Esituled / reflektorite taastamine
a pealegi näitab sees kogu aeg, nagu tuled ei põlekski.
aga äkki ei põlega :)?
alusta tulede puhastamisest, kontrolli reflektorite seisukorda, kontrolli tulede kallet, vaheta pirnid.
võrreldes vana CC tuledega on CS ikka oluliselt parem mul.
ps märja alfaldi korral ongi nähtavus väga kesine võrreldesmuude oludega.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
tuled iseenesest põlevad ikke;)
proovisin üxkord neid lahti võtta kah ikke. aga jäi pooleli aja pärast. ja seal veel ka need reflektori ja klaasi kinnitamise klambrid paistavad üsna roostes. kui peaks juhtuma purux minema kust uusi saada?
proovisin üxkord neid lahti võtta kah ikke. aga jäi pooleli aja pärast. ja seal veel ka need reflektori ja klaasi kinnitamise klambrid paistavad üsna roostes. kui peaks juhtuma purux minema kust uusi saada?
kui peaks juhtuma purux minema kust uusi saada?
pood, saabianti/trionic, viking motors, mitte-eesti lammutus (va. timutit)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Klaas on klaas, vahet pole, pese või nõudepesumasinas. Mul oli mingi spray, mis klaasipuhastuseks oli mõeldud. Lasin selle vahu peale, ootasin hetke ja puhastasin ära. Ei juhtunud reflektoriga midagi. Miks peakski, pole ju mingi hape vms kraam. CRC toode oli. Kuivatamisel otsi selline lapp, mis triibuliseks ei jäta asja.
Kui sul märgutuli põleb, et juskui oleks mingi pirn läbi, aga tegelikult on kõik OK, siis mina hakkaksin juhtmete tervises kahtlema. Jookseb kusagilt mättasse midagi või on lihtsalt paha ühendus.
Loomulikult annab hea tulemuse ka reflektorite vahetus. Mina olen oma 900 peal vahetanud mõlemad. Tulemus oli väga hea. Praegu on ka 1 klaas tuttuus ja näitab paremini kui teine, kuigi sellel samuti pealtnäha selge klaas ees. Ilmselt peaks veel mõlemad pirnid ka profülaktika mõttes uued panema. 9000 puhul ei ole mul õrna aimugi hindadest. 900 reflektorid maksid miski 700 tykist ja klaas oli 780. Igal juhul tasus see raha end ära.
Kui sul märgutuli põleb, et juskui oleks mingi pirn läbi, aga tegelikult on kõik OK, siis mina hakkaksin juhtmete tervises kahtlema. Jookseb kusagilt mättasse midagi või on lihtsalt paha ühendus.
Loomulikult annab hea tulemuse ka reflektorite vahetus. Mina olen oma 900 peal vahetanud mõlemad. Tulemus oli väga hea. Praegu on ka 1 klaas tuttuus ja näitab paremini kui teine, kuigi sellel samuti pealtnäha selge klaas ees. Ilmselt peaks veel mõlemad pirnid ka profülaktika mõttes uued panema. 9000 puhul ei ole mul õrna aimugi hindadest. 900 reflektorid maksid miski 700 tykist ja klaas oli 780. Igal juhul tasus see raha end ära.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Jah õnnelikud olete te 900 omanikud! Saate isegi ainult reflektoreid vahetada. Minu omal reflektorid väsinud, kohati suisa kiht maas, Trionic otsis Saabianti otsis - parima tulemuse pakkus Saabianti: uus tuli 3500 kronu tükkist!!! Ja seda ainult reflektori pärast!!!
:mad:
Või on kellelgi geniaalne mõte kust veel otsida?
Tõsi, täna oleks lahendus ise sülle kukkunud kui üks kodanik üritas sisse tagurdada aga süda hakkas verd tilkuma ja andsin signaali.
:mad:
Või on kellelgi geniaalne mõte kust veel otsida?
Tõsi, täna oleks lahendus ise sülle kukkunud kui üks kodanik üritas sisse tagurdada aga süda hakkas verd tilkuma ja andsin signaali.
Reflektoril võib olla kroomi- (nikkel?) kiht kulunud/põlenud ja siis pole midagi puhastada, ainult vahetus aitab. Isgi vanal 900-l olid hoopis paremad tuled, kui CC-l...selgus et olidki reflektorid viletsad. Lambipirni ümbruses beezh aluspind väljas...CC-l oli tegu mingi plastikuga, võimalik et sama ka CS-l.
