GPS antenn
Kuna on plaanis oma Aeroke maailma vaatama viia (loe u. 5 megameetrit euroopa teid plaanis katta). Samas sai ka mõeldud, et eelmise tripi pidevast atlase lappamisest on siiber ning läheks seekord kõrgtehnoloogiliselt reisima, elik võtaks GPS + läpakas komplekti kaasa.
Tulles nüüd tagasi SAABide maailma, siis pesitseb mul katusel see "haiuimeke", mille kohta mulle nagu oleks kuhugi mälusoppi jäänud teadmine, et tegemist on põhimõtteliselt GPS-valmidusega.. või vähemalt sellise lausega meile seda autot aastal 2000 müüdi.
Siit ka küsimus, eeldades, et kaasa tuleks mõni GPS, mis välist antenni toetab, kas on seda "haiuimekest" võimalik kasutada, kas tuleb kuskilt armatuurlaua sügavustest mingi ots välja, mida GPS'ile külge saaks lükata?
Tulles nüüd tagasi SAABide maailma, siis pesitseb mul katusel see "haiuimeke", mille kohta mulle nagu oleks kuhugi mälusoppi jäänud teadmine, et tegemist on põhimõtteliselt GPS-valmidusega.. või vähemalt sellise lausega meile seda autot aastal 2000 müüdi.
Siit ka küsimus, eeldades, et kaasa tuleks mõni GPS, mis välist antenni toetab, kas on seda "haiuimekest" võimalik kasutada, kas tuleb kuskilt armatuurlaua sügavustest mingi ots välja, mida GPS'ile külge saaks lükata?
Ma pole nii kindel, et see vigur sul gee-pee-essida laseb :freak:
EPC näitab, et 2000 aasta masinale pandi peale dummy ning telephone haiuime antenne; sama aasta 9-5'tele aga pandi peale teise koodiga haiuimesid, millel kirjas ka "Navigation"
Kuna 9-3'l tollal ei olnud tehase navigatsiooniseadet, siis kahtlen kõvasti, et su masinal on GPS toega haiuim
terv, teager
EPC näitab, et 2000 aasta masinale pandi peale dummy ning telephone haiuime antenne; sama aasta 9-5'tele aga pandi peale teise koodiga haiuimesid, millel kirjas ka "Navigation"
Kuna 9-3'l tollal ei olnud tehase navigatsiooniseadet, siis kahtlen kõvasti, et su masinal on GPS toega haiuim
terv, teager
Palju lihtsam varjant on olemas. Esimesse arvutipoodi ja nõua GPS antenni, maksab mingi 700 raha ja ühendub läpaka USB pessa. Muidugi peab sul ka selleks olema läpakas ja 12V konverter 220 peale.
Ise just kimasin sedasi Rootsi ja Norra läbi. Töötas imehästi
Ise just kimasin sedasi Rootsi ja Norra läbi. Töötas imehästi
mkay, samas, ma nagu mäletaks, et kui mu ema seda autot soetas, siis reklaamiti talle justkui GPS-valmidust. Teine nüanss on see, et nagu ma täna oma mõningase kahtluse järel VIN-dekooderiga kontrollisin, on mul tegelikult MY01 masin juba, sai teine ka 2000 aasta detsembris soetatud, äkki sellel oli elu juba ilusam, kuigi kogu see keemia tundub nii ehk naa vist liig suureks ehitamiseks minevat.
Rääkides USB-st ja läpakast, jah, kahtlemata on lihtne ning ilmselt selle peale me ka reaalselt läheme, aga samas ähvardati, et GPS, mis meile praegu kaasa tulemas vist on (keegi seltskonnast lubas hankida), olevat eelmine kord ilmutanud vastuvõtuprobleeme autos sees ja nad olid mingit välist antenni akna taga kõigutanud. Sellest ka mõte, et kui juba teine katusel on, saaks ehk seda kasutada. Omaloomingul oleks ilmselt tunduvalt suurem tõenäosus minema lennata. :P
Teisest teemast võttes, kas seda paganama haiuime raadioantenniks ei saaks ? :red: Sellest pidevalt streikivast mitteliikuvast teleskoobist on siiber mis siiber tegelikult. Aga noh, see on vist juba rohkem soovunelm.
