Tonnise pagasiruumi avamine

Teemad elektroonikast...
Vasta
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#1

P Jaan 21, 2007 18:08

'96 CS Tonnise pagasniku avamine ei toimi nii nagu peaks. Nimelt läheb pagassi lukk kohe peale puldist või salongist avamist kinni tagasi. Salongist on seega võimatu pagassi avada, sest selleks ajaks, kui juhiukse juurest pagassini jõuan, on lukk kinni tagasi läinud. Puldist avamisel tuleb kah kohe luuk üles tõmmata, muidu läheb jälle lukku.

Ehk mõni skeemiinimene loeb välja, mis loogikaga seda lukku "lahti hoitakse". Kas jälle on kusagil mõni külmjoodetega relee?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

P Jaan 21, 2007 19:06

Emmmmm... Üritan meenutada.
Vajutad - mootor teeb sursursur(paar sekundit) ja luuk tõuseb tihendite surve tõttu törtsu ülespoole. No ja siis tõstan oma õrna käekesega luugi lahti.

Lukk hoiab luuki tihedalt kinni, kui mootor töö lõpetab ja luuk on jätkuvalt kinni, kas siis a) mootor töötab aga lukumehanismi ei jõua midagi b) lukk on nii vales kohas või tihendid nii lötud et mootori töö lõppemisel on luuk samas kohas edasi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

P Jaan 21, 2007 19:16

kord 9-5 oli sama värk, aga siis oli pagassis olev kraam luugi ylespoole pingesse surunud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

P Jaan 21, 2007 19:40

Algselt postitas: qdwin
Emmmmm... Üritan meenutada.
Vajutad - mootor teeb sursursur(paar sekundit) ja luuk tõuseb tihendite surve tõttu törtsu ülespoole. No ja siis tõstan oma õrna käekesega luugi lahti.

Vot-vot. Nii lihtsa asja peale ise ei tulndki. Seda tihendite asja peab kohe uurima.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

P Jaan 21, 2007 19:54

Ivometsal oli ka õige tähelepanek.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

L Dets 13, 2008 16:41

Vana mure sai lõpuks lahenduse. Probleem oli väsinud luugiamortides. Kojamehe ja tiivata luuki hoidsid nad üleval küll, kuid külmaga ei andnud seda esimest tõuget. Uute luugiamortidega on probleem kadunud.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#7

P Dets 14, 2008 16:17

See jama - lukk hoiab luuki tihedalt kinni, kuid kui mootor töö lõpetab jääb luuk jätkuvalt kinni kipub mu Aerot ka kiusma. Korra Saabianti juures tehti korda aga nüüd kummitab taas. Mõju avaldas just külm, st võib olla loogiline küll, et amordid hoopis ära vahetada. Need kipuvad 12 aastaga väsima küll. Järgmine kord, kui Anti juurde asja on saab uuritud palju nende vahetus maksab...
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#8

P Dets 14, 2008 17:05

Amordi hindadest:
VM'is maksab orig. amort ca 500 krooni. Paarile kulub siis 2x samapalju. Troostis jäi Eleri pisut hätta tonnile amortide leidmisega (pakkus ka OEMi). Automaailmas amordi hind 150 krooni. Vahetasin ise ja aega võttis 2 hetke (koos lapiku kruvikeeraja otsimise ja prügi äraviimisega 10 minutit.).
Ei viitsinud Anti käest hindu uurida, kuna olin Laki piirkonnas ja kõik eelpoolnimetatud poed (v.a. VM) jäid tee peale.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#9

P Dets 14, 2008 18:08

kuda siis nii, et jäi hätta:o on meil ka 172 eeguseid luugiamorte (tegemist siis pakendaja king), kuid jah..nende kvaliteet pole võibolla parim..mõnda aega kannatavad..kallim hinnaklass on kilen(454009 tellimiskaup ja oe 4306411 (420,-)
ning üht teist veel...

erinevatel keretüüpidel ka erinevad..hetkel jutt CS versioonist
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

P Dets 14, 2008 18:53

Algselt postitas: mad1
kuda siis nii, et jäi hätta:o on meil ka 172 eeguseid luugiamorte (tegemist siis pakendaja king), kuid jah..nende kvaliteet pole võibolla parim..mõnda aega kannatavad..kallim hinnaklass on kilen(454009 tellimiskaup ja oe 4306411 (420,-)
ning üht teist veel...

erinevatel keretüüpidel ka erinevad..hetkel jutt CS versioonist

Kordan, jäi kataloogist leidmisega jänni ja abimees Viki oli ka parasjagu suitsul. Automaailmas (peaaegu et Troosti naaber) samad "King" pakendis amordid 150 raha. Nelipakk võitu ;).
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#11

P Dets 14, 2008 19:16

Mõned aastad tagasi vahetasin oma NG originaal luugiamordid suht kallite (maksid nii 700..800 paar) vastu ringi. Nüüdseks on nad häbematult õli-tolmulögased ja jõuga eriti ei hiilga (lahti veel hoiavad). Ehk mida kosta: varuosad ON s...d hinnast sõltumata ja "Äss" ning OEM tulevad samast hiina tehasest.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

P Dets 14, 2008 20:28

Algselt postitas: indrek
Mõned aastad tagasi vahetasin oma NG originaal luugiamordid suht kallite (maksid nii 700..800 paar) vastu ringi. Nüüdseks on nad häbematult õli-tolmulögased ja jõuga eriti ei hiilga (lahti veel hoiavad). Ehk mida kosta: varuosad ON s...d hinnast sõltumata ja "Äss" ning OEM tulevad samast hiina tehasest.


täiendaks pisut:)nn B osa on tihtilugu kvaliteetsemgi kui A ,sest autotehased hoiavad ka rämedalt kokku ..
A ja B osade erinevusst on varem siin juttu olnud ja siiani ka meie kodulehel ülal

meenutamaks A ja B osadest
Vasta