Ei teagi täpselt millest, aga ilmselt liigne niiskus tuledes ja arvatavasti liiga võimsaid (100W) lampe kasutatud.
Ei teagi täpselt millest, aga ilmselt liigne niiskus tuledes ja arvatavasti liiga võimsaid (100W) lampe kasutatud.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Trionic on meil siin üks tegija. Numbri leiad ka ilmselt kui natuke otsid siit foorumist. Ilmselt pooled siinkirjutajad soovitavad teda esimesena. Saabi-Anti on teine. Samas, see isetegevuse tagajärgede likvideerimine võib kena kopika maksma minna.
mis suurt isetegevust seal ikka tehtud on... või millest sa seda järeldad.
eelmisel saabil tegin tegelt ise ka isetegevust :)
tavaliselt on küll nii, et enamus remondiettevõtteid vangutab sellise jutu peale ainult pead, eriti kui ütled veel et SAAB või siis maksad remontija õpitunde kinni. skeeme ja materjale neil niikuinii ei ole.
sellise jutuga julgeks mina vist ainult Trionicu jutule minna(saabianti poisse ei julgeks ka eriti usaldada).
Lisaks veel, et isetegevuse tagajägi likivideerida on kõige efektiivsem isetegevusega ;)
eelmisel saabil tegin tegelt ise ka isetegevust :)
tavaliselt on küll nii, et enamus remondiettevõtteid vangutab sellise jutu peale ainult pead, eriti kui ütled veel et SAAB või siis maksad remontija õpitunde kinni. skeeme ja materjale neil niikuinii ei ole.
sellise jutuga julgeks mina vist ainult Trionicu jutule minna(saabianti poisse ei julgeks ka eriti usaldada).
Lisaks veel, et isetegevuse tagajägi likivideerida on kõige efektiivsem isetegevusega ;)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
milles ma üldse ei kahtle.
käisin siin vähe aega tagasi ühe tüübi juures sest armatuuri tuled ei põlenud. jama sõita vähe pimedas.
kiskus värgi lahti ja topis seal juhtmeid kokku ja vahetas otsi. põlema sai aga mis hinnaga. ma ise seda kraami nagu ei lõika nii et pagan teab mis tegi.:mad:
käisin siin vähe aega tagasi ühe tüübi juures sest armatuuri tuled ei põlenud. jama sõita vähe pimedas.
kiskus värgi lahti ja topis seal juhtmeid kokku ja vahetas otsi. põlema sai aga mis hinnaga. ma ise seda kraami nagu ei lõika nii et pagan teab mis tegi.:mad:
mine tagasi ja küsi tehtule dokumentatsioon. Kui ma omal midagi el. süsteemis ümber tegin joonistasin alati ka skeemile paranduse. sest isegi seda, mis ise mingi aeg tagasi tehtud sai ei mäleta enam.
algskeemi võid siit lehelt ise välja trükkida (on küll vanema variandi oma, aga noh enamus ju ikka kattub)
http://saabnet.ee/?l=lugemist
kui aga suvaline mees jakorralikult midagi sul teha ei viitsi, siis küsi vähemalt suusõnal üle ja pane endale kirja. kui keegi teine tegema hakkab, siis on ka sellest palju abi, kui isepandud juhtmeid mööda jälitada.
algskeemi võid siit lehelt ise välja trükkida (on küll vanema variandi oma, aga noh enamus ju ikka kattub)
http://saabnet.ee/?l=lugemist
kui aga suvaline mees jakorralikult midagi sul teha ei viitsi, siis küsi vähemalt suusõnal üle ja pane endale kirja. kui keegi teine tegema hakkab, siis on ka sellest palju abi, kui isepandud juhtmeid mööda jälitada.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
reflektoritega soovitan ettevaatlik olla. peegelkiht seal peal on väga õhuke ja mingi vähegi karmima asjaga( nt. kätepaber) nühkides tuleb lihtsalt maha. mingit keemiat ka ei soovita. kõige parem on voolava vee all pehme lapiga pesta. kui jäävadki mõned plekid, ei tee see asja hullemaks.
klaasi klambrid võivad ju roostes olla, aga mina küll ei ole veel näinud, et mõni katki oleks läinud.
tulede viga näitab ka siis kui kuskil vale võimsusega pirn sees on. tegelt on veel võimalusi, aga see läheb keeruliseks. ma arvan, et trionicul käib see nigu niuhti.
klaasi klambrid võivad ju roostes olla, aga mina küll ei ole veel näinud, et mõni katki oleks läinud.
tulede viga näitab ka siis kui kuskil vale võimsusega pirn sees on. tegelt on veel võimalusi, aga see läheb keeruliseks. ma arvan, et trionicul käib see nigu niuhti.
