Kas vihmasensor töötab nii nagu soovid?
Kuidas teil selle sensoriga lood on?
Mu sõiduki vihmasensor soovib, et ma aeg ajalt vastu puud sõidaksin (et siis kojamehed ei pühi)! Siis jälle vahest jääbki pühkima kuigi klaas juba täiesti kuiv. Vahelduvate vihmahoogudega võib aegajalt lausa närviliseks muutuda selle peale.
Oleks siis võimalus vähemalt sensori funktsiooni välja lülitada... aga ei!
Mind paneb hämmastama, kuidas selline asi turvalisuse testidest läbi on saanud.
PS. Olen sõitnud erinevate automarkidega, millel sensor peal, kuid minu soovide järgi pole neist ükski töötanud.
Mu sõiduki vihmasensor soovib, et ma aeg ajalt vastu puud sõidaksin (et siis kojamehed ei pühi)! Siis jälle vahest jääbki pühkima kuigi klaas juba täiesti kuiv. Vahelduvate vihmahoogudega võib aegajalt lausa närviliseks muutuda selle peale.
Oleks siis võimalus vähemalt sensori funktsiooni välja lülitada... aga ei!
Mind paneb hämmastama, kuidas selline asi turvalisuse testidest läbi on saanud.
PS. Olen sõitnud erinevate automarkidega, millel sensor peal, kuid minu soovide järgi pole neist ükski töötanud.
Algselt postitas: jfs
Kuidas teil selle sensoriga lood on?
Mu sõiduki vihmasensor soovib, et ma aeg ajalt vastu puud sõidaksin (et siis kojamehed ei pühi)! Siis jälle vahest jääbki pühkima kuigi klaas juba täiesti kuiv. Vahelduvate vihmahoogudega võib aegajalt lausa närviliseks muutuda selle peale.
Oleks siis võimalus vähemalt sensori funktsiooni välja lülitada... aga ei!
Mind paneb hämmastama, kuidas selline asi turvalisuse testidest läbi on saanud.
PS. Olen sõitnud erinevate automarkidega, millel sensor peal, kuid minu soovide järgi pole neist ükski töötanud.
Minu arust on see sensor jah üks hunnik õnnetust. Eriti tobe on siis, kui sõidad mingi auto taga, kelle rataste alt pisut poripritsmeid üless lendab. Siis paneb sensor kojamehed tööle ja kogu esiklaas on ühtlaselt hall.
Rohkem häda kui kasu...
Algselt postitas: teager
Vihmasensor töötab kõige ülemises ehk intervall asendis. Pange kang 0 asendisse ja kui vaja tööle panna, tõmmake alla (1, 2) asendisse.
Ei näe probleemi.
Ütleme nii, et sensor ei tööta nii nagu tahaks.
Vihma tibutab/sajab nii palju, et ühe astme võrra näpuga vajutada ei viitsi iga 3-6 sek järel ning 1. ja 2. aste (pidev pühkimine) jäävad liiga kiireks.
Tahaks et kojamehed vahelduvalt ISE pühivad.
Väike probleem nagu oleks. :)
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
endalgi sama jama.
tegelikult sõltub anduri veatu töö väga suures osas esiklaasi ja kojameeste seisukorrast. kui ikka klaas on kulunud või luua tõmbest jääb klaas rasvaseks või jäävad vee triibud sisse, paneb andur kohe puusse.
kurdetakse ka seda, et kui autot välja suretades jääb kang intervalli asendisse ja uuesti käivitades ei hakka ise kohe tööle. süsteem on juba nii seatud, et vaja on "kontroll tõmmet" pärast auto käivitamist.
tegelikult sõltub anduri veatu töö väga suures osas esiklaasi ja kojameeste seisukorrast. kui ikka klaas on kulunud või luua tõmbest jääb klaas rasvaseks või jäävad vee triibud sisse, paneb andur kohe puusse.
kurdetakse ka seda, et kui autot välja suretades jääb kang intervalli asendisse ja uuesti käivitades ei hakka ise kohe tööle. süsteem on juba nii seatud, et vaja on "kontroll tõmmet" pärast auto käivitamist.