Rääkides USB-st ja läpakast, jah, kahtlemata on lihtne ning ilmselt selle peale me ka reaalselt läheme, aga samas ähvardati, et GPS, mis meile praegu kaasa tulemas vist on (keegi seltskonnast lubas hankida), olevat eelmine kord ilmutanud vastuvõtuprobleeme autos sees ja nad olid mingit välist antenni akna taga kõigutanud. Sellest ka mõte, et kui juba teine katusel on, saaks ehk seda kasutada. Omaloomingul oleks ilmselt tunduvalt suurem tõenäosus minema lennata. :P
Teisest teemast võttes, kas seda paganama haiuime raadioantenniks ei saaks ? :red: Sellest pidevalt streikivast mitteliikuvast teleskoobist on siiber mis siiber tegelikult. Aga noh, see on vist juba rohkem soovunelm.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Käisime ka Saabfestivalil läpaka ja GPS-iga... sigamoodi ebamugav..:( toitekonverter, läpakas süles, antenn kusagil armatuuril (üks päev enne koju tagasi jõudmist avastasin, et kurask oli magnetpõhjaga ja oleks võinud katusel vedeleda, juhe ukse vahelt sisse tulemas). Igal juhul soovitaks mingit statsionaarset (või portatiivset) GPS seadet. Tomtom näiteks, selle soft kärab PDA-de ja suutlikemate telefonide peal ka...
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
suure tõenäosusega toppisid vanad gps antenni sinna uime sisse. Ega see suur ju ei ole. Teine võimalus, et kuhugi lae vahele. Igatahes mul jookseb pardaka tagant juhe, mille ühendan pihuka külge ning voilaa. Navi.
Algselt postitas: Cyber
Käisime ka Saabfestivalil läpaka ja GPS-iga... sigamoodi ebamugav..:( toitekonverter, läpakas süles, antenn kusagil armatuuril (üks päev enne koju tagasi jõudmist avastasin, et kurask oli magnetpõhjaga ja oleks võinud katusel vedeleda, juhe ukse vahelt sisse tulemas). Igal juhul soovitaks mingit statsionaarset (või portatiivset) GPS seadet. Tomtom näiteks, selle soft kärab PDA-de ja suutlikemate telefonide peal ka...
Minu meelest on läpaka ekraanilt palju parem ja ülevaatlikum kaarti jälgida. Kui on muidugi keegi kes seda teeb kõrvalistmel. Vastuvõtja võib katusele visata küll aga ärge seda ainult vihmaga tehke ;)
Samas eks need juhtmed ja läpakas ise ole muidugi kohmakad ja üksi sõites on ebamugav jälgida ka.
Saab ju ka ilma juhtmeteta hakkama :eureka:
http://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvutiriistvara/GPS+seadmed/33500/
Ise tegin 5000km tripi euroopas kuuaega tagasi ja kasutasin USB-GPSi ja ei olnud asi nii hull midagi. Niipalju kui ma neid näinud olen on neil ka magnet põhjaall ja saab aknavahelt katusele panna. Siiani on ka paaris proovitud autos esiakna esiservas probleemideta toiminud.
Muide Autoroute sisaldab alates 2007 versioonist ka baltikumi suurimaid teid ja ei maksnud ka eriti palju, mingi 800 krooni kanti vist. ;)
http://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvutiriistvara/GPS+seadmed/33500/
Ise tegin 5000km tripi euroopas kuuaega tagasi ja kasutasin USB-GPSi ja ei olnud asi nii hull midagi. Niipalju kui ma neid näinud olen on neil ka magnet põhjaall ja saab aknavahelt katusele panna. Siiani on ka paaris proovitud autos esiakna esiservas probleemideta toiminud.
