Mure 9-3 kesklukuga
Autoks Saab 9-3 SC 2006. Olen korduvalt keskluku puldil patareid vahetanud ja alati saab puldi patarei umbes 12 tunniga nii tühjaks, et puldist enam kesklukk ei toimi. Kas see mingi tüüpviga? Aitab ainult puldivahetus? Kui kasutatud pult osta, kas immo saab toimima kuidagi?
Pulti saab ainult ühe korra programmeerida, kasutatud pult ei ole lahendus. Kui puldi lahti võtad siis trükkplaadi komponendid kõik korras ? Niipalju kui visuaalselt on hinnata võimalik.
Kui pult kulunud siis arvatavasti ka mikrolülitid kulunud. Kuidagi moodi jääb siis ju tarbimine järgi mis pateri tühjendab. Täis patareiga töötab pult tõrgeteta ? Auto annab ka märku tühjast puldist kui käivitad ?
Kui pult kulunud siis arvatavasti ka mikrolülitid kulunud. Kuidagi moodi jääb siis ju tarbimine järgi mis pateri tühjendab. Täis patareiga töötab pult tõrgeteta ? Auto annab ka märku tühjast puldist kui käivitad ?
Kui multimeetrit kasutada mõistad siis võiks ju üle kontrollida kas lülitid toimivad nii nagu peab. Kas tava asendis "piiksub" või mitte.:thumb:
Sai multimeetriga vaadatud. Kuna NO-tüüpi mikrolülitid siis multimeetriga läbi helistades piiksus nupu vajutuse korral. Kõik mikrolülitid toimisid korrektselt.
Sellise pildi pealt ma külmjoodet välja ei loe, aga vabalt võib asi selles olla.
Oma kullipilguga pole ka külmjoodet leidnud. Kuid igaks juhuks teen jooted üle.
Multimeetriga sai patarei ka üle vaadatud... 2,8V pinge iseenesest ei tohiks probleem olla. Lisaks ohukad vilguvad lambist kolm korda.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Sellise pildi pealt ma külmjoodet välja ei loe, aga vabalt võib asi selles olla.
Kallis Viktoria - esitan küsimuse mis usun et vaevab nüüdseks juba tuhandeid saabiklubilisi - kas aprilli kalendritüdruk ja külmjoodete tuvastamine foto järgi käivad käsikäes? Mitte et ma kahtleksin moodsa aja daamide võimetes või nii, aga lihtsalt huvi pärast. :D
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Kallis Homunkulus
Oled asjast õigesti aru saanud. Aprilli kalendritüdruk ja elektroonika käivad käsikäes - külmjoodet pole paadunud elektroonikul raske tuvastada. Ma ei pane pahaks - meestel on raske uskuda, et ilusad naised jootekolbi käes hoida oskavad ja oh imet, oskavad sellega ka midagi teha (mitte lokke keerata, eks).
Juhin tähelepanu ka grammatika poolele - kui kirjutad, püüa siis vähemalt komasid kasutada. :P
Oled asjast õigesti aru saanud. Aprilli kalendritüdruk ja elektroonika käivad käsikäes - külmjoodet pole paadunud elektroonikul raske tuvastada. Ma ei pane pahaks - meestel on raske uskuda, et ilusad naised jootekolbi käes hoida oskavad ja oh imet, oskavad sellega ka midagi teha (mitte lokke keerata, eks).
Juhin tähelepanu ka grammatika poolele - kui kirjutad, püüa siis vähemalt komasid kasutada. :P
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Keskluku murele ei ole lahendust veel saanud. Jootsin puldil kõik jooted üle, midagi paremaks ega hullemaks ei läinud. Sai Tartu esindusse oma murega pöördutud, mingeid vigu ei näidanud, arvati pult vigane. Otsustasin siis uue osta, kuid esindusel tekkis probleem uue puldi õpetamisega. Arvavad, et probleem SIM mooduliga(asub rooli taga, kangid selle küljes), homme esindusse tagasi, pidid asja edasi uurima. Kellelgi sama mure esinenud? Igaks juhuks uurin ka, ega kellelgi antud moodulit pole müüa/prooviks anda?
Hetkel pult toimib ilusti, kuid masin hakkas ohutulesid uuesti vilgutama iga natukese aja tagant. Alati vilgutab kolm korda. Ennem arvasin, et probleem on seotud puldiga, kuid tundub, et mitte? Kellelgi kogemusi, mis vilkumist võib põhjustada?
Mingi alarmiga seotud andur on lõpetanud konstruktiivse tegevuse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989