Immo ja aju

Teemad elektroonikast...
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#1

K Sept 27, 2006 13:22

Küsimus siis selles kuidas käib immo ja aju omavaheline suhtlemine. Kas aju saab immo järgi programmeerida või vastupidi. Auto 9000 ja aastast 1997
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

K Sept 27, 2006 13:29

aju ja immo pannakse tech2-ga omavahel üksteist tunnistama. St. kui vahetasin ajus softi välja (või kui vahetada terve aju välja), siis et uuesti autot käima saada, tuli tech külge panna.
Samas kui vaadata tuuningufirmade kodukaid, siis techist ei räägita midagi. Nõutakse vin koodi.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#3

K Sept 27, 2006 13:39

Algselt postitas: qdwin
Samas kui vaadata tuuningufirmade kodukaid, siis techist ei räägita midagi. Nõutakse vin koodi.

Immo takistab bensupumbal tööle minemast ja see inff nähtavasti kirjutatakse koos softiga mäludesse.
Kuuldavasti tuleb alarmi boksis jumperi kontaktid 9 ja 22 omavahel ühendada ja bensupumpa immo enam ei puutu. Signa ise jääb muidugi toimima. Alarmi veakoode ka enam ei salvestata.
Noh...immost pole siis suurt kasu ka :cool:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

K Sept 27, 2006 13:43

St. kui trassis on jääkrõhk, peaks vähemalt hetkekski masin käivituma. Tegelikult aga mitte. Starterit aetakse küll ringi aga süüdet pole (ilmselt ka sissepritsedüüsid ei saa impulsi). Ja masin seega ei käivitu, isegi ei luba mitte.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

K Sept 27, 2006 14:33

Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: qdwin
Samas kui vaadata tuuningufirmade kodukaid, siis techist ei räägita midagi. Nõutakse vin koodi.

Immo takistab bensupumbal tööle minemast ja see inff nähtavasti kirjutatakse koos softiga mäludesse.
Kuuldavasti tuleb alarmi boksis jumperi kontaktid 9 ja 22 omavahel ühendada ja bensupumpa immo enam ei puutu. Signa ise jääb muidugi toimima. Alarmi veakoode ka enam ei salvestata.
Noh...immost pole siis suurt kasu ka :cool:


see kehtib ilma immota tehasesigna puhul.VSS võtab kogu toite,nii pumbalt,kui anduritelt,ei arvestata süüteandurit jne.
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#6

K Sept 27, 2006 15:37

Probleem selles, et tahaks talvel LPT aju peale panna ja kevade saabudes Hirschi oma tagasi. Seega oleks hea ja mugav kui nad omavahel identsed oleks immoga suhtlemisel. Kas see on mõeldav:?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

K Sept 27, 2006 15:47

Algselt postitas: saakal
Probleem selles, et tahaks talvel LPT aju peale panna ja kevade saabudes Hirschi oma tagasi. Seega oleks hea ja mugav kui nad omavahel identsed oleks immoga suhtlemisel. Kas see on mõeldav:?


Mix sa ajudega jamad. Pane bleeder vahele ning keera rõhud alla. Ma sõitsin Hirschi ajuga ning oli täitsa LPT. Praegu sõidan samamoodi nigu LPT, kenasti on R kinni keeratud ning kõik läheb wastegate peale. Minek on nigu vanasti. :wtf:
Iga ratas veab and then some!
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#8

K Sept 27, 2006 16:02

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: saakal
Probleem selles, et tahaks talvel LPT aju peale panna ja kevade saabudes Hirschi oma tagasi. Seega oleks hea ja mugav kui nad omavahel identsed oleks immoga suhtlemisel. Kas see on mõeldav:?


Mix sa ajudega jamad. Pane bleeder vahele ning keera rõhud alla. Ma sõitsin Hirschi ajuga ning oli täitsa LPT. Praegu sõidan samamoodi nigu LPT, kenasti on R kinni keeratud ning kõik läheb wastegate peale. Minek on nigu vanasti. :wtf:


Aga sel juhul pole bleederit üldse vaja.
Keera turbost tulev voolik otse wastegate peale, ning returni augu paned mingi punniga kinni.

terv, teager
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Sept 27, 2006 16:15

Algselt postitas: saakal
Probleem selles, et tahaks talvel LPT aju peale panna ja kevade saabudes Hirschi oma tagasi. Seega oleks hea ja mugav kui nad omavahel identsed oleks immoga suhtlemisel. Kas see on mõeldav:?


kui mõlemad ära kodeerida,siis peaks saama,proovida vaja.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#10

K Sept 27, 2006 16:52

Algselt postitas: Trionic
see kehtib ilma immota tehasesigna puhul.VSS võtab kogu toite,nii pumbalt,kui anduritelt,ei arvestata süüteandurit jne.

