Saab 9-3 SS audio.
Tervist.
Tean, et seda teemat on juba päris palju siin arutatud ja olen ka enamvähem kõik postitused 9-3 helist läbi lugenud aga midagi konkreetset pole leidnud ja keegi pole oma lõpptulemusest ja lahendusest kirjutanud.
Autoks on siis 2007a. 9-3 SS millel on linear varustus ja nelja kõlariga ilma võimendita süsteem. Eelmine omanik on veel taha lisanud päris asjalikud Pioneeri ovaalid mis muidugi peale kõrgete helide muud ei mängi.
Sooviks teada kas originaal makile on võimalik lisada ilma suurema lammutamiseta aftermarket võimendi ja ustesse lisada kõlarid mis bassi ka mängiks.
Kui keegi teab Tallinnas või Rakveres kedagi kes selle asjaga on tegelenud siis võtan lahkesti vastu kontakte :).
Tean, et seda teemat on juba päris palju siin arutatud ja olen ka enamvähem kõik postitused 9-3 helist läbi lugenud aga midagi konkreetset pole leidnud ja keegi pole oma lõpptulemusest ja lahendusest kirjutanud.
Autoks on siis 2007a. 9-3 SS millel on linear varustus ja nelja kõlariga ilma võimendita süsteem. Eelmine omanik on veel taha lisanud päris asjalikud Pioneeri ovaalid mis muidugi peale kõrgete helide muud ei mängi.
Sooviks teada kas originaal makile on võimalik lisada ilma suurema lammutamiseta aftermarket võimendi ja ustesse lisada kõlarid mis bassi ka mängiks.
Kui keegi teab Tallinnas või Rakveres kedagi kes selle asjaga on tegelenud siis võtan lahkesti vastu kontakte :).
Yndrek kus kandis sa rohkem tegev oled ? Võin niipalju öelda, et 2007 aasta SS-le on suht rasek kui mitte võimatu aftermarket võimendit lisada, kui on valguskaabliga süsteem, siis pole väga mõtet jaurma hakta ja lihtsam on ilmselt upgrade teha süsteemile !
Keegi siin üritas signaale kätte saada kõlaritest, küll ja küll tagant , kuid puhast heli ei saadud !
Selles osas on üsna raske midagi juurde aretada, kui just pole süsteem mis eiole valguskaabliga.
Keegi siin üritas signaale kätte saada kõlaritest, küll ja küll tagant , kuid puhast heli ei saadud !
Selles osas on üsna raske midagi juurde aretada, kui just pole süsteem mis eiole valguskaabliga.
Saab 9-3 MapTun Performance
On olemas ka võimendid milledel Hi-Input. Ise neid kasutanud ja tulemus korraliku võimenid puhul on igati korralik. Jääb ainult 1 mure, lahendada remote signaal. Tuttav pani omal selle signaali tulede lüliti alla, samas võimalik ka panna eraldi lüliti või ühendada millegi muuga mis kellegile loogilisena tundub.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Selge !
Väike OT ka kohe ! Kutsun sind Virumaa Saabi huvlistega liituma !
Mis puudutab heli süsteemi, siis esimese otsa 9-3 ss-del vist eiolnud veel valguskaabliga süsteem, sinna vist sai panna suvalt veel võime järele ja kõlle vahetada ustetst jne, aga 2007 on juba selline jant ,et pole mõtet sellega tegeleda ilmselt, targem on kohe originaal süsteemi upgradeida kas siis AS2 või AS3 peale !
Ise seal leiutama hakata on suht mõtetu tegevus usun !
Ise mõtlesin ka juurde toppida võimu ja foofrit kunagi, aga kui sai selgeks ,et valguskaabli teema siis loobusin.
Kusikil siin oli ka teema foorumis kus keegi üritas saada supakale signaali valguskaablist, kuid edutult, signaal küll saadi, aga mitte sellise kvaliteediga mis pekas olema, seega Saab on selline aparaat ikka, et sinna suvalt aftermakrketit sisse ei pane .
Väike OT ka kohe ! Kutsun sind Virumaa Saabi huvlistega liituma !
Mis puudutab heli süsteemi, siis esimese otsa 9-3 ss-del vist eiolnud veel valguskaabliga süsteem, sinna vist sai panna suvalt veel võime järele ja kõlle vahetada ustetst jne, aga 2007 on juba selline jant ,et pole mõtet sellega tegeleda ilmselt, targem on kohe originaal süsteemi upgradeida kas siis AS2 või AS3 peale !
