1. leht 2-st

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 13:22
Postitas saakal
Küsimus siis selles kuidas käib immo ja aju omavaheline suhtlemine. Kas aju saab immo järgi programmeerida või vastupidi. Auto 9000 ja aastast 1997

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 13:29
Postitas qdwin
aju ja immo pannakse tech2-ga omavahel üksteist tunnistama. St. kui vahetasin ajus softi välja (või kui vahetada terve aju välja), siis et uuesti autot käima saada, tuli tech külge panna.
Samas kui vaadata tuuningufirmade kodukaid, siis techist ei räägita midagi. Nõutakse vin koodi.

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 13:39
Postitas sebastian
Algselt postitas: qdwin
Samas kui vaadata tuuningufirmade kodukaid, siis techist ei räägita midagi. Nõutakse vin koodi.
Immo takistab bensupumbal tööle minemast ja see inff nähtavasti kirjutatakse koos softiga mäludesse.
Kuuldavasti tuleb alarmi boksis jumperi kontaktid 9 ja 22 omavahel ühendada ja bensupumpa immo enam ei puutu. Signa ise jääb muidugi toimima. Alarmi veakoode ka enam ei salvestata.
Noh...immost pole siis suurt kasu ka :cool:

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 13:43
Postitas qdwin
St. kui trassis on jääkrõhk, peaks vähemalt hetkekski masin käivituma. Tegelikult aga mitte. Starterit aetakse küll ringi aga süüdet pole (ilmselt ka sissepritsedüüsid ei saa impulsi). Ja masin seega ei käivitu, isegi ei luba mitte.

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 14:33
Postitas Trionic
Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: qdwin
Samas kui vaadata tuuningufirmade kodukaid, siis techist ei räägita midagi. Nõutakse vin koodi.
Immo takistab bensupumbal tööle minemast ja see inff nähtavasti kirjutatakse koos softiga mäludesse.
Kuuldavasti tuleb alarmi boksis jumperi kontaktid 9 ja 22 omavahel ühendada ja bensupumpa immo enam ei puutu. Signa ise jääb muidugi toimima. Alarmi veakoode ka enam ei salvestata.
Noh...immost pole siis suurt kasu ka :cool:

see kehtib ilma immota tehasesigna puhul.VSS võtab kogu toite,nii pumbalt,kui anduritelt,ei arvestata süüteandurit jne.

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 15:37
Postitas saakal
Probleem selles, et tahaks talvel LPT aju peale panna ja kevade saabudes Hirschi oma tagasi. Seega oleks hea ja mugav kui nad omavahel identsed oleks immoga suhtlemisel. Kas see on mõeldav:?

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 15:47
Postitas IFF
Algselt postitas: saakal
Probleem selles, et tahaks talvel LPT aju peale panna ja kevade saabudes Hirschi oma tagasi. Seega oleks hea ja mugav kui nad omavahel identsed oleks immoga suhtlemisel. Kas see on mõeldav:?

Mix sa ajudega jamad. Pane bleeder vahele ning keera rõhud alla. Ma sõitsin Hirschi ajuga ning oli täitsa LPT. Praegu sõidan samamoodi nigu LPT, kenasti on R kinni keeratud ning kõik läheb wastegate peale. Minek on nigu vanasti. :wtf:

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 16:02
Postitas teager
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: saakal
Probleem selles, et tahaks talvel LPT aju peale panna ja kevade saabudes Hirschi oma tagasi. Seega oleks hea ja mugav kui nad omavahel identsed oleks immoga suhtlemisel. Kas see on mõeldav:?

Mix sa ajudega jamad. Pane bleeder vahele ning keera rõhud alla. Ma sõitsin Hirschi ajuga ning oli täitsa LPT. Praegu sõidan samamoodi nigu LPT, kenasti on R kinni keeratud ning kõik läheb wastegate peale. Minek on nigu vanasti. :wtf:

Aga sel juhul pole bleederit üldse vaja.
Keera turbost tulev voolik otse wastegate peale, ning returni augu paned mingi punniga kinni.

terv, teager

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 16:15
Postitas Trionic
Algselt postitas: saakal
Probleem selles, et tahaks talvel LPT aju peale panna ja kevade saabudes Hirschi oma tagasi. Seega oleks hea ja mugav kui nad omavahel identsed oleks immoga suhtlemisel. Kas see on mõeldav:?

kui mõlemad ära kodeerida,siis peaks saama,proovida vaja.

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 16:52
Postitas sebastian
Algselt postitas: Trionic
see kehtib ilma immota tehasesigna puhul.VSS võtab kogu toite,nii pumbalt,kui anduritelt,ei arvestata süüteandurit jne.
Jah, ega ikka ei tasu kõike uskuda, mida "netiteadlased" väidavad :)
Aga üsna huvitav oleks teada, mismoodi Tech siiski asju sobitab.
Signaplokist läheb ECU-sse justkui üks datajuhe. Mingi karvane tunne ütleb, et Tech muudab ikkagi ECU softi immole sobivaks, mitte vastupidi.
Kas nii, et laeb mälude sisu endale sisse, lisab paar bitti (need andmed saab ta signaplokist datakaabli kaudu) ja laeb mäludesse tagasi?
Arvan sellepärast, et kui mälukivi toitejalg oli lahti, ei saanud Tech ECU-ga ühendust. Pealegi toimetab Tech selle "sobitamise" ajal kahtlaselt kaua...mis nagu viitaks .bin failide sisse/välja laadimisele.
Võin muidugi täitsa eksida.

