Saab 9-5 ABS aju kaob ära
Algselt postitas: pistyk
Palju abs aju vahetus maksab üldse?
Aju müüakse ainult koos hüraulikamooduliga ja maksab ca. 26000.-
Remontida saab ka.Siis läheb ca.6000.-
Vahetus ca. 1-1,5h.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: pistyk
Palju abs aju vahetus maksab üldse?
Aju müüaks ainult koos hüraulikamooduliga ja maksab ca. 26000.-
Remontida saab ka.Siis läheb ca.6000.-
Vahetus ca. 1-1,5h.
Kas sellel ajul on siis elektroonilised või mehhanilised probleemid?
Oskab keegi mõnele DIY lehele linki anda?
Boschi aju saabil ju?...põhimõtteliselt samasugused ajud kasutusel ka vag´del, bmwdel ja nende ajusid peaks remontima tartus dia, tallinnas remontis mul e39´l mersu esinduse peaelektrit...usun, et neid mehi veel....ehk kahte tean kindlasti:)
Algselt postitas: spekulant
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: pistyk
Palju abs aju vahetus maksab üldse?
Aju müüaks ainult koos hüraulikamooduliga ja maksab ca. 26000.-
Remontida saab ka.Siis läheb ca.6000.-
Vahetus ca. 1-1,5h.
Kas sellel ajul on siis elektroonilised või mehhanilised probleemid?
Oskab keegi mõnele DIY lehele linki anda?
Puhtelektroonilised.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ja mu number on iga postituse all.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: iisak
Seal ei ole midagi ise remontida.
Senimaani on teada ainult üks inimene,kes sellega hakkama saab:nono:
Suhteliselt vana teema see siin, arvatavasti on tegijate osas olukord vahepeal muutunud.
Igatahes hiljuti tegin enda autol ABS aju tüüpvea ise korda. Esmakordsel lammutamisel on loomulikult suhteliselt suur risk asi pöördumatult rikkuda aga kui olla piisavalt ettevaatlik, pole selles tegemises hullu miskit.
Algselt postitas: iisak
Äkki räägid siis lähemalt?:poke:
Üldjoontes selle juhendi järgi:
http://www.passat-b5.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=296&Itemid=57
Kaane saagisin maha rauasae lehega, katkenud ühenduse jootmise asemel kasutasin hõbedasisaldusega, elektrit juhtivat liimi:
http://oomipood.ee/?t=k_ki&i=TELL_SILVERGLUE
Ühenduskoha puhastamiseks ja liimiga manipuleerimiseks kasutasin hambaorke ja nõela, loomulikult on vajalik ka suhteliselt hea suurendusega luup kuna sisuliselt on tegemist ühenduse parandamisega mikroskeemi sees ehk siis see keraamiline trükkplaat seal ABS moodulis on mikroskeemi sisu, millised tavaliselt on valatud jalgadega plastkorpusesse.
Pärast liimisin maha saetud kaane peale tagasi mingi Super Attack laadse, vähe kangema tööstusliku versiooniga ja tihendasin juhuslikult kätte sattunud katusemastiksiga. :)
EDIT: Igaks juhuks ka paar linki, kuidas ABS elektroonikamoodul esmalt auto küljest kätte saada:
http://www.scribd.com/doc/99598/Saab-95-ABS-Module
http://www.scribd.com/doc/957152/Saab-95-DIY-ABS-Module-MY-2000
Probleem on tegelikult hoopis selles,et moodulis katkevad vibratsiooni tõttu miroskeemi väljaviigud,mis on kuldtraadist ja seda enamikel juhtudel mitte plaadilt,vaid pikal keeruka kujuga teekonnad ABS suurde pistikusse.TEGIJAD asendavad need väljaviigud KÕIK ning hoopis teisest materjalist juuspeente viikudega,mis pole nii rabedast materjalist,kui kuld,kuid on sarnaste elektriliste omadustega.(mingi berülliumtraat vist oli).
Sedasi tehes on tööl ka kauakestev tulemus,mida isegi usaldan.
Liiga palju on sattunud kätte neid ÄRA REMONDITUD mooduleid,SID,ACC,vms. plokke,mis õige pea tuleb prügikasti saata.
