'96 CS Tonnise pagasniku avamine ei toimi nii nagu peaks. Nimelt läheb pagassi lukk kohe peale puldist või salongist avamist kinni tagasi. Salongist on seega võimatu pagassi avada, sest selleks ajaks, kui juhiukse juurest pagassini jõuan, on lukk kinni tagasi läinud. Puldist avamisel tuleb kah kohe luuk üles tõmmata, muidu läheb jälle lukku.
Ehk mõni skeemiinimene loeb välja, mis loogikaga seda lukku "lahti hoitakse". Kas jälle on kusagil mõni külmjoodetega relee?
Tonnise pagasiruumi avamine
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Emmmmm... Üritan meenutada.
Vajutad - mootor teeb sursursur(paar sekundit) ja luuk tõuseb tihendite surve tõttu törtsu ülespoole. No ja siis tõstan oma õrna käekesega luugi lahti.
Lukk hoiab luuki tihedalt kinni, kui mootor töö lõpetab ja luuk on jätkuvalt kinni, kas siis a) mootor töötab aga lukumehanismi ei jõua midagi b) lukk on nii vales kohas või tihendid nii lötud et mootori töö lõppemisel on luuk samas kohas edasi.
Vajutad - mootor teeb sursursur(paar sekundit) ja luuk tõuseb tihendite surve tõttu törtsu ülespoole. No ja siis tõstan oma õrna käekesega luugi lahti.
Lukk hoiab luuki tihedalt kinni, kui mootor töö lõpetab ja luuk on jätkuvalt kinni, kas siis a) mootor töötab aga lukumehanismi ei jõua midagi b) lukk on nii vales kohas või tihendid nii lötud et mootori töö lõppemisel on luuk samas kohas edasi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kord 9-5 oli sama värk, aga siis oli pagassis olev kraam luugi ylespoole pingesse surunud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: qdwin
Emmmmm... Üritan meenutada.
Vajutad - mootor teeb sursursur(paar sekundit) ja luuk tõuseb tihendite surve tõttu törtsu ülespoole. No ja siis tõstan oma õrna käekesega luugi lahti.
Vot-vot. Nii lihtsa asja peale ise ei tulndki. Seda tihendite asja peab kohe uurima.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
See jama - lukk hoiab luuki tihedalt kinni, kuid kui mootor töö lõpetab jääb luuk jätkuvalt kinni kipub mu Aerot ka kiusma. Korra Saabianti juures tehti korda aga nüüd kummitab taas. Mõju avaldas just külm, st võib olla loogiline küll, et amordid hoopis ära vahetada. Need kipuvad 12 aastaga väsima küll. Järgmine kord, kui Anti juurde asja on saab uuritud palju nende vahetus maksab...
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Amordi hindadest:
VM'is maksab orig. amort ca 500 krooni. Paarile kulub siis 2x samapalju. Troostis jäi Eleri pisut hätta tonnile amortide leidmisega (pakkus ka OEMi). Automaailmas amordi hind 150 krooni. Vahetasin ise ja aega võttis 2 hetke (koos lapiku kruvikeeraja otsimise ja prügi äraviimisega 10 minutit.).
Ei viitsinud Anti käest hindu uurida, kuna olin Laki piirkonnas ja kõik eelpoolnimetatud poed (v.a. VM) jäid tee peale.
VM'is maksab orig. amort ca 500 krooni. Paarile kulub siis 2x samapalju. Troostis jäi Eleri pisut hätta tonnile amortide leidmisega (pakkus ka OEMi). Automaailmas amordi hind 150 krooni. Vahetasin ise ja aega võttis 2 hetke (koos lapiku kruvikeeraja otsimise ja prügi äraviimisega 10 minutit.).
Ei viitsinud Anti käest hindu uurida, kuna olin Laki piirkonnas ja kõik eelpoolnimetatud poed (v.a. VM) jäid tee peale.
kuda siis nii, et jäi hätta:o on meil ka 172 eeguseid luugiamorte (tegemist siis pakendaja king), kuid jah..nende kvaliteet pole võibolla parim..mõnda aega kannatavad..kallim hinnaklass on kilen(454009 tellimiskaup ja oe 4306411 (420,-)
ning üht teist veel...
erinevatel keretüüpidel ka erinevad..hetkel jutt CS versioonist
ning üht teist veel...
erinevatel keretüüpidel ka erinevad..hetkel jutt CS versioonist
Algselt postitas: mad1
kuda siis nii, et jäi hätta:o on meil ka 172 eeguseid luugiamorte (tegemist siis pakendaja king), kuid jah..nende kvaliteet pole võibolla parim..mõnda aega kannatavad..kallim hinnaklass on kilen(454009 tellimiskaup ja oe 4306411 (420,-)
ning üht teist veel...
erinevatel keretüüpidel ka erinevad..hetkel jutt CS versioonist
Kordan, jäi kataloogist leidmisega jänni ja abimees Viki oli ka parasjagu suitsul. Automaailmas (peaaegu et Troosti naaber) samad "King" pakendis amordid 150 raha. Nelipakk võitu ;).
Mõned aastad tagasi vahetasin oma NG originaal luugiamordid suht kallite (maksid nii 700..800 paar) vastu ringi. Nüüdseks on nad häbematult õli-tolmulögased ja jõuga eriti ei hiilga (lahti veel hoiavad). Ehk mida kosta: varuosad ON s...d hinnast sõltumata ja "Äss" ning OEM tulevad samast hiina tehasest.
Algselt postitas: indrek
Mõned aastad tagasi vahetasin oma NG originaal luugiamordid suht kallite (maksid nii 700..800 paar) vastu ringi. Nüüdseks on nad häbematult õli-tolmulögased ja jõuga eriti ei hiilga (lahti veel hoiavad). Ehk mida kosta: varuosad ON s...d hinnast sõltumata ja "Äss" ning OEM tulevad samast hiina tehasest.
täiendaks pisut:)nn B osa on tihtilugu kvaliteetsemgi kui A ,sest autotehased hoiavad ka rämedalt kokku ..
A ja B osade erinevusst on varem siin juttu olnud ja siiani ka meie kodulehel ülal
meenutamaks A ja B osadest