Algselt postitas: t8
kurdetakse ka seda, et kui autot välja suretades jääb kang intervalli asendisse ja uuesti käivitades ei hakka ise kohe tööle. süsteem on juba nii seatud, et vaja on "kontroll tõmmet" pärast auto käivitamist.
Jah... see asi ka veel! Mõnes mõttes saan enda arvates sellest isegi aru.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: K Mär 28, 2007 10:35
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: jfs
Algselt postitas: t8
kurdetakse ka seda, et kui autot välja suretades jääb kang intervalli asendisse ja uuesti käivitades ei hakka ise kohe tööle. süsteem on juba nii seatud, et vaja on "kontroll tõmmet" pärast auto käivitamist.
Jah... see asi ka veel! Mõnes mõttes saan enda arvates sellest isegi aru.
Kui talveajal pärast vihma külmutab ja autot uuesti käivitades kojamehed kohe plõksima hakkavad, siis...
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
no kui väga lihtsalt, siis andur saadab välja valgusimpulsi ja mõõdab samas valguse "murdumist" läbi vee. mida rohkem vett, seda suurem murdumine ja vastavalt sellele kalkuleeritakse kojameeste kiirust.
anduri "pooletoobilisust" mõjutab tegelikult ka vee puhtus/olek, ehk siis näiteks porise vee ja lume/lobjaka puhul on natuke ebatäpsem.
anduri "pooletoobilisust" mõjutab tegelikult ka vee puhtus/olek, ehk siis näiteks porise vee ja lume/lobjaka puhul on natuke ebatäpsem.
Algselt postitas: t8
no kui väga lihtsalt, siis andur saadab välja valgusimpulsi ja mõõdab samas valguse "murdumist" läbi vee. mida rohkem vett, seda suurem murdumine ja vastavalt sellele kalkuleeritakse kojameeste kiirust.
anduri "pooletoobilisust" mõjutab tegelikult ka vee puhtus/olek, ehk siis näiteks porise vee ja lume/lobjaka puhul on natuke ebatäpsem.
Tänan.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Väga edukalt saab klaasi ka ära rikkuda erinevate klaasi vahade ja möginatega. Töö auto peal sai katsetatud ja tulemus oli halb, vihmasensor arvab, et klaas on märg aga tegelikult on mõned piisad. Varem töötas kui kellavärk ja nüüd on siis kojameeste töötades mingi kahtlane udu klaasil.
Võin infoks öelda, et tutika auto puhul töötab sensor perfektselt hästi. Seega on viga ilmselt väsinud ja rasvastes kojameestes, täkitud klaasis (huvitav kas vihmasensori tööpind kah kuidagi kivitäketest kahjustada saab?), niiet ilmselt elektrooniliselt on Saabi sensor siiski suht okei. Vanal 9-5 oli samuti pidev jama sensoriga, aga ei viitsinud teemasse süübida.
mina ei saa aru, mis kala teil selle vihmasensoriga on... minuoma töötab küll nagu kell... tundlikust sätin sellest liugnublakast seal kangi peal vastavalt vajadusele...
Mina olen sigarahul asjaga... aegajalt ajab segast, aga reeglina on siis klaas on must. Käin lapiga sensori pealt üle ja töötab jälle. Härrased. Sensori veatuks töötamiseks peab olema klaas sensori kohal PUHAS. Ehk siis seal ei tohi olla tolmu, kärbsesitta, sentimeetrist jääkihti ja muud sellist.
Tänan tähelepanu eest.
Mina olen sigarahul asjaga... aegajalt ajab segast, aga reeglina on siis klaas on must. Käin lapiga sensori pealt üle ja töötab jälle. Härrased. Sensori veatuks töötamiseks peab olema klaas sensori kohal PUHAS. Ehk siis seal ei tohi olla tolmu, kärbsesitta, sentimeetrist jääkihti ja muud sellist.
Tänan tähelepanu eest.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ka minu poolt enamasti vaid positiivset seoses vihmasensoriga. Töötab nii talvel, kui ka suvel, vaid vahest peab liugurit kasutama et tundlikust sättida.