Tervitus,
Auto Saab 9000 2.0t CS
Äkki keegi on kokkupuutunud sellise veaga:
Auklikul teel kukub alumine tabloo pimedaks, kütus ja temp nulli.
Armatuurile koputades tulevad tagasi.
Peale seda paneb kohe kliima ka hullu.
Samuti ka kogu spidovalgustus koguaeg kustus. Väljamaa lehtedel lugesin et kella paneelil hämaraandur sisse ehitatud? Omavahel seotud?
Enne laiali võtmis uuriks siit, kas peaks juba uue spidomeetri varuks otsima või annab ise põlveotsas midagi remontida.
Ette tänades!
'96a 9000 spido kukub pimedaks sõidu ajal
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kirjeldus kõlab küll väga selle moodi, et näidikute plokil miskine massiprobleem, seal erinevaid pistikud ja lintkaabli ühendusi. Võta armatuur lahti ja liiguta neid pistikuid ja/või võta plokk välja ja puhasta klemmid alustuseks üle
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Öelge mulle ka, kui lahenduse leiate.. Pole selleks isegi auklikku teed tarvis. Mul on spidoplokk väljas käinud ja seal taga olevad kruivid on üle keeratud (miskised, milel all ühendused on, mingi 4-5 tk). Ehk siis ka kõik pistikud ja kaablid käisid lahti-kinni. Nada... zero... ikka kukub täpselt samamoodi aegajalt EDU pimedusse ja seierid lonti. Pimeduse ajal kaotab ka ACC ära sisetemperatuuri signaali (sisuliselt arvab, et jube külm on autos) ja kukub kuuma uhama. Kusjuures sel temp anduril ja spidol ei tohiks toite koha pealt ühist kohtagi olla....
Kella (SCC) hämaraanduriga see asi seotud ei tohiks olla, sest seda tsirkust on ta mul teinud erinvevate SCC moodulitega, nii sellisega, mil see andur päris pekkis, kui ka sellisega, mis korras on.
Spido valgustus ... krt päeval ei pane tähele, kas see ka kaob... Ja pimedas sõites .. vat ei mäleta, kas tuli pimedus tuppa või ei.. Pole ammu päris pimedas sõitnud ka.
Aga kui spidovalgus kogu aeg pime on, siis võib siin lihtsalt teine probleem samal ajal olla. Reostaat pekkis või lihtsalt kõik pirnid puruks...
Kella (SCC) hämaraanduriga see asi seotud ei tohiks olla, sest seda tsirkust on ta mul teinud erinvevate SCC moodulitega, nii sellisega, mil see andur päris pekkis, kui ka sellisega, mis korras on.
Spido valgustus ... krt päeval ei pane tähele, kas see ka kaob... Ja pimedas sõites .. vat ei mäleta, kas tuli pimedus tuppa või ei.. Pole ammu päris pimedas sõitnud ka.
Aga kui spidovalgus kogu aeg pime on, siis võib siin lihtsalt teine probleem samal ajal olla. Reostaat pekkis või lihtsalt kõik pirnid puruks...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
Mul tuleb tuttav ette et nägin sarnast asja kui suvekummid alla said ja mõned pikemad sirged olid... Ehk veits rohkemal kiirendamisel läks kogu spido pimedaks, osutid osundasid endiselt. Pärast tuli tagasi.
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
Korraks oli hetk aega, lammutasin spido lauale ja hakkasin uurima.
Taustavalguse teema lihtne, kõik pirnid olid läbi
T10 sokliga tavalised 3W läksid uued sisse.
Nendel EDU moodul täiesti eraldiseisev ja eraldi pistikuga, võtsin ka selle lahti ja uurisin niipalju kui paistis luubiga üle, ühtegi külmjoodet ei silmanud.
Käisin kontakt klemmid kergelt karukeelega üle, panin uued taustavalguse pirnid ja mudisin kõiki ühendusi ja jooteid.
Originaalis käib 1.4W pesaga pirn aga käepärast olid 1.8W-sed. Tabloo läks palju selgemaks.
Kahtlaseks osutus seierite tagune lint-skeemid, pistiku koha peal selged voldid sees.
Painutasin paar korda teistpidi, et kontakt parem oleks.
Samuti olid poltide alused kergelt oksiidised ja poldid nõrgalt kinni. Läbi nende käib ka osa seierite tarkust läbi.
Rohkem pilti ei teinud, kuid alumised skeemid on põhimõtteliselt hoiatuspirnide jaoks.
EDU mooduli all on sarnane skeem kui teisel pool ning selle küljes on ka üks taustavalguse pirn: klaassokliga T5 1.2W kollane kummimüts peal. Seegi oli läbi ja läks uus.
