Selline lugu, et madalatel pööretel hakkab salongi ventilaator päris tugevalt vilistama. tundub, nagu oleks vajaks laagrite määrimist. Kas ja kuidas seda teha? Kas on ventilaatorit veel võimalik päästa või peab hakkama selle vahetamisele mõtlema? eelmisel saabil sai vahetatud ja ega see kõige odavam detail ei olnud.
Kõrgetel pööretel mingit vilinat ei ole.
Millist määret ja kust täpsemalt soovitatakse määrida?
raivo
salongi ventilaatori õlitamine
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
olen tuttav selle probleemiga ,ulus ja krigises nii ,et jube sai ka määritud(puurisin 0,6augu läbi plastiku mootori taga ossa ,süstlaga õli),kuid lõpptulemus oli see, et tuli vaadata uus vent.mootor,kusjuures hiljem selgus ,et vent.mootor on met.puksidel? võib-olla oleks targem pöörduda trionicu poole ikkagi taregem mees,sest ventika vahetus suht jama töö ,teist korda ei taha. edu sulle.
Jama töö on see küll. Panin eile quasimotorsi õpetuse baasil endale terve pika piltidega dokumendi kokku. Samas säästaks 3h tööd 2k eek, mis on oluline argument. Küsimus ainult selles, et kas sellest abi on.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Minu pikaajalised kogemused näitavad,et ei ole abi ja kui on,siis väga
lühikeseks ajaks.Enamik juhtudel hakkab koledat häält väiksel kiirusel
tegema hoopis rootori kulunud harjakollektor/harjad ja harjavahetus ka
tavaliselt ei päästa,sest kollektor on kulunud sooniliseks ja uus hari ei saa
sellega kontakti.Kui puksid on kulunud ja on tekkinud võlli lõtk,siis ei ole sest õlitamisest eriti kasu.Aastaid tagasi sai isegi mootoreid lahti
pressitud ja uued puksid sisse treitud ning kollektor siledaks lihvitud,saad
küll töötava,aga üpris lärmaka asja.
lühikeseks ajaks.Enamik juhtudel hakkab koledat häält väiksel kiirusel
tegema hoopis rootori kulunud harjakollektor/harjad ja harjavahetus ka
tavaliselt ei päästa,sest kollektor on kulunud sooniliseks ja uus hari ei saa
sellega kontakti.Kui puksid on kulunud ja on tekkinud võlli lõtk,siis ei ole sest õlitamisest eriti kasu.Aastaid tagasi sai isegi mootoreid lahti
pressitud ja uued puksid sisse treitud ning kollektor siledaks lihvitud,saad
küll töötava,aga üpris lärmaka asja.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989