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 17:26
Postitas Viki
kahte aju korraga sobivaks ei saa. iga vahetus nõuab uut immobiliseerimist.

Immo ja aju

Postitatud: K Sept 27, 2006 20:41
Postitas sebastian
Algselt postitas: t8
kahte aju korraga sobivaks ei saa. iga vahetus nõuab uut immobiliseerimist.
Sellest siis järeldub, et Tech muudab ikkagi immo enda mälukiibi sisu ja datasiini kaudu võtab ECU softist selleks infot.

Immo ja aju

Postitatud: N Sept 28, 2006 22:35
Postitas Trionic
tundub küll

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 9:51
Postitas saakal
Et siis selline jublakas originaali asemele ?

[IMG]http://www.forgemotorsport.com/images/p ... ICB051.jpg[/IMG]

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 10:22
Postitas Trionic
Pooltel turbopurustajatel sarnased küljes:head:

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 10:27
Postitas IFF
Algselt postitas: Trionic
Pooltel turbopurustajatel sarnased küljes:head:

Aamen :drive:

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 10:48
Postitas saakal
Kui ohtlik see asi siis ka tegelikkuses on? Kas peaks kohe hakkama uut puhurit otsima :thumb:

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 10:58
Postitas IFF
Algselt postitas: saakal
Kui ohtlik see asi siis ka tegelikkuses on? Kas peaks kohe hakkama uut puhurit otsima :thumb:

Asi ise on täitsa ohutu. Võib paljaste kätega kinni hoida ning lastele ka vaatamiseks anda. Kui vahele panna oleneb kõik su masina seisukorrast ning bleederi settingutest. :P

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 11:03
Postitas qdwin
Kuule isand Saakal! Mida Sa jälle aretad? Hirschi aju on ju Sinu omal sünnist saati peal! Patrad ühe teema all alul ajudest, siis sujuvalt juba rõhu tõstmisest? Ja puhurit pead nii või teisiti otsima hakkama, kui kuradile on sõrm juba antud! Seda orjatööd Garret ei jaksa kaua teha. Kuskilt Saabneti avarustest jäi silma et "Garrett TB2531 on saatanast!!!".

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 11:37
Postitas Cyber
Qdwin, mis sa lärmad.... Jutt oligi algul ajust, siis pakuti teistsugust workaroundi... Rõhutõstmisest polnud juttu, rohkem nagu langetamisest..:P

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 13:26
Postitas saakal
EDWIN :wall: Kuna Saab on hetkel oma kaasa heldetesse kätesse antud, siis enne talve keeraks ohutuse mõttes rõhud madalamaks. Kuna mul on olemas üks LPT aju aastast 97, siis mõtlesin et paneks selle Hirschi oma asemele. Ja kevade poole, mil rehvidel jälle kusagilt kinni hoida on tõstaks vana ECU tagasi. Kuna targemad mehed aga teadsid öelda, et selleks on vaja ka teist immot, siis jääb see teema katki. Pakuti aga välja võimalus bleederit kasutada, mida ka nähtavasti teha tuleb :thumb:

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 13:28
Postitas saakal
PS! Mitsu otsingud käivad Edwin :head:

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 13:54
Postitas Cyber
Algselt postitas: saakal
Kuna targemad mehed aga teadsid öelda, et selleks on vaja ka teist immot, siis jääb see teema katki.
Lugesid ehk pisut kiirustades, ei lähe sul teist immot veel vaja... Sul tuleb immo ja aju omavahel laulatada. Mida t8 ütles, on minu arusaamist pidi see, et korraga kahte ECUt immole selgeks ei tee, ehk sa ei saa lihtsalt nii, et viskad kivi ringi ja ongi nirvaana, vaja ikka pisut tarkade aparaatidega ka õpetada. Ehk kui vahetama asud, siis tech2 sappa ja siis saab hea. Kevadel sama protseduur uuesti...

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 13:55
Postitas Trionic
Algselt postitas: saakal
EDWIN :wall: Kuna Saab on hetkel oma kaasa heldetesse kätesse antud, siis enne talve keeraks ohutuse mõttes rõhud madalamaks. Kuna mul on olemas üks LPT aju aastast 97, siis mõtlesin et paneks selle Hirschi oma asemele. Ja kevade poole, mil rehvidel jälle kusagilt kinni hoida on tõstaks vana ECU tagasi. Kuna targemad mehed aga teadsid öelda, et selleks on vaja ka teist immot, siis jääb see teema katki. Pakuti aga välja võimalus bleederit kasutada, mida ka nähtavasti teha tuleb :thumb:

pole sul mingit teist immot vaja,vaid mõned minutid tech-2`ga jebida ja ongi kõik.

Immo ja aju

Postitatud: R Sept 29, 2006 14:24
Postitas qdwin
Kõige lihtsam variant LPT-ks masin teha, on Wastegate ja Charge voolikut ühendamine. Täpselt nii nagu see kõigil LPT-del tehases tehtud on. Aju jaoks ei oma selline downgrade mingit tähtsust.