Üks näide rahvameditsiinist:
Naabri Opelil olid reflektorid läbi - suured mustad laigud sees, ja valgust netu. Ja raha uute laternate jaoks hetkel samuti...
Võttis siis mees alumiiniumteibi ja teipis reflektori riknenud osad üle. pani klaasid ette ja unustas kogu loo. Nüüd lõhkus laterna klaasi ära, avastas selle teipimise ja imestas kui hästi teip püsinud oli.
Naabri Opelil olid reflektorid läbi - suured mustad laigud sees, ja valgust netu. Ja raha uute laternate jaoks hetkel samuti...
Võttis siis mees alumiiniumteibi ja teipis reflektori riknenud osad üle. pani klaasid ette ja unustas kogu loo. Nüüd lõhkus laterna klaasi ära, avastas selle teipimise ja imestas kui hästi teip püsinud oli.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Minu jaoks reflektorite saadavuse probleem leidis nüüd siis harjumatu lahenduse - Viking motors! Samas väike kahtlus kas Viking ikka õiget asja otsis ja leidis jääb alles kuna ei Trionic ega Anti ei leidnud.
Reflektor Vikingus - 1822 kronu tükist
Latern Antilt - 3550 kronu
Latern Almelost - 5800 tükist!!!
Kui turbo ennetavast remondist olen toibunud, saab tõe teada.
Reflektor Vikingus - 1822 kronu tükist
Latern Antilt - 3550 kronu
Latern Almelost - 5800 tükist!!!
Kui turbo ennetavast remondist olen toibunud, saab tõe teada.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Oli siis mul omal ajal äge rullnokkade pee-emm-vee ja sellel olid udukad nõnna läbi, et ei olnud mitte essugi näha. kuna aga valgust oli vaja ja mida rohkem tulesi, seda uhkem, siis läksin poodi ja ostsin kroomvärvi. aerosoolpudelis. ja lasin väga õrnade kihtidena peale...oma 4, 5 kihti ja tulemus oli hoopis teine.
samas ei julgeks ma seda teha enda saabi peal, kuna kui asi hulluks läheb, siis on ju jama majas.
tegelt! mul ju aia taga see vana ront, tollel oli vist isegi üks reflektor terve. pean seal proovima ja annan siis teile ka, lugupeetud konsiilium, oma tulemustest ja saavutustest teda.
tänan tähelepanu eest!:)
samas ei julgeks ma seda teha enda saabi peal, kuna kui asi hulluks läheb, siis on ju jama majas.
tegelt! mul ju aia taga see vana ront, tollel oli vist isegi üks reflektor terve. pean seal proovima ja annan siis teile ka, lugupeetud konsiilium, oma tulemustest ja saavutustest teda.
tänan tähelepanu eest!:)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Küsimus:
Siin pildil on üks korralikult puusse pandud 900. Tegu on US versiooniga. Pöörake palun oma tähelepanu tulede reflektoritele. Kas need ongi sealmaal sellised valged või on siin miski muu asi mängus?? Valguse imelikult langemisega pole tegu kuna valgena paistavad need reflektorid ka
siin ja siin
Siin pildil on üks korralikult puusse pandud 900. Tegu on US versiooniga. Pöörake palun oma tähelepanu tulede reflektoritele. Kas need ongi sealmaal sellised valged või on siin miski muu asi mängus?? Valguse imelikult langemisega pole tegu kuna valgena paistavad need reflektorid ka
siin ja siin
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
mängus miski muu asi. reflektorid on ka amide juures kasutusel, ehki amide standardite järgi paigaldatud tuled on nii pimedad, et isegi vastu posti ei näe sõita
Sel saabil eurotuled ees,ise omasin usa classicut,sellel olid suure laterna
avas pisikesed kandilised tuled,millel pirn käis koos reflektoriga ja vastu
iluvõret olid kitsad/kõrged parktuled,pilti mul kahjuks digikujul pole.
avas pisikesed kandilised tuled,millel pirn käis koos reflektoriga ja vastu
iluvõret olid kitsad/kõrged parktuled,pilti mul kahjuks digikujul pole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989