luukpära Saabi isetehtud kast - ehk noore kuti audioehitus

Suhtleme (heli + pilt) + auto teemadel...
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#26

N Juul 20, 2006 19:11

Algselt postitas: Haikala
Ääm..loll mõte aga kas massi mite auto kerest ei saada? :freak:


Korralikul audioinstallil tuleks ikka mass ka eraldi vedada :cool:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#27

N Juul 20, 2006 19:14

Soovitan sul RCA ja võimu toitejuhe vedada eraldi, et nad koos ühes puntras ei läheks, sest muidu võib toitejuhe hakata mõnes olukorras segama RCA signaali.
mts
Postitusi: 112
Liitunud: T Veebr 07, 2006 13:17
Asukoht:
Auto:

#28

N Juul 20, 2006 20:24

jah,seda tean,et koos ei tohi. üks üht külge,teine teist külge mööda.
kõige raskem ongi just seal eest armatuuri taga ja selle toitekaabliga
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#29

N Juul 20, 2006 22:02

Pole seal midagi nii rasket. Kas su autol keskkonsool on küljes? (Su auto teemas olevad pildid on kuhugi kadunud, ei saa kontrollida k, et äkki on pildil näha... ) Selle võtad jalust ära (mõned kruvid ainult vaja eemldada). Üldiselt pole see armatuur midagi nii umbne, et seal midagi läbi vedada ei saa. RCA kaablid vead sealt konsooli tagant vaiba alla. Istemte all on ka vaibas lõiked sees, sealt saad käe vahele ajada (mina kruttisin istmed välja selleks ajaks kui kaableid vedasin, (2x4 mutrit, 13 võti).Käe saad vaiba vahele ka tagaistme eest.
Toitekaabli vead salongi sisse kõrvalistujapoolse poritiiva seest, seal on lausa spets koht, kus juhtmed salongi tulevad. Edasi võid eemaldada lävepaku plekid ja sealt servast juhtme taha välja vedada. Või omal vabal valikul kuidagi sealt vaipade alt.

Nädalavahetusel võin sulle näidata, kui soovid.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#30

N Juul 20, 2006 22:08

No audiopaigaldajad on kindlasti eri meelt, aga eraldi pikk massijuhe on minu arvates liigne luksus. Eraldi kaabel lisatakse siis, kui tõesti miski muu häirete vastu ei aita. Samuti peab siis kaabel normaalsest jämedam olema, kuna 2x pikem.
Võimendiehitajad kindlasti ütleksid, et skeemtehniliselt on vale auto keret "miinusena" kasutada, aga reaalselt tekitab see lisahäireid väga harva. Tavaliselt siis, kui ülejäänud kaablite maandusega mingis osas puusse pannakse.
Koos veetud toite- ja signaalijuhe...kui on normaalse varjestusega (või topeltvarjestusega) signaalikaabel, siis võib vabalt ka koos vedada. Kasutatakse veel high level signaalipinget (5V), siis on võimalikud häired toitekaablist signaali omasse küll üsna olematud, sest võimendi tundlikkus väike.
Aga kordan...kvaliteetne varjestus ja selle õige ühendamine signaalikaablil on väga tähtis.
mts
Postitusi: 112
Liitunud: T Veebr 07, 2006 13:17
Asukoht:
Auto:

#31

R Juul 21, 2006 9:08

cyber: ok, see juba teeb asja selgemaks.nädalavahetusel ei tea, laupäev on õhtupoolikuni kinni, aga kui ma selleks ajaks pole ise kätte kylge veel pannud,siis tuleks läbi küll. aga senise infi eest suur tähh sulle.

sebastian: enamus installisaite ja ka manual vädab, et maandus just kerest tuleb,sest asi alalisvoolu peal. eriti rõhutatakse seda,et maandusjuhe võimalikult lühike oleks.
kaablid on keskpärased niiet mingit performance ma ei üritagi väga saavutada,aga ajab asja ära küll.
Vasta