Tagavedrude vahetus cl 900-l

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#1

K Nov 09, 2005 9:05

Sihuke lugu, et tahaks oma Tupsul tagavedrud ringi lüüa - on uued juba kodus ootamaski.
Aga ega ma tegelikult päris täpselt teagi, kuidas see protseduur samm-sammult käib ja kas seal ka mingeid kavalaid nõkse on, mida teadmata asja kuidagi untsu võib keerata. Ehk on kellelgi teadjatest-praktikutest, kel asi käpas, aega mulle see nn "puust ja punaseks" meetodil ära seletada.
:freak:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

K Nov 09, 2005 10:11

Abivahendeid on vaja vedrude kokkusurumiseks. A see on ka kogu mu teadmine..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

K Nov 09, 2005 10:43

Algselt postitas: Cyber
Abivahendeid on vaja vedrude kokkusurumiseks. A see on ka kogu mu teadmine..:)


abivahend näeb siis välja umbes selline

Pilt
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#4

K Nov 09, 2005 12:08

mina enda nissan sunnikul sidusin vedru alumiiniumtraadiga kokku, pidas küll.
aga vigastatuna palun pärast mitte minu poole pöörduda
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#5

K Nov 09, 2005 12:18

Nojah, sellist abivahendit mul paraku pole :(, järelikult tuleb vist ikkagi mõne töökoja poole pöörduda - ma just lootsin et selle asjaga on võimalik ise toime tulla ...

Hoplaale: julge mees!, ma Al-traadiga igatahes ei riski - kui siis ehk teras vms, mille tõmbetugevus vähe suurem, aga ma mõtlen selle üle...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

K Nov 09, 2005 12:40

Algselt postitas: Ryhkija
Hoplaale: julge mees!, ma Al-traadiga igatahes ei riski - kui siis ehk teras vms, mille tõmbetugevus vähe suurem, aga ma mõtlen selle üle...


Traadiga saab küll, nadi on, aga siiski tehtav. Iseenesest tee või nööriga. Väike talisüsteem ja küll ta vedru kokku surub.

Kas seal mingeid amordipukse vms. ei tule vedrudega seoses ära vahetada? Noh et kui juba lahti on, siis vahetaks selle (ja selle ja selle) jupi kah ära.

EDIT: Ah ei, klassikul ju amordid vedrude kõrval mitte sees

Lisatud failid
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#7

K Nov 09, 2005 12:43

klassiku vedrud on sunni omadest rajumad
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#8

K Nov 09, 2005 14:04

OT: kas see pilt on ka pärit EPC2003-st? tahaks ka endale selliseid mõnnasid jonnasid :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

K Nov 09, 2005 14:08

Pilt EPC-st jah
vaata sealt teemast kuidas EPC-d saada:

http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1913&page=1#pid18145
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#10

K Nov 09, 2005 14:15

Kui sul olemas trell, veidike keermelatti, karprauda/vinklit, mutrivõtmed ja fantaasiat, saab analoogse asja ju isegi kiirelt valmis meisterdada ;)

Pilt
näiteks....
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

K Nov 09, 2005 15:17

Algselt postitas: suur
Pilt EPC-st jah
vaata sealt teemast kuidas EPC-d saada:

http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1913&page=1#pid18145

noh, selgituseks olgu öeldud, et seal teises teemas toodud lingi taga ei peitu enam midagi..:)

Not Found
The requested URL /EPC/saab_epc2003.iso was not found on this server.

Apache/1.3.31 Server at saabfaq.net.ru Port 80
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#12

N Nov 10, 2005 9:44

pole seal üldse mingeid erilisi vahendeid vaja et vahetada vedrut. 1: võta ära ratas 2:keera lahti amordi üks otsadest , 3: aseta tagumise õõtshoova esimese otsa alla trapets tungraud, 4: keera lahti 2 polti mis hiavad õõtshooba eespoolt kere küljes kinni ,5: lase nüüd õõtshoob trapets tungraua abil allapoole kuni vedru vabaneb, 6:võta vana vedru ära ja pane uus asemele ja siis vastupidises järjekorras kinni tagasi. Töö võtab aega ehk mingi 10-15 min.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

N Nov 10, 2005 10:18

Millest me räägime? ei classicul,ei tonnisel pole vaja mingeid tõmmitsaid,ega abinõusid.Sillatala "kiige" liblikpuksi 2 polti põhja küljest lahti,mugavam on teha,kui paralleelvarras lahti lasta ja classicul amort altpoolt,15 min. on ühe vedru vahetus tonnisel ja classicul ei võta ka üle poole tunni.hea oleks tõsteabinõu,et sillatala /kere/varraste,jne. poldiavad kohakuti saada.

näe krt.-ette jõuti:P
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

N Nov 10, 2005 10:26

yks võimalus vedrusi vahetada on parema poole oma( kui olla näoga siiapoole) panna vasakule ja see mis yle jääb paremale.
kahjuks jäin ka oma postitusega hiljaks kuna peaaegu kõik variandid olid juba ära ennem mind pakutud, siis siiski leidsin veel yhe mooduse.
loodan, et on abi!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Saabiiir
Postitusi: 126
Liitunud: N Aug 04, 2005 13:17
Asukoht:
Auto:

#15

N Nov 10, 2005 11:38

Algselt postitas: ivomets
yks võimalus vedrusi vahetada on parema poole oma( kui olla näoga siiapoole) panna vasakule ja see mis yle jääb paremale.
kahjuks jäin ka oma postitusega hiljaks kuna peaaegu kõik variandid olid juba ära ennem mind pakutud, siis siiski leidsin veel yhe mooduse.
loodan, et on abi!

Äkki soovitaksid siis juba võtta vasak esimene vedru ja vahetada see parema tagumise vedruga ning vastupidi. :P
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#16

N Nov 10, 2005 11:49

mardikale: Nojah, see eeldab, et on olemas 2 tungrauda - aga mul hetkel ainult üks ja seegi kehvas seisus :(
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#17

N Nov 10, 2005 12:57

aga sa võid ju ratta üles tõsta ja siis mingid kivid alla panna ja vabastadki ju tungraua. oeh poisid ..õpeta teid nagu ...:)
Vasta