Sedasi tehes on tööl ka kauakestev tulemus,mida isegi usaldan.
Liiga palju on sattunud kätte neid ÄRA REMONDITUD mooduleid,SID,ACC,vms. plokke,mis õige pea tuleb prügikasti saata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
USA tegijad väidavad küll veidi vastupidist:
http://www.cheap-abs.com/whyus.html
"We don't touch any parts of the module that aren't broken. These modules fail 99% of the time in one, singular place."
Samas veendusin ka mina, et need juuspeened kuldtraadid paistavad reeglina töökindlad kuna traadi raskus, võrreldes ühenduskoha tugevusega on väga väike, seevastu aga need jämedamad, hõbedased traadid võivad vibratsiooniga ühenduskohast lahti murduda ning 99% juhtudel murduvad lahti just need alumises reas olevad 2 lühikest toitetraati, mitte ülemised pikad, mille ühenduskohtadele, arvatavasti just tänu nende pikkusele, vibratsioon nii karmilt ei mõju.
PS. Teema, et kas, kuna, miks või miks mitte teha asju ise või kasutada "Tegijate" teenust on siin foorumis väga-väga palju kordi läbi käidud lõputu vaidlus, olles olemuslikult analoogne "Windows vs. Linux" igikestvale teemale :)
http://www.cheap-abs.com/whyus.html
"We don't touch any parts of the module that aren't broken. These modules fail 99% of the time in one, singular place."
Samas veendusin ka mina, et need juuspeened kuldtraadid paistavad reeglina töökindlad kuna traadi raskus, võrreldes ühenduskoha tugevusega on väga väike, seevastu aga need jämedamad, hõbedased traadid võivad vibratsiooniga ühenduskohast lahti murduda ning 99% juhtudel murduvad lahti just need alumises reas olevad 2 lühikest toitetraati, mitte ülemised pikad, mille ühenduskohtadele, arvatavasti just tänu nende pikkusele, vibratsioon nii karmilt ei mõju.
PS. Teema, et kas, kuna, miks või miks mitte teha asju ise või kasutada "Tegijate" teenust on siin foorumis väga-väga palju kordi läbi käidud lõputu vaidlus, olles olemuslikult analoogne "Windows vs. Linux" igikestvale teemale :)
Lihtsalt veel infoks, et originaalis on kasutatud nende kuldtraatide ühenduste tegemisel enimlevinud ultraheli (Ultrasonic Bonding) meetodit:
http://books.google.com/books?id=lAT3omNNyggC
Eeldatavasti siis ka eelpoolnimetatud teenuse puhul, kus vahetatakse välja kõik ühendustraadid, on kasutusel analoogne meetod ja umbes selline masin, mitte tinaga jootmine:
http://www.acrosemi.com/english_machines_manual_wire_bonders.php
http://books.google.com/books?id=lAT3omNNyggC
Eeldatavasti siis ka eelpoolnimetatud teenuse puhul, kus vahetatakse välja kõik ühendustraadid, on kasutusel analoogne meetod ja umbes selline masin, mitte tinaga jootmine:
http://www.acrosemi.com/english_machines_manual_wire_bonders.php
Lihtsalt, need,kes vastavat tehnoloogiat omavad-valdavad pole enam võimelised "ära remonditud" mooduleid korralikult remontima.Sama ka SID-ACC moodulitega.Ega ma üritagi miskit tõestada,ega vaielda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Lihtsalt, need,kes vastavat tehnoloogiat omavad-valdavad pole enam võimelised "ära remonditud" mooduleid korralikult remontima.Sama ka SID-ACC moodulitega.Ega ma üritagi miskit tõestada,ega vaielda.
Eks see on siililegi selge, et "remonditud" asja reeglina enam remontida ei saa ja ka autot müües on viisaks lisaks vahetatud detailidele, viidata ka remonditud detailidele. Samas on ju huvitav ise oma silmaga näha ja käega katsuda neid erinevaid SAAB'i elektroonika tüüpvigu Pealgi pole ju ka eriti kulukas, osta mõne UK lammutuse veebist 10 GBP eest üks 98 aasta ABS moodul, et loomkatseid teha. :)