probleem siis selline, et kui süüde väljas, siis 900NG elektrisüsteem jätab automaki vooluta.see süsteem muidu väga lahe aga makil kaovad kõik settingud ja kanalid ära.tuhnisin veidi armatuurlaua taga ringi ja leidsin juhe mil sildi peal kirjas "for head-unit always supplied with power regardelss of ignition switch position" e. selle juhtme ühendamine kuhugi annaks makile alati voolu, hoolimata sellest kas süüde sees või mitte.ühendasin mingit viisi selle juhtme maki voolujuhtmega aga makk ikkagi voolu ei saa.igavusest proovisin juhet ka testeriga-mingit voolu ei leidnud.
Kas keegi oskab selle kohta nõu anda (kuhu,kuidas makile ühendada?kas asi kaitsmetes?jne), või pean elektrikut külastama.
Miks makil alatasa süüte abi vaja?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No kui sa samasse toitesse selle ühendad siis kaob ju sealt ka särts ära. ühenda kuhugi kus pidevalt elekter on, aku peale näiteks. siis jääb sul ka särts sisse. Põhitoide tuleb alles siis kui süüde sisse tuleb. Üldiselt on see kõikide makkide standardkäitumine...
Algselt postitas: Cyber
ühenda kuhugi kus pidevalt elekter on, aku peale näiteks. siis jääb sul ka särts sisse. Põhitoide tuleb alles siis kui süüde sisse tuleb. Üldiselt on see kõikide makkide standardkäitumine...
No sellel N-l vast pole ise tarvis ehitama hakata. Kui muidugi el. süsteemi juba näpitud pole. Neil peaks suht standardse pistikuga kõik vajalik makini jõudma.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
no vahet pole, kas on standard või mitte, kui juhe on lahti (nagu ka öeldi), siis on tulemus sama. Kui maki toide tuleb nö läbi süüteluku, siis selle kollase juhtme (oli vist kollane) sinnasamasse ühendamine ei too mingit lahendust. Teema algataja võiks öelda, kas tal see juhe oli maki taga või pistiku küljes. Ja kas makk on ise pandud.Algselt postitas: suur
No sellel N-l vast pole ise tarvis ehitama hakata. Kui muidugi el. süsteemi juba näpitud pole. Neil peaks suht standardse pistikuga kõik vajalik makini jõudma.
no vahet pole, kas on standard või mitte, kui juhe on lahti (nagu ka öeldi), siis on tulemus sama. Kui maki toide tuleb nö läbi süüteluku, siis selle kollase juhtme (oli vist kollane) sinnasamasse ühendamine ei too mingit lahendust. Teema algataja võiks öelda, kas tal see juhe oli maki taga või pistiku küljes. Ja kas makk on ise pandud.Algselt postitas: suur
No sellel N-l vast pole ise tarvis ehitama hakata. Kui muidugi el. süsteemi juba näpitud pole. Neil peaks suht standardse pistikuga kõik vajalik makini jõudma.
Juhtmete värvid pistikus erinevad erinevatel tootjatel.
Kirjeldusest tundub, et see on iseehitatud makk, kus on auto poolt pistik maha lõigatud ja siis midagi tehtud. Leitud juhe võikski maki 12V toide olla, iseasi miks sinna vool ei jõua.
Ükskord olen näinud, kus maki originaaltoide oli kasutatud ära sütkari jaoks, et saaks seistes telefoni laadida. Sütkar NG-l muidu ainult koos süütega. Tõenäoliselt on üritatud mingit samalaadset asja teostada, aga on maha põlenud ja siis nii jäetudki.
See on lihtsalt üks skeptiline pakkumine. Ärge hakake jälle nuiaga vehkima.
(jäi mainimata et tegemist 96 a 900ga)
kaitse nr.9 on "automatic transmission control"
Salapärane juhe "for head-unit..." asub n-ö auto mitte maki küljes. juhe ongi selleks mõeldud, et makk alatasa toidet saaks. arvatavast on originaalraadiol mingi eraldi auguke selle juhtme jaoks- seepärast ongi originaalraadiol alati vool taga.
makk on ise pandud.
kaitse nr.9 on "automatic transmission control"
Salapärane juhe "for head-unit..." asub n-ö auto mitte maki küljes. juhe ongi selleks mõeldud, et makk alatasa toidet saaks. arvatavast on originaalraadiol mingi eraldi auguke selle juhtme jaoks- seepärast ongi originaalraadiol alati vool taga.
makk on ise pandud.
Algselt postitas: marxNG
(jäi mainimata et tegemist 96 a 900ga)
kaitse nr.9 on "automatic transmission control"
Salapärane juhe "for head-unit..." asub n-ö auto mitte maki küljes. juhe ongi selleks mõeldud, et makk alatasa toidet saaks. arvatavast on originaalraadiol mingi eraldi auguke selle juhtme jaoks- seepärast ongi originaalraadiol alati vool taga.
makk on ise pandud.
Mul pole hetkel kusagilt võtta andmeid 96a auto kohta. 94a 2.0 manuaalil on raadioga seotud voolude kaitsmed nr 9 ja nr 13.
Mis makk sul muidu on? Igal makil on klemm, kuhu läheb pidev toide.
Kas pistik on sama makiga kaasas või kusagilt Tevalost ostetud?
Eelmises postituses pidasingi silmas autopoolset juhet.
Tegemist on uuemat sorti Kenwoodiga.Pistik oli makiga kaasas.Pistikutega pole midagi tehtud - nii autol kui makil täiesti lõikumata ja korralikud.Oma makil pideva toite klemmi ei leidnud.Võtsin maki teisest autost, kus see igati korralikult töötas.Minu mõistus on igatahes otsas...
mul oli sama jama kui vahetasin maki ära, aga sain korda kui istusin testriga natsa juhtmete keskel, ja lõpux leidsin õiged juhtmed mis omavahel ühenda, loogiliselt ei olex tohtind ned juhtmed kokku käiia aga siiski, panin kokku ja siiani kõikj funkab, mul on pioneer , kui sul ka pioneer sis oskan ehk abistada