Mure 9-5 kliimaga...
Äkki oskab mõni lahke inimene nõu anda.
Ostsin siin väheke aega tagasi 9-5 98a ja alguses töötas kliima nagu täitsa normaalselt..mõnikord võibolla ei hakanud kohe sõidu alguses tööle vaid mingi 10 min. pärast. kuid järk-järgult hakkasid need perioodid tihenema, kui auto käivituse järgselt hakkas kliima tööle alles mõne aja pärast. Nüüd on siis lood sellised, et ta ei taha nagu üldse eriti tööd teha, vaid kuskilt armatuuri seest tuleb sellist vaikset põrinat, nagu midagi pöörleks, aga mingit õhku ta küll välja ei puhu. Vahel võib ta ka täiseti suvalisel hetkel ikkagi jälle tööle hakata...
oskab keegi pakkuda, milles probleem ja palju probleemi kõrvaldamine võib maksta?
Tänud :)
Ostsin siin väheke aega tagasi 9-5 98a ja alguses töötas kliima nagu täitsa normaalselt..mõnikord võibolla ei hakanud kohe sõidu alguses tööle vaid mingi 10 min. pärast. kuid järk-järgult hakkasid need perioodid tihenema, kui auto käivituse järgselt hakkas kliima tööle alles mõne aja pärast. Nüüd on siis lood sellised, et ta ei taha nagu üldse eriti tööd teha, vaid kuskilt armatuuri seest tuleb sellist vaikset põrinat, nagu midagi pöörleks, aga mingit õhku ta küll välja ei puhu. Vahel võib ta ka täiseti suvalisel hetkel ikkagi jälle tööle hakata...
oskab keegi pakkuda, milles probleem ja palju probleemi kõrvaldamine võib maksta?
Tänud :)
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
aga kui sa paned manuaalselt puhumise põhja. Kas siis ka ei aita?
Minul on selline trikk, et kui lähen autosse( õues 0-15kraadi sooja). Siis pean panema auto reZiimile, temperatuur mõlemal reisijal HI peale ja siis alles hakkab umbes 30 sek. pärast tulist õhku puhuma. Ega mul ka niisama AUTO peal ei puhu. See on vast temperatuuri andurite viga.
Selle kohast õpetus jagavad siin meie saabi jumalad vast:notworthy::notworthy:
Minul on selline trikk, et kui lähen autosse( õues 0-15kraadi sooja). Siis pean panema auto reZiimile, temperatuur mõlemal reisijal HI peale ja siis alles hakkab umbes 30 sek. pärast tulist õhku puhuma. Ega mul ka niisama AUTO peal ei puhu. See on vast temperatuuri andurite viga.
Selle kohast õpetus jagavad siin meie saabi jumalad vast:notworthy::notworthy:
Tegemist ilmselt tüüpveaga? Vaata siit äkki saad abi
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2649#pid28002
Kas salongi ventilaator ringi käib kui ventilaatori pöörded juurde käsitsi keerata?
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2649#pid28002
Kas salongi ventilaator ringi käib kui ventilaatori pöörded juurde käsitsi keerata?
Ja kui lihtsalt midagi ei puhu,on ventilaatori kootor kutu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tegelt see 9-5 kliima ongi natukse selline kiiksuga, mul ka alguses natukse pussutab (tunda ainult kerget õhu liikumist), kuid kui mootor saavutab teatud temperatuuri, hakkab tüüp korralikult tööle.
Ehk siis mina kirjutan selle inseneride kavaluse arvele, et jääkülma õhku pole mõtet puhud, teeb asja hullemaks, ootame, et asi saavutaks mingisugusegi aktsepteeritava temperatuuri ja puhume siis sooja õhku juba.
Või on mul kliima ka kõige muu kõrval suremas?
Ehk siis mina kirjutan selle inseneride kavaluse arvele, et jääkülma õhku pole mõtet puhud, teeb asja hullemaks, ootame, et asi saavutaks mingisugusegi aktsepteeritava temperatuuri ja puhume siis sooja õhku juba.
