Anomaalia maki ühendamisel

Suhtleme (heli + pilt) + auto teemadel...
Vasta
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

T Okt 17, 2006 19:38

Saab 900 NG on autoks.
Nagu paljudel Rootsi autodel, on lähitulede lüliti kogu aeg lähitulede asendis. Süüdet välja keerates kustuvad sellega ka kõik tuled ja võib koju magama minna.
Pärast maki ühendamist (ISO pistik nii auto- kui maki pool) töötavad tuled nagu tavalisel Euroopa autol ( ehk siis gabariidid jäävad süüdet väljakeerates põlema ja tuleb tulelüliti 0-asendisse keerata). Pärast maki pistikust eemaldamist endine seis taastub.
Kas keegi on kokku puutunud või pean hakkama leiutama, kuidas asi endale läbi maki tagurpidi massi saab?:wtf:
Mida peaks ringi tegema, et Saabile omane seis oleks ka koos makiga?
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

N Okt 19, 2006 1:03

Asi sai siis kummalise lahenduse.
Tõstsin teisest autost teise mudeli Pioneeri Saabi ringi, kuna niikuinii sobis sinna rohelise valgusega makk. Uue makiga probleemi ei ole. Vana makiga teises autos (BMW 318) ei ole seda probleemi.
Kuna BMW pidi ära sõitma, ei olnud võimalik lõpuni süveneda.
Tundub, et uus makk ei kasuta reostaadi ( ehk siis moodsas keeles dimmeri) otsa. Võib olla, et see oligi põhjus, kuid lõplikku selgust ei saanud, sest ei jõudnud asju omavahel võrrelda.
Moraal: Kui ka pistikud sobivad, tuleks siiski säilitada avatud mõtlemine ja tester võiks olla käepärast.
Vasta