obd pistik seisab ka kapis, selle saaks arvutiga ühendada.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Ei näe torgiga. Mu teada ainus äpp mis töötab, on DPF Info androidil kvaliteet OBD lugejatega viewtopic.php?f=43&t=25238&p=252165#p252165