tonnise esiuksed kinni külmunud

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#26

E Dets 19, 2005 9:40

Igatalvine mure ka siinpool.. Aga mida ma tahtsin ära mainida, on üks nipp millega vähemalt minu 9000-l esiukse kiiresti (well, kiiremini kui lahtisulamist oodates) lahti saab.

Algseis on see, et kesklukk teeb lahti kõik uksed peale juhiukse ning nuppu ei jõua ka seestpoolt lahti tõmmata (NB! rõhutan veelkorra üle et jutt käib esiuksest, kui külmunud tagaukse nupu kallale jõuga minna, siis juhtub päris kindlalt see mis Trionic ütles ehk lukuhoovastiku plastnublakad annavad järgi). Nüüd tuleb võtta võti, veenmismeetodil see ettevaatlikult ukselukku (mis on loomulikult ka külmunud) sisse lükata. Väga soovitav oleks võti lõpuni sisse saada, muidu võib edasise tegevuse tulemuseks olla propelleris võti. Ja nüüd tuleks hakata võtit kinni-lahti loksutama, päris keerama seda lukku nagunii ei saa, aga kui on lõpuks tunda et südamik on liikuma pääsenud, siis proovida seestpoolt uuesti nuppu üles kiskuda, enamasti siis juba tuleb.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#27

E Dets 19, 2005 9:51

kui mul oli sama mure eelmistel talvedel, siis tegutsesin samamoodi, nagu eelpoolkõneleja rääkis ning peale seda hakkas käima.
see talv ei ole ma kahjuks veel oma SAABikest liigutanud...kuna töökoht on linnas siis ei ole vaja enam kahe autoga peres sõita.
ja kuna salongiventilaator vajab vahetamist, st jäi lihtsalt ühel hetkel vait ja väikese kärsaka tõmbas salongi sisse ning vait see jäigi. ning jälle-jälle, suutsin metsas oma sumbutaja lahti ragistada, see oli siis kui veel kui soe oli ja oli oktoobrikuu...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#28

E Dets 19, 2005 10:31

No jamad hakkasid pärast statoili pesulat, kust iga nurga alt survega vett peale lasti. Lukuaugust sisse ei saja, aga pesula pritsmete vastu ei saa. ja paraku-paraku on lingi konstrui selline, et kui tihend ära väsib, hakkab sealt vesi lukuhoovastikule tungima.
Usun, et saab ongi talveauto. Litsalt Eestimaa talv on siuke vastik vihma-lume sula-külma vaheldumine, et isegi põhjamaa auto ei saa kliimale vastu.
Arvan, et ainult külmas ei oleks lukuprobleeme.

EDIT:
Iga asi toimib paremini, kui seda ka korrapäraselt hooldatakse. Arvan, et minu saabi lukuhoovastik polnud väga ammu õlitamist saanud nagu ka kondensi- ja õhutusavad ukse all servas polnud puhastamist saanud.
Tihendi number 3 väsides satub vesi lukuhoovastikule.

Lisatud failid
Vasta