Kokku pannes käisin ka autopoolsed pistikud üle ja kus sai aitasin terava naaskliga klemme tihedamaks.
Lõppkokkuvõtteks.
Taustavalgus töötab, alumine displei on kena ja hele.
Ma ei tea kas oli kehv kontakt aga temp seier hakkas keskele näitama, enne oli esimese veerandi peal stabiilselt.
Ja hetkel veel pole seiereid longu visanud, kuigi välismaa foorumitest lugesin välja et sellisel puhul aidab ainult EDU vahetus.
Loodan parimat, rohkem ei viitsi tegeleda sellega. (kui ei aidanud, koputan armatuurile edasi )
Taustavalguse teema lihtne, kõik pirnid olid läbi
T10 sokliga tavalised 3W läksid uued sisse.
Nendel EDU moodul täiesti eraldiseisev ja eraldi pistikuga, võtsin ka selle lahti ja uurisin niipalju kui paistis luubiga üle, ühtegi külmjoodet ei silmanud.
Käisin kontakt klemmid kergelt karukeelega üle, panin uued taustavalguse pirnid ja mudisin kõiki ühendusi ja jooteid.
Originaalis käib 1.4W pesaga pirn aga käepärast olid 1.8W-sed. Tabloo läks palju selgemaks.
Kahtlaseks osutus seierite tagune lint-skeemid, pistiku koha peal selged voldid sees.
Painutasin paar korda teistpidi, et kontakt parem oleks.
Samuti olid poltide alused kergelt oksiidised ja poldid nõrgalt kinni. Läbi nende käib ka osa seierite tarkust läbi.
Rohkem pilti ei teinud, kuid alumised skeemid on põhimõtteliselt hoiatuspirnide jaoks.
EDU mooduli all on sarnane skeem kui teisel pool ning selle küljes on ka üks taustavalguse pirn: klaassokliga T5 1.2W kollane kummimüts peal. Seegi oli läbi ja läks uus.
Kokku pannes käisin ka autopoolsed pistikud üle ja kus sai aitasin terava naaskliga klemme tihedamaks.
Lõppkokkuvõtteks.
Taustavalgus töötab, alumine displei on kena ja hele.
Ma ei tea kas oli kehv kontakt aga temp seier hakkas keskele näitama, enne oli esimese veerandi peal stabiilselt.
Ja hetkel veel pole seiereid longu visanud, kuigi välismaa foorumitest lugesin välja et sellisel puhul aidab ainult EDU vahetus.
Loodan parimat, rohkem ei viitsi tegeleda sellega. (kui ei aidanud, koputan armatuurile edasi )
Viimati muutis Kylmik, N Juun 06, 2019 18:02, muudetud 7 korda kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
hmm, pilte ei näita millegipärast...
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
mul seisab see ees... kuidas spido ära tuli, kas tuli palju lammutada?
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kõlarikatted maha 3kruvi torx10 (tuleb kergemalt kui A-piilati katted üles suunas eest ära tõmmata), sealt alt mõlemalt poolt 2 torx20? kruvi + klaasi alt 8mm polt. Turvapadja alune kate ära 2x torx25?, turvapadi välja 4x10mm (pistikust ei pea lahti laskma), padja tagant avaneb üks üksik t20 kruvi. Viimane kruvi on kelladeploki "üleval" paremal, pead vastu käigukangi pannes on auk näha. Seejärel saab kogu kate pisut enda poole tõmmata (vabaneb päikeseanduri klamber), nüüd päikeseanduri pistik lahti ja turvatross aasadest välja ning ongi kate käes. Edasi on näidikud ainult kahe torx kruviga kinni. Manööverdamist aitab kui vabastada tema taga olev plastikust õhutoru.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Padja tagust kruvi saab ára ka lihtsamalt, vôta srsi kirjaga plastik küljest âraSoS kirjutas: ↑N Juun 06, 2019 21:39Kõlarikatted maha 3kruvi torx10 (tuleb kergemalt kui A-piilati katted üles suunas eest ära tõmmata), sealt alt mõlemalt poolt 2 torx20? kruvi + klaasi alt 8mm polt. Turvapadja alune kate ära 2x torx25?, turvapadi välja 4x10mm (pistikust ei pea lahti laskma), padja tagant avaneb üks üksik t20 kruvi. Viimane kruvi on kelladeploki "üleval" paremal, pead vastu käigukangi pannes on auk näha. Seejärel saab kogu kate pisut enda poole tõmmata (vabaneb päikeseanduri klamber), nüüd päikeseanduri pistik lahti ja turvatross aasadest välja ning edasi on näidikud ainult kahe torx kruviga kinni. Manööverdamist aitab kui vabastada tema taga olev plastikust õhutoru.