9-5 seiskus järsku????
Kas starter hakkas vedama või oli võtit keerates täielik vaikus? Kui vaikus, siis sarnane teema on juba arutusel siin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13601
Algselt postitas: kalamees
Kas starter hakkas vedama või oli võtit keerates täielik vaikus? Kui vaikus, siis sarnane teema on juba arutusel siin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13601
Starter täitsa järgi ja ketrab ka kuid asjata?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Bensupumba ininat peaks tagaistme juurest kuulda olema, kui süüte sisse keerad ...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Homersimpson
Bensupumba ininat peaks tagaistme juurest kuulda olema, kui süüte sisse keerad ...
oled sa ikka kindel?
aga äkki 9-5 puhul see ikka ei kehti??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: Homersimpson
Bensupumba ininat peaks tagaistme juurest kuulda olema, kui süüte sisse keerad ...
oled sa ikka kindel?
aga äkki 9-5 puhul see ikka ei kehti??
Enne oli kuulda seda ininat,nüüd mitte enam!
Ja kas pump saab minna järsku ????
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: Homersimpson
Bensupumba ininat peaks tagaistme juurest kuulda olema, kui süüte sisse keerad ...
oled sa ikka kindel?
aga äkki 9-5 puhul see ikka ei kehti??
Nii palju, kui mina olen 9-5 käivitanud, siis originaal pumbaga iniseb alati. Ja mitte vaikselt;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no jah, mul pole ammu 9-5 olnud;)
samas ju mingitel masinatel hakkab pump tööle siis, kui alles starterit annad; mitte siis kui vaid süüte sisse paned.
samas ju mingitel masinatel hakkab pump tööle siis, kui alles starterit annad; mitte siis kui vaid süüte sisse paned.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: Homersimpson
Bensupumba ininat peaks tagaistme juurest kuulda olema, kui süüte sisse keerad ...
oled sa ikka kindel?
aga äkki 9-5 puhul see ikka ei kehti??
Nii palju, kui mina olen 9-5 käivitanud, siis originaal pumbaga iniseb alati. Ja mitte vaikselt;)
Ma ise pole istunud tagaistmel sõidu ajal:D.kuid nemad teavad ka rääkida et inises enne.Toetun nende ütlustele.
Algselt postitas: ivomets
no jah, mul pole ammu 9-5 olnud;)
samas ju mingitel masinatel hakkab pump tööle siis, kui alles starterit annad; mitte siis kui vaid süüte sisse paned.
Ma ei tea vahetusest midagi kuid kas ma pean paagi kütusest tühjaks tegema et seda vahetada või on see väline pump??ja kas seda on kerge vahetada??
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Pump on paagisisene. Tagaistme all on luuk. Mingi õpetus on siin.
EDIT: Kui endale keeruliseks jääb, siis alati saab ka teeninduses vahetada;) Ei võta eriti palju aega, kui vastavad riistad olemas.
Muide, sõidu ajal pump ei tee häält. Iniseb ainult, kui süüte sees, mingi x aja.
EDIT: Kui endale keeruliseks jääb, siis alati saab ka teeninduses vahetada;) Ei võta eriti palju aega, kui vastavad riistad olemas.
Muide, sõidu ajal pump ei tee häält. Iniseb ainult, kui süüte sees, mingi x aja.
Algselt postitas: Jupats
Pump on paagisisene. Tagaistme all on luuk. Mingi õpetus on siin.
EDIT: Kui endale keeruliseks jääb, siis alati saab ka teeninduses vahetada;) Ei võta eriti palju aega, kui vastavad riistad olemas.
Muide, sõidu ajal pump ei tee häält. Iniseb ainult, kui süüte sees, mingi x aja.
Kas on võimalus et ka kaitse võib olla läbi.Kui on olemas pumbal eraldi????
Kirjutan siia sellise variandi veel. Surmaeelse pumba võib ellu äratada ka seal tagaistme all kopsida veits plekki. Vähemalt minu masin saadi töökotta sõiduks niimoodi käima. Palun lugeda seda kui täieliku võhiku tähelepanekut.
