Tervist, sai soetatud jaanuaris 2003 9-3 1.8t 110kw, kõik hea olnud kuni siis hetkeseisuni...
Nimelt esimene märk oli- sõidu pealt tuli laksu pealt aku "not charging" hoiatus armatuurile.
teine- salongi vent hakkas jonnima, õrnemalt, tugevalt jne.
kolmas- vent jäigi käima, kiirust regullida saab ilma probleemideta, võtme välja võtad või venti paned OFF peale, puhub ta ikka õrnalt edasi, ja kasvõi terve öö- kuni akut on...
Hakkasin siin uurima seda jama ja kiskusin siis google abil kõrvalistuja jalgealuse jahti (kindalaekas) seal oli selline asi nagu salongipuhuri regulaator , puhuri korpuse alumise osa küljes, see asjandus läheb ülikuumaks sekunditega niikui kaitsme sisse paned, et vent puhuks...
Küsimus siis selles: kas see õrnalt banaani kujuline jubin peabki üli kuumaks minema, et kätega kinni ei kannata hoida vmis? Äkki keegi teab mingit nõu anda?
Tänud ette
2003 9-3 ACC jändab kuni akut on
https://varuosatark.ee/varuosad/saab/9- ... 896/valeo/ selline jubin siis
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ju see reostaat on sul seal lühises ja lühises on ta tõenäoliselt seetõttu, et salongiõhufiltri korpuse tihend kapoti all on ära mädanenud, mis tingib selle, et vihmavesi jookseb kapoti alt läbi salongipuhuri puhuri mootorile ja reostaadile peale. Vaheta see reostaat välja, aga seniks ühenda selle tagant pistik lahti kuniks uut juppi pole.
Ja loomulikult vaata üle salongiõhufiltri korpuse tihendi seisukord. Mina liimisin ise uue tihendi aknatihendi ja ehitushermeetiku abiga.
Ja loomulikult vaata üle salongiõhufiltri korpuse tihendi seisukord. Mina liimisin ise uue tihendi aknatihendi ja ehitushermeetiku abiga.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)