9-5 kõlarid.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Mis sul praegune süsteem on? Variandid on vist Popular, Premium, Prestige. Palju ehitada viitsid ja mis on eelarve?
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Et siis nii või?
Speakers for AS3 / Prestige (four door) made by Harman Kardon Location Size Impedance Amplifier power Frequency range
Instrument panel left/right 2.5" 2.5 ohm 2 x 16W midrange/treble
Instrument panel center 2.5" 5.9 ohm 16W
Front doors 6.5" 2.4 ohm 2 x 22W bass/midrange
Rear doors 2.5" 2.5 ohm 2 x 16W midrange/treble
Subwoofer 6" x 9" 2.0 ohm 2 x 22W sub-bass
Mina loobiks esmalt uksed pigimatti + absorberit täis ja siis mõtleks edasi, et kas üldse on mõtet ainult ;) kõlareid vahetada. Või kui, siis milliseid (esiuste 6,5'' näiteks võiks olla see mis midagi kuuldavalt paremaks teeb). Niipalju kui ma internetist leidsin siis originaalpapid on samuti HK, eeldades et need terved ja mitte liiga väsinud, siis ei tohiks nagu väga kräpid asjad olla.
Speakers for AS3 / Prestige (four door) made by Harman Kardon Location Size Impedance Amplifier power Frequency range
Instrument panel left/right 2.5" 2.5 ohm 2 x 16W midrange/treble
Instrument panel center 2.5" 5.9 ohm 16W
Front doors 6.5" 2.4 ohm 2 x 22W bass/midrange
Rear doors 2.5" 2.5 ohm 2 x 16W midrange/treble
Subwoofer 6" x 9" 2.0 ohm 2 x 22W sub-bass
Mina loobiks esmalt uksed pigimatti + absorberit täis ja siis mõtleks edasi, et kas üldse on mõtet ainult ;) kõlareid vahetada. Või kui, siis milliseid (esiuste 6,5'' näiteks võiks olla see mis midagi kuuldavalt paremaks teeb). Niipalju kui ma internetist leidsin siis originaalpapid on samuti HK, eeldades et need terved ja mitte liiga väsinud, siis ei tohiks nagu väga kräpid asjad olla.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Pigimati mõte hea.:notworthy: alustan sellest. Iseenesest kõik kõlarid töötavad ja suht hästi. Vist. Bass on natuke kesine kui valjemalt kuulata. Sellest siis see mõte. Aga alustan mattidest.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Ma leian see oleks sinust tõesti mõistlik. Taustamüra vähendamine on nagu 1. asi mis teha. Ja kui hiljem peeneks lähed, siis mürasummutusest ei pääseks niikuinii. Seega pole kindlasti tegu mahavisatud aja või rahaga. Ka saad niimoodi selgema pildi ette, et mis elemendid sul praegu ustes on - kruvi küljest ära, mõõda kõik augud üle, tee joonis. Hiljem on maru hea vaadata, kas uus unelmate vidin üldse mehaaniliselt ära mahub ja ennast muretult kinnitada laseb (kuigi nad on väga standartsed). Ja mul kõhutunne ütleb, et HK insenerid ikka teadsid päris hästi mida antud autos ja antud võimsusega teha annab. Niiet need kõllid võivad sul praegu olla suht optimaalsed.
Bassi juurde. Korralikku "tümmi" on sedaani vist kole raske saada, lihtsalt pole kohta kuhu subwoofer panna. Taga aknalauale ju reaalselt kasti ei ehita? Või samas mine teid Tartu mehi tea... :D Pagassis sub pläriseb sul niisama ja heli kandub sõitjateruumi lihtsalt läbi kerepleki mingi arusaamatu mürana. Pakuks kahte asja: a) teha uksekõllidele selline tihedamast poroloonist võru ümber nagu pildilt näed. See peab kindlasti kõlarist ukse sisepolstrini olema. Tekib nagu fokuseeriv tunnel. Reeglina 6,5-tollised mängivad puhtalt päris madalale, 80-100Hz pole mingi küsimus, ja kui sealt natuke rohkem madalat otsa sõitjateruumis tuleb on juba abiks. b) vaata kas äkki mahub aktiivsub istme alla? Pole kallis, lihtne paigaldada, lihtne regullida kuna asub auto esiosas seal kus ka su kõrvad.
Bassi juurde. Korralikku "tümmi" on sedaani vist kole raske saada, lihtsalt pole kohta kuhu subwoofer panna. Taga aknalauale ju reaalselt kasti ei ehita? Või samas mine teid Tartu mehi tea... :D Pagassis sub pläriseb sul niisama ja heli kandub sõitjateruumi lihtsalt läbi kerepleki mingi arusaamatu mürana. Pakuks kahte asja: a) teha uksekõllidele selline tihedamast poroloonist võru ümber nagu pildilt näed. See peab kindlasti kõlarist ukse sisepolstrini olema. Tekib nagu fokuseeriv tunnel. Reeglina 6,5-tollised mängivad puhtalt päris madalale, 80-100Hz pole mingi küsimus, ja kui sealt natuke rohkem madalat otsa sõitjateruumis tuleb on juba abiks. b) vaata kas äkki mahub aktiivsub istme alla? Pole kallis, lihtne paigaldada, lihtne regullida kuna asub auto esiosas seal kus ka su kõrvad.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Selle HK häda on see, et suuremal kiirusel kipub madal otsa sõidumüra sisse ära kaduma. Mul on madal kuskil 4-5 peale keeratud, mis loogika järgi on juba liiast. Muus osas edastab see korrektselt masterdatud muusikad suurepäraselt. MP3 (320) ja korralik WAV on täiesti eristatavad.
www.madalvee.com
Ma ise mõtlen seda sama asja ette võtta vaikselt kuna tagumised 6x9 bassikad on väsinud. Ainus jama on, et 2ohm 6x9 bassikaid liigub ülivähe ja need mida on saada, maksavad a la 160euri tükk, sestap plaaningi hetkel taha paigaldada ühte 8" freeair supakat, mis töötaks originaalvõimuga 2x2ohm mähisega. Hetkel plaanis taoline
See on ju suva millisest suunast 20-200 Hz tuleb. Kui esiustes on originaalid (?) siis ma vahetaks need komponentide vastu ja vast polegi mingit eraldi kobakat vaja. Minu jaoks mängisid 6,5" piisavalt.
Esiustes on originaalid, kui see bassimure eemaldatud, siis ilmselt tuleb valida Selle 2Ohm ja tolle 3Ohm kõlari vahel esiustesse. Iseenesest mulle väga meeldib mõlema puhas esipind, mille jätaks ilusti uksest välja piiluma hea meelega
Ei teagi, kui oluline see 0.5 Ohm vahe on originaaliga võrreldes. Kui võimule on disainitud 2.5Ohm kõlar, kas see 2Ohm on siis ohtlik võimule või mitte . . .
Ei teagi, kui oluline see 0.5 Ohm vahe on originaaliga võrreldes. Kui võimule on disainitud 2.5Ohm kõlar, kas see 2Ohm on siis ohtlik võimule või mitte . . .