Tere.
Palju sõitnud pole, aga aku teema tundus kahtlane juba varem. Sai nüüd siis probleemiga süvitsi mindud ja miskine ongelma ongi.
Autoks siis 2004a 9-5 vagun aero, manuaalkastiga.
Voolu kadu 0,1 amp. Kui eemaldada kaitse nr 17 Engine managment (salongi kaitsmed) kaob ka voolu tarbimine.
Küsimused siis:
Ootasin ca 10 min. Kas ecu sleepi minekuks ehk rohkem aega vaja?
Kas kellelgi võib miskine el skeem olla kust kaudu saaks järge ajada?
Süütelukk sai välja kistud ja raua osa ära puhastatud. Niiet hüppab ilusti välja kui võti ära võtta.
Ahjaa, roolilukk hetkel ei rakendu. Mainin igaks juhuks, kuna teinekord need vead seotud. Lisaks veel ca kuu on pill ilma akuta seisnud.
9-5 voolu kadu KORRAS
eh paistab et selle nr 17 kaitsme alt käib päris palju asju:
Anyway, fuse 17.
T7
MIU
Dice
Twice
(siit teemast see list: http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=109308)
Kuna katuseluugiga auto siis vaatan vast selle twice mooduli üle esimesena. Äkki on vett saanud.
Skeemi ei ole suutnud leida veel...
Anyway, fuse 17.
T7
MIU
Dice
Twice
(siit teemast see list: http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=2&t=109308)
Kuna katuseluugiga auto siis vaatan vast selle twice mooduli üle esimesena. Äkki on vett saanud.
Skeemi ei ole suutnud leida veel...
Paranoial on suur võim.
Ühesõnaga täna tegin lekke testi uuesti. Panin pilli valvesse ja jäi ca pooleks tunniks ja kui vaatama läksin siis oli ilusti 0,01A mis peaks olema ok. Peab lihtsalt meeles pidama, et Saabiga ei saa nii tilla tölla uksed lahti võtmed ees tegutseda.
Tänan tähelepanu eest!
Ühesõnaga täna tegin lekke testi uuesti. Panin pilli valvesse ja jäi ca pooleks tunniks ja kui vaatama läksin siis oli ilusti 0,01A mis peaks olema ok. Peab lihtsalt meeles pidama, et Saabiga ei saa nii tilla tölla uksed lahti võtmed ees tegutseda.
Tänan tähelepanu eest!