Koni amordid
Kuna keegi, nagu näha, vastata eriti ei viitsi/oska siis ei jää muud üle, kui sul endal nad ära proovida. Isiklikult huvitaks pigem, kui prooviksid ära bilsu kollased. Mul ühel masinal ees nad on ja täiesti parajad tema jaoks aga see pole ka euroopa masin.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Punased ja mustad on mõõduka jäikuse saavutamiseks. Eelkõige parandab juhitavust ilma mugavust muutmata.
Kollased on mõeldud aga rajale ja väga agresiivseks kasutamiseks. Mugavuse arvelt on puksirihma kokku tõmmatud.
Kollased on mõeldud aga rajale ja väga agresiivseks kasutamiseks. Mugavuse arvelt on puksirihma kokku tõmmatud.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Soovitaks jah punaseid, kuna kollased oleksid tõsine overkill ja mugavuse olemasolu kollaste puhul on vaid teoreetiline:D
Aga ka bilsteinil on olemas häid amordi mudeleid. Uuri pisut ka nende kohta. Olen suht tihti kohanud nähtust, et Koni soetajad ehmuvad värdjaliku jäikuse tõttu:D
Aga ka bilsteinil on olemas häid amordi mudeleid. Uuri pisut ka nende kohta. Olen suht tihti kohanud nähtust, et Koni soetajad ehmuvad värdjaliku jäikuse tõttu:D
Iseasi, kas nii suurt valikut üldse on
http://www.koni.com/index.php?id=254
Tonnisele on ainult kollased saadaval.
Hetkel all Koni kollased, kuna Bilsu sportamordid andsid kole kähku saba (poolteist aastat, huvitav kas nad ongi saast või peksid uretaanpuksid nad segi; on kuuldused, et ainult Konid suudavad uretaanpuksidele vastu pidada).
Igatahes, hetkel Konid kõige leebemas seades ning jäikuselt tunduvad samad nagu Bilsu spordid Kõige jäigemat seaded pole jõudnud veel proovida. All tavalised tehase vedrud.
P.S. Kindlasti on väga raske leida töömeest, kes on nõus tonnisele Koni amorte paigaldama
terv, teager
http://www.koni.com/index.php?id=254
Tonnisele on ainult kollased saadaval.
Hetkel all Koni kollased, kuna Bilsu sportamordid andsid kole kähku saba (poolteist aastat, huvitav kas nad ongi saast või peksid uretaanpuksid nad segi; on kuuldused, et ainult Konid suudavad uretaanpuksidele vastu pidada).
Igatahes, hetkel Konid kõige leebemas seades ning jäikuselt tunduvad samad nagu Bilsu spordid Kõige jäigemat seaded pole jõudnud veel proovida. All tavalised tehase vedrud.
P.S. Kindlasti on väga raske leida töömeest, kes on nõus tonnisele Koni amorte paigaldama
terv, teager
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Paigaldus on imelihtne ju. Esimest korda Konid alla pannes keerasin kõik täiesti jäigaks. Jube hea juhitavus oli, auto üldse ei kaldunud enam. Väga erksalt kuuletus roolile, samas istme peal oli ikka jube, muudkui hüppasin. Praegu ka mul jälle kõige pehmemas seades. Peab ka uretaanid hankima ja upgrade stabikad kah. Siis peaks veermik viimase peal olema:thumb:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Paigaldus on imelihtne ju.
Kindlasti. Sulle, kellel meeldib nokitseda.
Amordid ei tule komplektsena vaid küünaldena, mis tuleb sisestada vanade originaalamortide korpusesse. Kahjuks vanad amordid pole ettenähtud selliseks operatsiooniks ning tuleb käsitööd teha.
P.S. See käib siis tonnise kohta. Uuematel Saabidel tuleb terviklik amort.
terv, teager
Lisatud failid
Aga kuidas punast vedrut defineerida? Mu Aerol on punane amort + punane vedru. Hetkekooslus on ringrajal supper, aga tänaval jääb nats ebamugavaks. Kas punase vedruga saavutatakse ainult madaldus või ka jäikus? Kui paigaldada originaalvedrud ja säilitada punased amordid, mis siis juhtub? Kas need amordid ikka ulatuvad pikema vedru paigaldamisel? Suht võhik olen sel teemal
Juhendid näitavad ainult kruustangide vahel reguleerimist, kas sama lihtsalt käib regull ka paigaldatud amordi puhul?
Juhendid näitavad ainult kruustangide vahel reguleerimist, kas sama lihtsalt käib regull ka paigaldatud amordi puhul?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tagumist amorti on väga halb reguleerida. Peab alt ära võtma. Et ta gaasikas on siis surub ta end koguaeg välja ja reguleerimiseks pead ju amordi täiesti kokku suruma. Jube raske on ilma kruustangideta.
See vedrude värk huvitab mind ka, kuidas valida näiteks vedru ringraja seade jaoks. Mille järgi üldse vedru valitakse.
Elumees kle, kas sul msn on?
PS, väga hea teema:thumb:
See vedrude värk huvitab mind ka, kuidas valida näiteks vedru ringraja seade jaoks. Mille järgi üldse vedru valitakse.
Elumees kle, kas sul msn on?
PS, väga hea teema:thumb:
Endal on kollased Konid koos Power Flexi uretaanidega juba üle poole aasta all.
Jäikuseks on 3/4 maksimaalsest ja tulemusega olen 100% rahul nii linnamaastikul kui ka maantel ja kruusa teedel:drive:
Vahepeal olen pehmemat seadistust proovinud - ei meeldinud, keerasin tagasi.
9-5 puhul miinuseks on see, et jäikuse muutmiseks peab neid tõesti auto küljest eraldada.
9-3el käib asi lihtsalt võtmega pealt keerates. Tonnise ja teiste SAABide kohta info puudub.
to will: vaata u2u.
Jäikuseks on 3/4 maksimaalsest ja tulemusega olen 100% rahul nii linnamaastikul kui ka maantel ja kruusa teedel:drive:
Vahepeal olen pehmemat seadistust proovinud - ei meeldinud, keerasin tagasi.
9-5 puhul miinuseks on see, et jäikuse muutmiseks peab neid tõesti auto küljest eraldada.
9-3el käib asi lihtsalt võtmega pealt keerates. Tonnise ja teiste SAABide kohta info puudub.
to will: vaata u2u.