Või on mul kliima ka kõige muu kõrval suremas?
Algselt postitas: miku
Tegelt see 9-5 kliima ongi natukse selline kiiksuga, mul ka alguses natukse pussutab (tunda ainult kerget õhu liikumist), kuid kui mootor saavutab teatud temperatuuri, hakkab tüüp korralikult tööle.
Ehk siis mina kirjutan selle inseneride kavaluse arvele, et jääkülma õhku pole mõtet puhud, teeb asja hullemaks, ootame, et asi saavutaks mingisugusegi aktsepteeritava temperatuuri ja puhume siis sooja õhku juba.
Või on mul kliima ka kõige muu kõrval suremas?
kõik on õige,aga see toimima hakkamine peaks algama 2-3 minutit peale startimist,sõltuvalt mootori- ja välistemp.st.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
põhimõtteliselt ta nagu ei puhu midagi, täna just sõitsin lühema ringi 20 min. selle aja jooksul midagi ei toimunud, õhu liikumise suhtes. kuid mingi hetk hakkas armatuuri seest kostuma mingisugust hädist keerlemist/pöörlemist, nagu üritaks tööd teha, aga mitte kuidagi ei suuda. selline mulje jääb vähemalt, et nagu kuskil oleks mingi takistus täieliku töölerakendumise ees.
ja kui manuaalselt panna põhja vent. siis ka midagi ei muutu :mad:
ja kui manuaalselt panna põhja vent. siis ka midagi ei muutu :mad:
vendi mootor,aeg on täis saanud.harju ei soovita vahetada,tihti hakkab vilistama, uus mootor panna oleks parim.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mai hakka uut teemat tegema, aga mul vent mõnikord põristab. Mingi 3 korda on aasta jooksul nii teinud. Selline madal ja tume põrin on ja kui vedi kiirus kiiremaks panna, siis muutub põrin valjemaks. Ja täiesti lambist kaob mingil hetkel ära.
Kas vendi lähedal on mingit kaablit või midagi muud, mis võib hakata vastu labasid käima ja sellist põrinat tekitama?
Kas vendi lähedal on mingit kaablit või midagi muud, mis võib hakata vastu labasid käima ja sellist põrinat tekitama?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: Nastix
Aga millest vendi mootori eluiga üldse sõltub? Mitu näidet esinenud, kus ühel masinal kestab auto eluea lõpuni ja teisel kustub mõne aastaga - a'la kasutustihedus ja süsteemi puhtus?
täpselt nii + koosteroboti hetke meeleolu ning materjalide hetkekvaliteet.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: siimpp
trionic,
äkki oskad pakkuda palju sellise vendi vahetus ka maksma võib minna?
peaks siis äkki aja kinni panema
tunnike tööd + vendi hind 2800- 4800.-,sõltuvalt tootjast/pakendajast
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: tripp
Mai hakka uut teemat tegema, aga mul vent mõnikord põristab. Mingi 3 korda on aasta jooksul nii teinud. Selline madal ja tume põrin on ja kui vedi kiirus kiiremaks panna, siis muutub põrin valjemaks. Ja täiesti lambist kaob mingil hetkel ära.
Kas vendi lähedal on mingit kaablit või midagi muud, mis võib hakata vastu labasid käima ja sellist põrinat tekitama?
puulehed ja muu sodi on see,mis seal põriseb.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: Trionic
puulehed ja muu sodi on see,mis seal põriseb.
Kuidas need lehed ja muu saast salongiõhufiltrist mööda saavad või see ammu minema visatud?
9-5 filter asub salongis peale mootorit,vastupidiselt 9-3`le ja tonnisele.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mingid ilma korpuse ja tiivikuta variandid olid vist ka ja veits odavamad
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
9-5 le ei ole seni pakkuda "tiibadeta" varianti...9000sele aga paneme küll ise tiivad külge...