Ise seal leiutama hakata on suht mõtetu tegevus usun !
Ise mõtlesin ka juurde toppida võimu ja foofrit kunagi, aga kui sai selgeks ,et valguskaabli teema siis loobusin.
Kusikil siin oli ka teema foorumis kus keegi üritas saada supakale signaali valguskaablist, kuid edutult, signaal küll saadi, aga mitte sellise kvaliteediga mis pekas olema, seega Saab on selline aparaat ikka, et sinna suvalt aftermakrketit sisse ei pane .
Saab 9-3 MapTun Performance
Kohe kauplema :D. Kuidas ma liituda saan? Hetkel satun suht harva Virumaa kanti tegelikult, suvel ehk rohkem.
Aga igatahes ma uurin veel seda muusika asja, kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab :D. Eesmärk polegi tümmiga aknaid eest lasta vaid lihtsalt mage kuulata kui bass täiesti null.
Mingeid convertereid pole siis juba leiutatud mis muundaks seda valguskaabli signaali?
Aga igatahes ma uurin veel seda muusika asja, kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab :D. Eesmärk polegi tümmiga aknaid eest lasta vaid lihtsalt mage kuulata kui bass täiesti null.
Mingeid convertereid pole siis juba leiutatud mis muundaks seda valguskaabli signaali?
Coaxial ja valguskaabel on erinevad asjad.
Samas on ju võimalik teha näiteks kastid tagumistele ovaalidele. Ämma 9-3OG puhul hakkan ehitama kaste 6x9 elementidele. Olen teinud varasemalt ka mitte võimendi soovijaile selliseid lahendusi, isegi uksepolstrite siseküljele on tehtud kaste kui ei soovita uksepolstreid väliselt muuta. Ning endiselt soovitan kaaluda ka Hi-Input võimalusega võimendeid kui soovid bassielemendi paigaldada. Võta kasvõi kellegilt katsetuseks või mine kuula kellegi autos. Kahjuks ei mäleta enam ühtegi klienti kelle autol sai kasutatud Hi-Input võimendeid, muidu orgunniks sulle kuulamise ja vaatamis võimaluse.
Samas on ju võimalik teha näiteks kastid tagumistele ovaalidele. Ämma 9-3OG puhul hakkan ehitama kaste 6x9 elementidele. Olen teinud varasemalt ka mitte võimendi soovijaile selliseid lahendusi, isegi uksepolstrite siseküljele on tehtud kaste kui ei soovita uksepolstreid väliselt muuta. Ning endiselt soovitan kaaluda ka Hi-Input võimalusega võimendeid kui soovid bassielemendi paigaldada. Võta kasvõi kellegilt katsetuseks või mine kuula kellegi autos. Kahjuks ei mäleta enam ühtegi klienti kelle autol sai kasutatud Hi-Input võimendeid, muidu orgunniks sulle kuulamise ja vaatamis võimaluse.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Selge, see vidin siis kasutu. Kaste eriti ei tahaks, samas nende tegemine pole probleem, sest töötan niikuinii CNC-pingiga kus saaks eriti täpsed avad freesida kerge vaevaga :D. Välismaa foorumitest jäi silma selline asi, et saab lõpetas valguskaabli kasutamise 2007 aastal facelift armatuuriga masinatel.
Kas see vastab tõele?
Kas see vastab tõele?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Valguskaabel oli nn Saabi innovatsioon aastal 2002 kui SS välja tuli, seda reklaamiti ka oma brožüürides, ei usu, et seda oleks facelift mudelil maha võetud ja downgrade tehtud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Välismaistest foorumitset olen just seda välja lugenud et facelift puhul kaodati valguskaabel. Võimalik et lugesin miskit ka valesti välja.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Lihtsalt infoks ja tulevikku talletamiseks. Sattusin sellise huvitava teema peale kui on probleeme 9-3 SS istme all oleva helivõimendiga.
