Kas keegi oskab öelda, miks vahest jääb armatuuris põlema selline tekst, nagu CHECK OIL LEVEL?
Vahest ainult jääb, enamik aeg ei ole.
Kontrollisin õli taset, normis. Kas viga võib olla elektroonikas? Või mõnes anduris?
Autoks on 9000 2.0 turbo, aastast 90, 129 kw
Ootan nõuandeid
CHECK OIL LEVEL
karteri põhja küljes asub(suunaga ettepoole)see andur,on selline
peldiku loputuspaagis asuva ujuki moodi junn,millel herkonkontaktid ja
püsimagnet.üks neist kahest(või mõlemad)on ära väsinud.see andur,kui
rudiment koristati sealt alates 2,3 tulekust ära,sest õlirõhu tuluke hakkab
enam-vähem samal ajal märku andma vähesest õlist.
peldiku loputuspaagis asuva ujuki moodi junn,millel herkonkontaktid ja
püsimagnet.üks neist kahest(või mõlemad)on ära väsinud.see andur,kui
rudiment koristati sealt alates 2,3 tulekust ära,sest õlirõhu tuluke hakkab
enam-vähem samal ajal märku andma vähesest õlist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No mitte kohe, minu 2,3 on see andur täiesti olemas ja kui klapisääred läbi lasid õli, oli hea jälgida tolle järgi, millal juurde valada. Survetuli ei hakanud veel kordagi põlema selle aja sees. Jutmed sellel anduril on küll jah väga nõmedas asendis (lapitud juba).
Sama jutt mis Saab ikka ´lgi ainult, et aasta vanema auto puhul, õli normis. Keeran süüdet, "check engine oil level" vilgub, siis ainult "check engine" ja kui käivitan siis kustub. Olnud ka selline periood, kus "check engine" põleb sõidu ajal (vist soojema ilma puhul suvel kuumaga). Enam mitte. Selle ujuki olemasolu ei ole ma vaadanud.