Kuidas Saab 9000-del uksepolstrid lahti käivad?
Ning samas igaks juhuks võiks teada, et kui palju uued uksed maksavad?
Uksepolster
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Äkki mainid aastanumbri ka ära autol, kasvõi profiilis..
Ilmselt on kusagil käepideme allküljes mõned kruvid ja siis on ka hunnik tüübleid mööda serva. Nende eemaldamiseks peaks mõni abivahend olema, pisikese sõra vms kujul, muidu võid lõhkuda nii tüübli kui polstri.
Ilmselt on kusagil käepideme allküljes mõned kruvid ja siis on ka hunnik tüübleid mööda serva. Nende eemaldamiseks peaks mõni abivahend olema, pisikese sõra vms kujul, muidu võid lõhkuda nii tüübli kui polstri.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Alasti kistud ukse toorik maksab suurusjärk 1000. Mul vist endalgi on üks toorik alles veel.
Uksepolstri lahti lammutamiseks tuleb enne kruvimist eemaldada väikse lapiku kruvikaga kõik polte varjavad kübarad käepidemel ja polstri all servas. Seejärel otsida üles kõik hästipeidetud poldid: lombilaterna taga ja klaasitõstuki-ukselingi nublakate taga. Ettevaatust juhipoolse peeglite reguleerimise nuppudega. Fiksaator asub nende nublakate taga, st. kõigepealt tuleb peegli nupud välja kiskuda ja alles siis saab fiksaatori lahti urgitseda ja selle pikliku katte välja tõmmata. Senini on enamus katte pooleks tõmmanud ja alles siis ära tabanud tegeliku ülilihtsa nõksu (nagu paljude teistegi asjade puhul).
Paar plasttüüblit on ka varuks, eesustel vist 2, taga 1. Küüned polstrile taha ja jõuga eemale. Kui kõik poldid said lahti, ei tohiks olulisi purustusi tekkida.
Kui on aga tarvis ukse sisse ronida, siis veetõkke eemaldamine nõuab väga külmi närve, see krdi hall "kile" rebeneb ülikergelt. Musta liimi saab lahti vaibanoaga lõigates. Rebida ei tohi. Esiustel peeglitaguseid katteid eemaldama ei pea. Ülevalt, klaasi juurest, tuleb polster lahti polstrit ülespoole tõstes.
Lammutan ise samuti hetkel uksi, et pigimatte liimida. Jäle töö. bez butõlki ne kak.
Uksepolstri lahti lammutamiseks tuleb enne kruvimist eemaldada väikse lapiku kruvikaga kõik polte varjavad kübarad käepidemel ja polstri all servas. Seejärel otsida üles kõik hästipeidetud poldid: lombilaterna taga ja klaasitõstuki-ukselingi nublakate taga. Ettevaatust juhipoolse peeglite reguleerimise nuppudega. Fiksaator asub nende nublakate taga, st. kõigepealt tuleb peegli nupud välja kiskuda ja alles siis saab fiksaatori lahti urgitseda ja selle pikliku katte välja tõmmata. Senini on enamus katte pooleks tõmmanud ja alles siis ära tabanud tegeliku ülilihtsa nõksu (nagu paljude teistegi asjade puhul).
Paar plasttüüblit on ka varuks, eesustel vist 2, taga 1. Küüned polstrile taha ja jõuga eemale. Kui kõik poldid said lahti, ei tohiks olulisi purustusi tekkida.
Kui on aga tarvis ukse sisse ronida, siis veetõkke eemaldamine nõuab väga külmi närve, see krdi hall "kile" rebeneb ülikergelt. Musta liimi saab lahti vaibanoaga lõigates. Rebida ei tohi. Esiustel peeglitaguseid katteid eemaldama ei pea. Ülevalt, klaasi juurest, tuleb polster lahti polstrit ülespoole tõstes.
Lammutan ise samuti hetkel uksi, et pigimatte liimida. Jäle töö. bez butõlki ne kak.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
aaaga kuidas eemaldada riidest osa polstri küljest nii, et need väiksed nagad katki ei läheks? Mul kõigil neljal uksel vaja riidest osad uuesti liimida, aga ei saa neid sealt kätte? TÄNAN!:)
lähevad alati katki need nagad.Mina asendasin need 5-ste peitpeadega poltidega,kui
kangast nahaga asendasin.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kõikvõimalikud poldid lahti, siis ukse raami pealt plastik (nr21?). Seejärel sikutad polstrit alt äärest kuni saad ringi mööda düüblid lahti. Polster eemaldub alt ülesse ... Midagi sellist oli
Kasutaja Jupats praegu kisub oma 9-5'l polstreid lahti ja laob kokku. Paar vänget sõna tuli, aga õnnestus küll. Tund aega tagasi oli teine isegi elus veel..
Õhtuks lubas (oma auto all) pildid ja õpetused välja panna. Nii et stay tuned...
Õhtuks lubas (oma auto all) pildid ja õpetused välja panna. Nii et stay tuned...
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kuna juhiukse lahti kiskumise kirjeldus jäi Hõbenoole teemas kehvakeseks, siis kirjutan siia...
"Vasak juhiuks, näoga uksepaneeli suuna"
1. Kõigepealt tuleb eemaldada must plastik kaar. Kaar algab paremalt peelite liigutamisenupu (see kaasa arvatud) juurest ning lõppeb teisel pool samal kõrgusel.
Eemaldamist peab alustama paremalt poolt, kuna vasakul istub kaar alumise kaare all kinni. Suru sõrmed klaasi ning kaare vahele ning tõmba enda poole. Teise käega toeta kaart et see sirgena püsiks. Tõmba peab suht kõvasti. Kaare all on klambrid, mis lähevad kere sisse ning asuvad terve kaare pikkuses u 20cm vahedega. Tervet kaart korraga tõmmata ei tohi vaid klambri haaval paremalt vasakule. Mitte mingil juhul ei tohi kaart väänata, vaid peab otse uksest eemalt tõmbama.
