Vahetasin just 9-3 (1998) originaal-kassetika universaalse maki vastu. Kõik muidu töötab, aga ainult siis kui võtit ON'i peale keerata või auto tööle panna. Kui mootor näiteks seisma jätta, siis kaob makilt raksust vool ja tulemuseks on reset (kõik mälud ja seaded kustuvad).
Enne oli ikka nii, et makk töötas seni edasi kuni võtme välja võtsid ja sealt edasi oli see nö. stand-by peal (sai vist isegi ilma võtmeta maki tööle panna). Ei saa päris hästi pihta, et mis on toite koha pealt muutunud...
Küsimus siis selles, et kus peitub õigupoolest probleem? Kas pean mingeid juhtmeid ringi tõstma? Kas midagi on puudu (üks punane pistik jäi universaali puhul ära, aga eeldasin, et see puudutas ainult originaali ja konsooli ülemise tabloo vahelist suhtlust)? Kas viga on makis? Kaitsmed?
Siin pilt uue maki tagaküljest. Need kaks pesa paremal täitsin ära. Antenni ühenduse leiutan ise. Punaseid-valgeid pesasid ei läinud vaja.
9-3 asendusmakil puudub stand-by
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
NC = Not Connected.
tester oleks mõistlik hankida: vähendad sellega nii enda kui teiste arvutiklaviatuuride kulumist ;)
tester oleks mõistlik hankida: vähendad sellega nii enda kui teiste arvutiklaviatuuride kulumist ;)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Sain raadio tööle, aga mõtlesin, et annan siin ka teada.
Tester ütles, et suurest punasest (A7) tuli pidevalt 12V. Punane-pruun (A4) tuli siis kui süüdet keerata. Ühesõnaga olid need millegipärast pööratud.
Katsetasin seega lihtsalt juhtmed ära vahetada. Tulemuseks sama seis - süüdet annad, makk töötab, keerad välja, kõik koos mäludega kustu.
Lõpuks siis keerasin nii punase kui punase-pruuni kokku ja nüüd on raadio pidevalt sees. Midagi sellist ma tahtsingi.
Tester ütles, et suurest punasest (A7) tuli pidevalt 12V. Punane-pruun (A4) tuli siis kui süüdet keerata. Ühesõnaga olid need millegipärast pööratud.
Katsetasin seega lihtsalt juhtmed ära vahetada. Tulemuseks sama seis - süüdet annad, makk töötab, keerad välja, kõik koos mäludega kustu.
Lõpuks siis keerasin nii punase kui punase-pruuni kokku ja nüüd on raadio pidevalt sees. Midagi sellist ma tahtsingi.