9-5 kenwood navi AS3

Suhtleme (heli + pilt) + auto teemadel...
Vasta
No_Limit
Postitusi: 51
Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04

#1

E Apr 17, 2017 0:42

svt-m700 isend.
Roolilt nupud ei tööta.
Automaatne heleduse reguleerimine ei tööta
Night panel ei tööta.

Diagnostika näitas, et rool nupud töötavad, pingelangused toimuvad ja SID saab signaalid kätte. Ühtlasi töötab ka signaal ja roolilt käiguvahetus, nii et lintkaabel terve.
Head unit välja võetud ja tehtud kaablite kontroll. Kõik korras.
Head uniti klahvide valgustus ka jamab (vahest põlevad vahest mitte, auto külm siis põlevad, soojalt mitte, toksides ka lööb põlema korra), aga see ilmselgelt mingi kontakti viga ja suhteliselt teisejärguline probleem.

1. Oskab keegi öelda, milles probleem?
2. Teab keegi, kuidas antud süsteemile lihtsalt AUX-IN sisendit teha?
3. Kas antud süsteemile on lihtne paigaldada uuesti originaal head unit või nõuab see mingit massilist kaablite ringivedamist?
No_Limit
Postitusi: 51
Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04

#2

R Apr 21, 2017 14:21

WIS pakub rooli nuppude ja valgustuse probleemi lahendamiseks täiesti kahte erinevat suunda. Üks kulmineerub kontroll mooduli vahetusega ja teine navi vahetusega. Suhteliselt kasutu info.
Hetkel veel auto sisesed kaablid kontrollimata, aga ei usu väga, et auto sisesed täiesti statsionaarsed kaablid on suutelised purunema. Või on kellegil midagi sellist Saabidega ette tulnud?

Asi, mis on ühine mõlema vea puhul on I-bus converter mis asub ja on kinnitatud navi ekraani taha alla. Läbi I-bus'i tuleb sinna sisse siis rooli nuppude signaalid ja automaatse valguse dimmerdamise signaal (ka. night panel). See teeb siis I-bus signaali ülejäänud süsteemile arusaadavaks, mis antakse edasi läbi välise 2-pinnise pistiku navi ekraanile.

1. Kas nimetatud I-bus converter peab olema süsteemiga nn. "married" või see on lihtsalt plug and play?
2. Oskab keegi öelda kuidas kontrollida I-bus converterisse sisse tulevaid signaale läbi pistiku? (voltmeetriga mõõtsin, aga pinged ei muutunud, vb oli asi minu vigases mõõtmises)
No_Limit
Postitusi: 51
Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04

#3

L Apr 22, 2017 17:13

Lükkasin eile diagnostika uuesti külge ja SID andis veakoodi B1600-000

WIS konkreetset koodi ei leia, aga B1600 (04): D.T.E. malfunction. Fuel consumption calculation malfunction. Average speed calculation malfunction. Steering wheel radio controls out of order.
Kontrollisin uuesti pinge langused üle ning need korras ja SID saab need kätte. Anomaalia nüüd selles, et vaatasin, kas SID suudab ka klahvid pinge languste järgi ära tuvastada. Tulemus see, et ühte klahvi ei tuvasta ära ja ühte tuvastab valesti.

Kas ükski saabi roolinupp ei tööta kui mõni rivist välja langeb?
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#4

L Apr 22, 2017 18:13

Mul on üks svt olemas, kui testida soovid.
www.madalvee.com
No_Limit
Postitusi: 51
Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04

#5

E Juul 17, 2017 23:14

Oli autos passimist natukene ja lükkasin niisama aja viiteks navi tööle ja surfasin seal menüüdes ringi ja muutsin mõningaid asju ja täiesti lambist hakkasid rooli nupud tööle. Lükkasin auto välja ja uuesti sisse ja nupud toimisid ikka.
Olin üli õnnelik, aga kui autost lahkusin 10 minutiks ja uuesti autosse tulin jälle sama seis, nupud ei tööta. Näppisin navi menüüs samu asju mis ennem, et taas seda töötavate nuppude olukorda esile kutsuda, aga edutult.
No_Limit
Postitusi: 51
Liitunud: N Juun 30, 2016 17:58
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2.3 Hirsch Performance 205kW MY04

#6

N Mär 15, 2018 14:28

Vahetasin ekraani koos i-bus converteriga välja ja nüüd kõik toimib.
Vasta