Teinekord pidi aitama selline asi,et annad pumbale otse akust voolu,et lööb pumba puhtaks,kui sinna rullikute vahele mingit sodi on sattunud ja ei lase pumbal ringi ajada(seda rääkis mulle pumpade renoveerija).
Minu vanal audil katkestas pumba töö immo(juhtmed oli läbi).Kontrolli kas pumbale ültse voolu peale tuleb.
Ise samuti võhik:)
Minu vanal audil katkestas pumba töö immo(juhtmed oli läbi).Kontrolli kas pumbale ültse voolu peale tuleb.
Ise samuti võhik:)
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: Mauns
Algselt postitas: Jupats
Pump on paagisisene. Tagaistme all on luuk. Mingi õpetus on siin.
EDIT: Kui endale keeruliseks jääb, siis alati saab ka teeninduses vahetada;) Ei võta eriti palju aega, kui vastavad riistad olemas.
Muide, sõidu ajal pump ei tee häält. Iniseb ainult, kui süüte sees, mingi x aja.
Kas on võimalus et ka kaitse võib olla läbi.Kui on olemas pumbal eraldi????
No aga kontrolli ära. Salongi kaitsmekarbil kogu vajalik info olemas...
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Aug 29, 2008 13:52
- Asukoht:
- Auto:
Tervitus,
SAAB´i kütusepump pidi ülesse ütlema äkki- lihtsalt üks hetk lihtsalt ei toimi ja kõik.Sellest kuskil siin ka juttu. Minul endal juhtus sama asi, viisin naise arsti juurde, aega läks miskit 30 min. ja kui tagasi autos siis lihtsalt enam käima ei läinud. SAAB´i KOHAPEAL TÜHJALT KÄIATA EI TOHI nii on mulle selgeks saanud siin foorumis, pidi DI ära rikkuma. Ei jäänudki midagi muud üle kui auto sleppi ja "Troosti" kütusepumba vahetus+töö =2757.- ja tegu tehtud.(see juhtus 29.12.2008) Pole mõtet ise taguma ja lammutama hakata.Aga kui käed on otsas ja tahtmist on siis saab vist ka vahetusega ise hakkama nagu Jupsts juba mainis
SAAB´i kütusepump pidi ülesse ütlema äkki- lihtsalt üks hetk lihtsalt ei toimi ja kõik.Sellest kuskil siin ka juttu. Minul endal juhtus sama asi, viisin naise arsti juurde, aega läks miskit 30 min. ja kui tagasi autos siis lihtsalt enam käima ei läinud. SAAB´i KOHAPEAL TÜHJALT KÄIATA EI TOHI nii on mulle selgeks saanud siin foorumis, pidi DI ära rikkuma. Ei jäänudki midagi muud üle kui auto sleppi ja "Troosti" kütusepumba vahetus+töö =2757.- ja tegu tehtud.(see juhtus 29.12.2008) Pole mõtet ise taguma ja lammutama hakata.Aga kui käed on otsas ja tahtmist on siis saab vist ka vahetusega ise hakkama nagu Jupsts juba mainis
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
paistab et foorumi abiga ongi rikke pühjus leitud. :head:
Autoomanik asub nüüd seda õnnetut pumpa, mis vist häält ei tee, kottima?
Autoomanik asub nüüd seda õnnetut pumpa, mis vist häält ei tee, kottima?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
No mis seal ikka kottida. Vähemalt üks potensiaalne veaallikas. Tagumise istme alt tuleks harutama hakata küll, kui mingit inisevat elumärki ei tule.
Sain kah sel talvel pumpa vahetada. Suri samuti järsku. Tööle sõitsin.. koju sõitsin mitmed päevad hiljem, kui uus ''perfoomans'' pump kohale jõudis. :)
Sain kah sel talvel pumpa vahetada. Suri samuti järsku. Tööle sõitsin.. koju sõitsin mitmed päevad hiljem, kui uus ''perfoomans'' pump kohale jõudis. :)