Muide Autoroute sisaldab alates 2007 versioonist ka baltikumi suurimaid teid ja ei maksnud ka eriti palju, mingi 800 krooni kanti vist. ;)
ma ka ei saa aru, miski normaalne Globalsati Bluetooth GPS riistapuu kärab päris hästi, mul vedeleb üks kindalaekas ja toimib nagu noor jumal...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ja Stockholmis suunas meid ilusti mööda jalakäijate teed sõitma..;) Tallinnas suutis isegi toimetada, kuigi vähemaid tänavaid peal pole. Samas on selle AR-i ettelugemisvõime ikka kehv. Sellel "onu" intonatsioon on selline, et valus hakkab, peab mõtlema, mida ta just ütles ja siis sõidad juba mööda. Võibolla viga minus aga mind paneb järgi mõtlema, kui kaugusi öeldaks "in zerocomma six kilometres..." comma asemel point oleks tunduvalt arusaadavam. Väga hakitud tekst on sel AR-il. Muidugi on võimalus mitte seda osa kasutada ja kõrvalistujal lasta ette lugeda.Algselt postitas: eeroz
Muide Autoroute sisaldab alates 2007 versioonist ka baltikumi suurimaid teid ja ei maksnud ka eriti palju, mingi 800 krooni kanti vist.
Sellele teemale lisaks soovitaks läbi käia ka selle teema Seal ka ühtteist huvitavat..;)
Üldiselt on enamus neist USB GPS seadmetest mõeldud siiski magnetiga auto katusele paigaldamiseks (neil on ikka üsna tugev magnet) ja ei karda ta tuult, vett ega külma.
Aga peamine viga mis nende seadmetega tehakse, ööseks, et seadet pihta ei pandaks tõstetakse seade autosse ja pannakse läpaka kaanele hää magnet ja jube hästi püsib seal läpaka kaanepeal, ei kukku kuskile! Tagajärjeks loomulikult surnud kõvaketas.
Autorute kohapealt niipalju, et meie firma logistikud kasutavad versiooni 2001, pidavat Euroopa osas kõige vettpidavam olema.
Aga peamine viga mis nende seadmetega tehakse, ööseks, et seadet pihta ei pandaks tõstetakse seade autosse ja pannakse läpaka kaanele hää magnet ja jube hästi püsib seal läpaka kaanepeal, ei kukku kuskile! Tagajärjeks loomulikult surnud kõvaketas.
Autorute kohapealt niipalju, et meie firma logistikud kasutavad versiooni 2001, pidavat Euroopa osas kõige vettpidavam olema.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
no kuram. Minge K-Arvutisalongi, ostke omale Bluetooth GPS seade, Sirf III chipsetiga suudavad nad sind juba betoonpunkris ka positsioneerida. Summa kusagil 3000 EEK. Kui ei ole olemas, läpakale külge BT tungal. Maksab vähem kui 1000 EEK.
Ja tuld. Suvalise softiga, mis GPS toetab, sõidad kui loom. Muide, selle Globalsatiga tuleb kaasa ka akulaadia sigaretisüütajast.
Unustaga ära miskid USB GPS seadmed auto katusel, need kaovad ära nagu ise tahavad kiirustel > 100kmh.
Laupäeval võin anda BT junni katsuda, näidata, kuidas töötab.
Ja tuld. Suvalise softiga, mis GPS toetab, sõidad kui loom. Muide, selle Globalsatiga tuleb kaasa ka akulaadia sigaretisüütajast.
Unustaga ära miskid USB GPS seadmed auto katusel, need kaovad ära nagu ise tahavad kiirustel > 100kmh.
Laupäeval võin anda BT junni katsuda, näidata, kuidas töötab.
Algselt postitas: miku
Unustaga ära miskid USB GPS seadmed auto katusel, need kaovad ära nagu ise tahavad kiirustel > 100kmh.
Ei kao nad midagi.
Meil Trionicuga Saksa kiirteedel püsis ka 240km/h juures kinni kui liimitult:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: miku
no kuram. Minge K-Arvutisalongi, ostke omale Bluetooth GPS seade, Sirf III chipsetiga suudavad nad sind juba betoonpunkris ka positsioneerida. Summa kusagil 3000 EEK.
Globalsati bluetooth gps maksis viimati 1290 krooni, +/- 200 krooni maksavad nad enamus.