2. Eelduseks on, et kaar on käes. Eemalda kruvi katted käepidemelt (2tk) ning ukselingi seest(1tk). Seejärel kruvid välja(3tk torx). Ukse lingi tagant tuleb tross eemaldada ning ukse link pingipeale puhkama. Midagi muud sealt eemaldada ei ole vaja.
3. Nüüd peab vabastama ka alumise kaare, mis peaks olema paneeliga kokku liimitud. Alumine kaar tuleb ära koos paneeliga.
4. Minu auto puhul jäi paneel nüüd akna alumist tihendid pidi rippuma. Mina jätsin tihendi sinna paika ning ettevaatlikult tõmbasin paneeli serva selle küljest ära. Kui saab siis oleks mõtekas koos tihendiga võtta. Tihend tuleb ära otse ülesse tõmmates. Paistab aga siiski et kergelt see tihend ära ei tule, kuna on plastmassist ning on surutud metallriba peale.
5. Nüüd peaks uks lahti olema, kuid ettevaatlik peab olema uksenupuga (vasakul paneeli peal see julkin millega ust lukustada saab:D) Paneel tuleb sellest üle tõsta ning uks ongi käes.
6. Juhiukse puhul jookseb paneeli sisse 3 juhet. Bensuluuk, Pagassinupp ning lombivalgusti. Need tuleb sealt eemaldada.
7. Kui taha väliplekini jõuda, siis tuleb ka see hall niiskuskate eemaldada. See istub kinni mingi paksu silikoonivahu sarnase ainega. Pikki vahtu lõigates saab ka selle lahti. Kõlar käib lahti 3 poldiga(10 võti) ning taga on pistik.
Loodan, et sellest oli abi.
Jupats
"Vasak juhiuks, näoga uksepaneeli suuna"
1. Kõigepealt tuleb eemaldada must plastik kaar. Kaar algab paremalt peelite liigutamisenupu (see kaasa arvatud) juurest ning lõppeb teisel pool samal kõrgusel.
Eemaldamist peab alustama paremalt poolt, kuna vasakul istub kaar alumise kaare all kinni. Suru sõrmed klaasi ning kaare vahele ning tõmba enda poole. Teise käega toeta kaart et see sirgena püsiks. Tõmba peab suht kõvasti. Kaare all on klambrid, mis lähevad kere sisse ning asuvad terve kaare pikkuses u 20cm vahedega. Tervet kaart korraga tõmmata ei tohi vaid klambri haaval paremalt vasakule. Mitte mingil juhul ei tohi kaart väänata, vaid peab otse uksest eemalt tõmbama.
2. Eelduseks on, et kaar on käes. Eemalda kruvi katted käepidemelt (2tk) ning ukselingi seest(1tk). Seejärel kruvid välja(3tk torx). Ukse lingi tagant tuleb tross eemaldada ning ukse link pingipeale puhkama. Midagi muud sealt eemaldada ei ole vaja.
3. Nüüd peab vabastama ka alumise kaare, mis peaks olema paneeliga kokku liimitud. Alumine kaar tuleb ära koos paneeliga.
4. Minu auto puhul jäi paneel nüüd akna alumist tihendid pidi rippuma. Mina jätsin tihendi sinna paika ning ettevaatlikult tõmbasin paneeli serva selle küljest ära. Kui saab siis oleks mõtekas koos tihendiga võtta. Tihend tuleb ära otse ülesse tõmmates. Paistab aga siiski et kergelt see tihend ära ei tule, kuna on plastmassist ning on surutud metallriba peale.
5. Nüüd peaks uks lahti olema, kuid ettevaatlik peab olema uksenupuga (vasakul paneeli peal see julkin millega ust lukustada saab:D) Paneel tuleb sellest üle tõsta ning uks ongi käes.
6. Juhiukse puhul jookseb paneeli sisse 3 juhet. Bensuluuk, Pagassinupp ning lombivalgusti. Need tuleb sealt eemaldada.
7. Kui taha väliplekini jõuda, siis tuleb ka see hall niiskuskate eemaldada. See istub kinni mingi paksu silikoonivahu sarnase ainega. Pikki vahtu lõigates saab ka selle lahti. Kõlar käib lahti 3 poldiga(10 võti) ning taga on pistik.
Loodan, et sellest oli abi.
Jupats
-
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Saan ma õieti aru, et 9-5 kõlari saab kätte, et peaks uksepoltstrit täies ulatuses maha kruvima ? Et see plastik tuleb sealt lihtsalt natuke kangutades maha ... vaja oleks kõlar ära vahetada ..
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ei saa kätte, kuna sees pool hoiavad kinni terashammastega rõngad. Mina ei saanud kõlarikatet ka maas polstriga kätte. Terashammastega rõngad on haigelt kõvasti kinni seal. Kui hakkad seal kiskuma, lõhud ka kattekinnitused. Lihtsam on polster maha võtta.
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: T Aug 25, 2009 18:43
- Asukoht:
- Auto:
Oma masinal uksepolstreid eemaldades avastasin, et tagumiste uste polstrid on alt läbi vettinud. kus kohast vesi sisse saab ei oska arvata. Ise kahtlustan tihendit mis on väljaspool klaasi vastus. Kas kellelgi on olnud vastavat probleemi?
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: T Aug 25, 2009 18:43
- Asukoht:
- Auto:
Kus need väljavoolu avad võiksid asuda? mul on seal ukse all mingi plastmass liist milles on avad, kuid nende taga on plekk. Kuidas need listud ära käivad?