9-3 aju viga
Postitatud: K Mär 29, 2023 19:41
Tere
Murekohaks siis 2007a, 110 kw, turbo, bensiin, aut, Saab 9-3. Sügisest saati veidi probleeme tekitanud ja ei taha aeg-ajalt soojast peast käima minna. Diagnost näitab veakoodideks P0245 Turbo/super charger wastegate regulating solenoid/valve a low ning P1682 plausibly fault between voltage feed from +15 and main relay. Mõned päevad tagasi käidud ka carringis diagnostikas ja sealt siis seisukoht, et vajaks aju vahetust/remonti- eks tuleb nendega selles osas nõustuda. Lisaks nad väitsid, et aju remonti keegi eestis ei tee (võib nii olla jah) ja lammutusest/varuosana ei ole ka neid saada (pidavat defitsiit kaup olema) ning kui leiad, siis saad veel hullema asemele. Oskab keegi seda kommenteerida? Kas on tõesti olukord nii keeruline ja peab remondi/varuosa saamiseks kusagilt välismaalt osa tellima? Osab äkki keegi targem ka öelda mis andmete järgi ma peaksin varuosa päringu tegema? Vin kood ja sama aasta on olulised ja kusagilt lugesin, et käigukast peab ka kokku klappima aga kas peab olema ka sama tootekood? See vist aju all kirjas aga kas tohin kaablid lahti ühendada? Hiljem tagasi pannes mingit viga sisse ei löö? Kloonimiseks saan hiljem jah vajadusel carringi viia- eelistaks muidugi foorumist kellegi teenust selleks osta. Seega kui keegi oskab aidata nõuga, pakub sobivat aju ning saaks ka abiks olla hilisema kloonimisega, siis oleks väga tänulik. Postiga saab kõikjale saata aga ideaalis lõuna/kagu piirkond. Aitähh.
Murekohaks siis 2007a, 110 kw, turbo, bensiin, aut, Saab 9-3. Sügisest saati veidi probleeme tekitanud ja ei taha aeg-ajalt soojast peast käima minna. Diagnost näitab veakoodideks P0245 Turbo/super charger wastegate regulating solenoid/valve a low ning P1682 plausibly fault between voltage feed from +15 and main relay. Mõned päevad tagasi käidud ka carringis diagnostikas ja sealt siis seisukoht, et vajaks aju vahetust/remonti- eks tuleb nendega selles osas nõustuda. Lisaks nad väitsid, et aju remonti keegi eestis ei tee (võib nii olla jah) ja lammutusest/varuosana ei ole ka neid saada (pidavat defitsiit kaup olema) ning kui leiad, siis saad veel hullema asemele. Oskab keegi seda kommenteerida? Kas on tõesti olukord nii keeruline ja peab remondi/varuosa saamiseks kusagilt välismaalt osa tellima? Osab äkki keegi targem ka öelda mis andmete järgi ma peaksin varuosa päringu tegema? Vin kood ja sama aasta on olulised ja kusagilt lugesin, et käigukast peab ka kokku klappima aga kas peab olema ka sama tootekood? See vist aju all kirjas aga kas tohin kaablid lahti ühendada? Hiljem tagasi pannes mingit viga sisse ei löö? Kloonimiseks saan hiljem jah vajadusel carringi viia- eelistaks muidugi foorumist kellegi teenust selleks osta. Seega kui keegi oskab aidata nõuga, pakub sobivat aju ning saaks ka abiks olla hilisema kloonimisega, siis oleks väga tänulik. Postiga saab kõikjale saata aga ideaalis lõuna/kagu piirkond. Aitähh.