Saab 900' 93 pisivigadele jälile saamine
Huvitab, kust pardakompuuter oma küttekulu näidu võtab, minu oma igatahes arvab, et auto ei võta üldse kütust - koguaeg on 0,0 l/km ees, samamoodi on ees koguaeg see 999 km. Ma ei osanud esialgu muud kontrollida kui pistikut :P
Siis kas kiirusehoidjal on oma juhtblokk kusagil, sest minu oma funktsioneerida ei taha, roolilülitist vähemalt armatuuris Cruise süttib, aga pedaali jala alt ära ei võta.
Või on Saabil see roolilüliti teema üldse õrn, sest tegelikult ei funganud ka klaasipesur. Kuigi klaasipesu mootor oli peetis ja sai asendatud VW/Audi omaga, ei tulnud sellegipoolest esimese pesuri kangi väänates voolu peale mootorile (lahendus on see, et mul nüüd pritsib koos tagumistega)
Täna sai jamatud soojendusega, ei tea mix, aga puhub ainult k*seleiget Kuigi termostaadi pean nagunii vahetama, ei anna tulemust ka see, kui auto kohapeal nii soe,et ees vurr juba töötab. Mõlemad lõdvikud mis soojendusradikaga ühenduses, on soojad. Kahtlustan õhuklappi, mis sooja tuppa annab. Tross ise liigub.
....olex siis vähemalt odav laip olnud... :(
Siis kas kiirusehoidjal on oma juhtblokk kusagil, sest minu oma funktsioneerida ei taha, roolilülitist vähemalt armatuuris Cruise süttib, aga pedaali jala alt ära ei võta.
Või on Saabil see roolilüliti teema üldse õrn, sest tegelikult ei funganud ka klaasipesur. Kuigi klaasipesu mootor oli peetis ja sai asendatud VW/Audi omaga, ei tulnud sellegipoolest esimese pesuri kangi väänates voolu peale mootorile (lahendus on see, et mul nüüd pritsib koos tagumistega)
Täna sai jamatud soojendusega, ei tea mix, aga puhub ainult k*seleiget Kuigi termostaadi pean nagunii vahetama, ei anna tulemust ka see, kui auto kohapeal nii soe,et ees vurr juba töötab. Mõlemad lõdvikud mis soojendusradikaga ühenduses, on soojad. Kahtlustan õhuklappi, mis sooja tuppa annab. Tross ise liigub.
....olex siis vähemalt odav laip olnud... :(
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
oled kontrollinud, kas soojenduse lülitite plokist lähtuva temperatuuri reguleerimise trossi teine ots ka kuskile kinnitet on?
kui mu mälu mind ei peta, läheb soojendusradikas soojaks koos mootoriga ja kabiini temperatuuri reguleeritakse sellega, kui palju külma õhku juhitakse läbi soojendusradika ja kui palju radikast mööda.
kui mu mälu mind ei peta, läheb soojendusradikas soojaks koos mootoriga ja kabiini temperatuuri reguleeritakse sellega, kui palju külma õhku juhitakse läbi soojendusradika ja kui palju radikast mööda.
Termostaadi tulemus ei selgunud, sest see võtab õppinud mehel spets - tööriistadega pool päeva ja väga mõtekas siis juba uus rihm ka peale panna.
Kas ehk keegi viitsib 900 omanikest vaadata, mis süsteemiga töötab tuledelüliti valgustus, mul ei põle ja polekski nagu midagi põlemas, samas valgustatav ta nagu olex. Äkki midagi puudu.