Jah, ega ikka ei tasu kõike uskuda, mida "netiteadlased" väidavad :)
Aga üsna huvitav oleks teada, mismoodi Tech siiski asju sobitab.
Signaplokist läheb ECU-sse justkui üks datajuhe. Mingi karvane tunne ütleb, et Tech muudab ikkagi ECU softi immole sobivaks, mitte vastupidi.
Kas nii, et laeb mälude sisu endale sisse, lisab paar bitti (need andmed saab ta signaplokist datakaabli kaudu) ja laeb mäludesse tagasi?
Arvan sellepärast, et kui mälukivi toitejalg oli lahti, ei saanud Tech ECU-ga ühendust. Pealegi toimetab Tech selle "sobitamise" ajal kahtlaselt kaua...mis nagu viitaks .bin failide sisse/välja laadimisele.
Võin muidugi täitsa eksida.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#11

K Sept 27, 2006 17:26

kahte aju korraga sobivaks ei saa. iga vahetus nõuab uut immobiliseerimist.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#12

K Sept 27, 2006 20:41

Algselt postitas: t8
kahte aju korraga sobivaks ei saa. iga vahetus nõuab uut immobiliseerimist.

Sellest siis järeldub, et Tech muudab ikkagi immo enda mälukiibi sisu ja datasiini kaudu võtab ECU softist selleks infot.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

N Sept 28, 2006 22:35

tundub küll
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#14

R Sept 29, 2006 9:51

Et siis selline jublakas originaali asemele ?

[IMG]http://www.forgemotorsport.com/images/products/FMICB051.jpg[/IMG]
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

R Sept 29, 2006 10:22

Pooltel turbopurustajatel sarnased küljes:head:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#16

R Sept 29, 2006 10:27

Algselt postitas: Trionic
Pooltel turbopurustajatel sarnased küljes:head:


Aamen :drive:
Iga ratas veab and then some!
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#17

R Sept 29, 2006 10:48

Kui ohtlik see asi siis ka tegelikkuses on? Kas peaks kohe hakkama uut puhurit otsima :thumb:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#18

R Sept 29, 2006 10:58

Algselt postitas: saakal
Kui ohtlik see asi siis ka tegelikkuses on? Kas peaks kohe hakkama uut puhurit otsima :thumb:


Asi ise on täitsa ohutu. Võib paljaste kätega kinni hoida ning lastele ka vaatamiseks anda. Kui vahele panna oleneb kõik su masina seisukorrast ning bleederi settingutest. :P
Iga ratas veab and then some!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#19

R Sept 29, 2006 11:03

Kuule isand Saakal! Mida Sa jälle aretad? Hirschi aju on ju Sinu omal sünnist saati peal! Patrad ühe teema all alul ajudest, siis sujuvalt juba rõhu tõstmisest? Ja puhurit pead nii või teisiti otsima hakkama, kui kuradile on sõrm juba antud! Seda orjatööd Garret ei jaksa kaua teha. Kuskilt Saabneti avarustest jäi silma et "Garrett TB2531 on saatanast!!!".
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

R Sept 29, 2006 11:37

Qdwin, mis sa lärmad.... Jutt oligi algul ajust, siis pakuti teistsugust workaroundi... Rõhutõstmisest polnud juttu, rohkem nagu langetamisest..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#21

R Sept 29, 2006 13:26

EDWIN :wall: Kuna Saab on hetkel oma kaasa heldetesse kätesse antud, siis enne talve keeraks ohutuse mõttes rõhud madalamaks. Kuna mul on olemas üks LPT aju aastast 97, siis mõtlesin et paneks selle Hirschi oma asemele. Ja kevade poole, mil rehvidel jälle kusagilt kinni hoida on tõstaks vana ECU tagasi. Kuna targemad mehed aga teadsid öelda, et selleks on vaja ka teist immot, siis jääb see teema katki. Pakuti aga välja võimalus bleederit kasutada, mida ka nähtavasti teha tuleb :thumb:
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#22

R Sept 29, 2006 13:28

PS! Mitsu otsingud käivad Edwin :head:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#23

R Sept 29, 2006 13:54

Algselt postitas: saakal
Kuna targemad mehed aga teadsid öelda, et selleks on vaja ka teist immot, siis jääb see teema katki.
Lugesid ehk pisut kiirustades, ei lähe sul teist immot veel vaja... Sul tuleb immo ja aju omavahel laulatada. Mida t8 ütles, on minu arusaamist pidi see, et korraga kahte ECUt immole selgeks ei tee, ehk sa ei saa lihtsalt nii, et viskad kivi ringi ja ongi nirvaana, vaja ikka pisut tarkade aparaatidega ka õpetada. Ehk kui vahetama asud, siis tech2 sappa ja siis saab hea. Kevadel sama protseduur uuesti...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

R Sept 29, 2006 13:55

Algselt postitas: saakal
EDWIN :wall: Kuna Saab on hetkel oma kaasa heldetesse kätesse antud, siis enne talve keeraks ohutuse mõttes rõhud madalamaks. Kuna mul on olemas üks LPT aju aastast 97, siis mõtlesin et paneks selle Hirschi oma asemele. Ja kevade poole, mil rehvidel jälle kusagilt kinni hoida on tõstaks vana ECU tagasi. Kuna targemad mehed aga teadsid öelda, et selleks on vaja ka teist immot, siis jääb see teema katki. Pakuti aga välja võimalus bleederit kasutada, mida ka nähtavasti teha tuleb :thumb:


pole sul mingit teist immot vaja,vaid mõned minutid tech-2`ga jebida ja ongi kõik.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#25

R Sept 29, 2006 14:24

Kõige lihtsam variant LPT-ks masin teha, on Wastegate ja Charge voolikut ühendamine. Täpselt nii nagu see kõigil LPT-del tehases tehtud on. Aju jaoks ei oma selline downgrade mingit tähtsust.
Vasta