Kirjutatakse:
"i am so mad at myself for this issue....i literally went TWO years with no sound in my car....finally got fed up, read some, and then just ripped the AMP1 outta the car....
drivers seat all the way forward and raised as high as it will go makes this task extremely easy....
ripped off top of amp (a few screws)
removed guts (few more screws)
Split digital converter cover (sideways mounted deal with the fiber links going to it)
disconnected the fiber links carefully (destroyed the stuff they were attached too without damaging them)...only to find out they kinda just pop out with some twisting... fail
broke a mechanical pencil in half, cut the plastic tubing inside to about an inch, slid each fiber connector into an end of the tubing, taped together...
fastened everything back together...bolted in and plugged in AMP1....ding ding ding....i almost pissed myself....over two years and no sound fixed with 45 minutes of work and broken mechanical pencil.....been running this was over two weeks now and no problems....
Teema originaalis siin
http://www.saabcentral.com/forums/showpost.php?p=2088392&postcount=24
Mees väidab, et 45 minutit käsitööd ja otse ühendamist ja saab vaikinud võimendi puhul vähemalt osad kõlarid mängima. Kuuldavasti sel viisil saab eest 2 ja tagant 2 kõlarit mängima ehk parem ikka kui mitte midagi. Sama teenust müüakse ka USA eBays bypassi tekitamise nime all vististi http://www.ebay.com/itm/2004-Saab-Pioneer-Amp-BYpass-2004-93-9-3-9-3-Service-for-amp1-/261561405945?pt=Car_Amplifiers&hash=item3ce64651f9&vxp=mtr
Üks piltidega teema ka siin http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=203993
Teine variant on osta esindusest uus võimendi, mis pidi maksma mitusada eurot.
Kirjutatakse:
"i am so mad at myself for this issue....i literally went TWO years with no sound in my car....finally got fed up, read some, and then just ripped the AMP1 outta the car....
drivers seat all the way forward and raised as high as it will go makes this task extremely easy....
ripped off top of amp (a few screws)
removed guts (few more screws)
Split digital converter cover (sideways mounted deal with the fiber links going to it)
disconnected the fiber links carefully (destroyed the stuff they were attached too without damaging them)...only to find out they kinda just pop out with some twisting... fail
broke a mechanical pencil in half, cut the plastic tubing inside to about an inch, slid each fiber connector into an end of the tubing, taped together...
fastened everything back together...bolted in and plugged in AMP1....ding ding ding....i almost pissed myself....over two years and no sound fixed with 45 minutes of work and broken mechanical pencil.....been running this was over two weeks now and no problems....
Teema originaalis siin
http://www.saabcentral.com/forums/showpost.php?p=2088392&postcount=24
Mees väidab, et 45 minutit käsitööd ja otse ühendamist ja saab vaikinud võimendi puhul vähemalt osad kõlarid mängima. Kuuldavasti sel viisil saab eest 2 ja tagant 2 kõlarit mängima ehk parem ikka kui mitte midagi. Sama teenust müüakse ka USA eBays bypassi tekitamise nime all vististi http://www.ebay.com/itm/2004-Saab-Pioneer-Amp-BYpass-2004-93-9-3-9-3-Service-for-amp1-/261561405945?pt=Car_Amplifiers&hash=item3ce64651f9&vxp=mtr
Üks piltidega teema ka siin http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=203993
Teine variant on osta esindusest uus võimendi, mis pidi maksma mitusada eurot.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Sedasi on ju kogu aeg tehtud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Minu õnneks oman 2007a. SAABI.
Paljudest välismaa foorumitest on läbi jooksnud, et alates 2007 aastast ei kasutata enam optilist süsteemi.
Sellepärast ka ilmselt minu woofer mängib nagu igas teises autos.
Kui tahad ilma suuremate väljaminekuteta heli parandada siis ei tasu osta vanemat kui 2007a SAABI.
Paljudest välismaa foorumitest on läbi jooksnud, et alates 2007 aastast ei kasutata enam optilist süsteemi.
Sellepärast ka ilmselt minu woofer mängib nagu igas teises autos.
Kui tahad ilma suuremate väljaminekuteta heli parandada siis ei tasu osta vanemat kui 2007a SAABI.
Ma usun, et see viimane soovitus käib sul vast ikka 9-3 SS/SC mudelite kohta.
Ma ei saa aru probleemist. Võimendist on ju vöimalik välja võtta full range ja seejärel saab juba lisada kas subbareid pagassi, midbasse taha aknalauale või mis iganes.
Esimese asjana vahetada esiarmatuuril olevad kõlarid normaalsuse vastu ja
Esimese asjana vahetada esiarmatuuril olevad kõlarid normaalsuse vastu ja