Kas ehk keegi viitsib 900 omanikest vaadata, mis süsteemiga töötab tuledelüliti valgustus, mul ei põle ja polekski nagu midagi põlemas, samas valgustatav ta nagu olex. Äkki midagi puudu.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
kiirusehoidja plokk on kapoti all paremas salongipoolses nurgas.tross läheb edasi trottlisse.kõige levinum viga on pedaali lülitid(piduril 2,siduril 1).suht lihtne testriga kontrollida.
kompuutrist niipalju,et SID(infotabloo) arvestab kütusekulu ja DTE-d info järgi,mis ta saab kellade plokist(läbitud vahemaa,kiirus,kasutatud kütuse kogus,kütuse jääk).kommunikatsioon käib 2 juhtme kaudu(nn. BUS).ehk siis:kas spido,odomeeter,bensu näitaja toimivad? kui toimivad,siis oma jõududega pole eriti midagi peale hakata. teoreetiliselt võib juhtuda näiteks kui mõne räigema meetodiga spidot kerida.
kompuutrist niipalju,et SID(infotabloo) arvestab kütusekulu ja DTE-d info järgi,mis ta saab kellade plokist(läbitud vahemaa,kiirus,kasutatud kütuse kogus,kütuse jääk).kommunikatsioon käib 2 juhtme kaudu(nn. BUS).ehk siis:kas spido,odomeeter,bensu näitaja toimivad? kui toimivad,siis oma jõududega pole eriti midagi peale hakata. teoreetiliselt võib juhtuda näiteks kui mõne räigema meetodiga spidot kerida.
Jah, enamus katalooge peab mu autot 94 aasta omax, muuseas mu autol ongi kolmapäeval, 17 novembril sünnipäev, saab 11 aastasex Pirn oligi just seal, lihtsalt nii imelikus pesas, et ei pannud ise tähele, et see pirn on.
Kas keegi teab, äkki mu sooja õhu pull on tingitud sellest, et mul ei ole seda tuulesuunaja lülitit? Võibolla on kuidagi sellega seotud?
Kas keegi teab, äkki mu sooja õhu pull on tingitud sellest, et mul ei ole seda tuulesuunaja lülitit? Võibolla on kuidagi sellega seotud?
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
kui tegu oleks õhu suunamisega, siis kuskilt tuleks ikka sooja. sa saad seda proovida. eeldusel, et sul kardaan puudub:kui paneel välja tõmmata, näed taga ventilatsiooni koda(must plastik). seal peab olema reg. nupu võllile vastav pesa( T- kujuline). seda saab kruvikeerajaga keerata(kui liiga raske pole). kui T õigetpidi, siis puhub klaasile, kui tagurpidi, siis näkku. pöörlemisraadius 180 kraadi(ära püüa üle keerata).
Nojah ta puhub akna peale küll, aga max peal ka suht leiget Siis ei jää muud üle kui üxpäev see hull töö ette võtta ja vaadata, kas õhuklapp liigub korralikult. Muidugi on ka võimalus, et soojendusradikas on tuxis, aga siis peax üx lõdvikutest, mis soojendusradikasse läheb, külm olema
To sigaelmar:termostaadi vahetus võtab 1-1,5 tundi ja ei vaja erivahendeid
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Teeninduseklemmid nii ei arvanud.. muidugi nad vaatasid Omega tööraamatust, Saabil võivad asjad erineda, sest Omegal ju mootor teistpidi peal ja termostaat teise koha peal, aga rihmad tuleb ikkagi eest ära võtta.
Kompuutri koha pealt niipalju, et ma sain täna teada, et seda CLEAR nuppu tuleb lihtsalt kaua all hoida, läbisõidu viskas miskipärast mitte nulli, vaid alguses 180 km peale ja iga 100 meetri pealt pani 3 km otsa, hiljem hakkas 175 km peale panema, käitub siiski imelikult. Küttekulu viskas alguses --- L/km ja hiljem ikkagi 0,0 peale Ma hetkeks juba lootsin, et viga lihtsalt kasutajas, kes ei oska kompuutrit seadistada :(
Kompuutri koha pealt niipalju, et ma sain täna teada, et seda CLEAR nuppu tuleb lihtsalt kaua all hoida, läbisõidu viskas miskipärast mitte nulli, vaid alguses 180 km peale ja iga 100 meetri pealt pani 3 km otsa, hiljem hakkas 175 km peale panema, käitub siiski imelikult. Küttekulu viskas alguses --- L/km ja hiljem ikkagi 0,0 peale Ma hetkeks juba lootsin, et viga lihtsalt kasutajas, kes ei oska kompuutrit seadistada :(
Sorry,sul ju V6,aga päeva ikka ei lähe.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989