Arutelu klaaside teemal.

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
aednik
Postitusi: 454
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 og 2,2 diisel

#1

K Juun 20, 2012 16:32

On suurt vahet hiina ja muu (Soome) klaasi kvaliteedis?
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#2

K Juun 20, 2012 19:13

On suurt vahet hiina ja muu (Soome) klaasi kvaliteedis?


Täpselt sama asi huvitaks ka mind. Natuke olen 9 - 3 esiklaaside hinna kohta uurinud ja B varuosana on esiklaas umbes 100 eurot odavam. Kui kvaliteedis on oluline vahe siis võtaks originaal klaasi kui ei siis võiks ehk ka B varuosa olla.
aednik
Postitusi: 454
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 og 2,2 diisel

#3

K Juun 20, 2012 20:27

Sain täna teada, et hiina klaasidel puudub VIN riba. On see muidu oluline asi? Katki pidavat mõlemad minema, kui kivi saavad.
ivark
Postitusi: 771
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#4

K Juun 20, 2012 20:48

On suurt vahet hiina ja muu (Soome) klaasi kvaliteedis?


Täpselt sama asi huvitaks ka mind. Natuke olen 9 - 3 esiklaaside hinna kohta uurinud ja B varuosana on esiklaas umbes 100 eurot odavam. Kui kvaliteedis on oluline vahe siis võtaks originaal klaasi kui ei siis võiks ehk ka B varuosa olla.


Huvitav kas soojendusega ka saaks või mismoodi üldse sellise saaks 9-3-le ette aretada.
tauber
Postitusi: 200
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#5

N Juun 21, 2012 7:31

Sain täna teada, et hiina klaasidel puudub VIN riba. On see muidu oluline asi? Katki pidavat mõlemad minema, kui kivi saavad.


Hiina klaas on lai mõiste.Kui tegu on mingi suvalise Hiina firmaga siis tasub ettevaatlik olla ja klaas kriitilise pilguga üle vaadata.
VIN riba ? Trükitud servaga(see on see must äär klaasil) klaasidel on tihti VIN aken.See on väike aken ehk trükkimata ala trüki sees kust jääb välja paistma auto VIN kood.
Autoklaaside puhul esineda võivad probleemid
-klaas on vale paindega ja ei istu autole korralikult ette
-klaasil võivad esineda moonutatud alad millest läbi vaadates saab pilt siis kerge moonutuse,samuti võivad olla väiksed defektid-kriimud,mullid,karvad jne.
-trükipilt on kehva kvalteediga ehk siis pildi serv hägune/karvane,täpid(raster) ja tempel hägusad ja laialivalguvad.
-klaasi servas võivad olla väikesed vigastused millest hiljem tekivad kergesti klaasimõrad.
Tuntud tegijatel reeglina selliseid jamasid ei esine ja kui juhtubki,et mõni selline praakklaas jõuab mingi ime läbi müüki siis saab ta garantiikorras välja vahetada.

Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13521
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#6

N Juun 21, 2012 8:56

Lisaks moonutustele võib too hiinakas ka kiiremini matiks minna. Jumal teab mis moosist kokku pandud. Pärast saab kolm tera liiva ja juba on triibud peal.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
timutit
Postitusi: 575
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#7

N Juun 21, 2012 10:40

Olen hiinakaid küll ette pannud ja ka enda autole.Ei ole ma näinud mulle ega moonutusi.Trükk on ka olnud selline nagu peab.Teoorias on võimalik Cyberi poolt räägitud jutt, et klaasisegu on nii pehme, et tekkivad kergemini kriimud.Kas see ka praktikas nii on...?Selle kommenteerimiseks peab erinevate klaaside füüsikalisi omadusi paremini teadma.Kust need üldse võiksid tulla- kas mingite lisandite abil, jne.Mina enda pandud hiina klaasiga sõitsin kümneid tuhandeid ja ei märganud küll mingeid anomaaliaid.

Ühe korra elus on mul olnud küll selline juhus, et mingi Poolas toodetud VW Passati tagaklaasi puhul ei mahtunud see kereauku ära- oli suurem, kui peaks.Siis tuli teha üks lisakulutus müüja juurde tagasisõidu näol.

Kui vin-koodi auk trükis puudub, siis teoorias seda ette ei tohi panna.Kuigi praktikas on neid ka ette pandud.See augu puudumine on muidugi klaasitootja poolt imelik, kuna see vini auk on 90-ndate lõpus juba enamikel markidel ja mudelitel.Varasematel aegadel oli võimalik nii ja naa.
AndresV
Postitusi: 898
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#8

N Juun 21, 2012 11:06

Mul on tunne, et eelmisel sajandil tehtud klaasid kestavad paremini. 4 aastat tagasi Rootsist ostetud 9-5 - vahetult enne ostu lasi eelmine omanik seal klaasi ära vahetada. 2 kuud hiljem sai Eestis kivikese ja mõra - jälle vahetus. Nüüd nädal tagasi tuli jälle kivike ja mõra. Vaja jälle minna.

Samas '99 soetatud NG-l pole vähemalt sellest ajast alates kordagi klaasi vahetatud. Kive ikka tuleb aga maksimaalselt jääb väike valge pindmine täke. Kordagi pole midagi hargnema hakanud. Ja NG on meie käes oma 4x rohkem km maha sõitnud kui 9-5 !!!

Aga vot kõvad liivatriibud sai NG küll peale, aastal ~2002. Väänas 10 m/s tuul, liiva lendas ja vihma sadas. Ära sõites lasin luuad 3-4x üle klaasi ja olemas. Õnneks A-piilari lähedal, mitte keset klaasi. Vähemalt 5 hooaega on selle autoga ja analoogse tuulega igal võimalusel surfikola mere äärde veetud. Alati liiv lendab ja vahel ka sajab. Aga miskipärast vaid sel ühel korral kriipis klaasi ära.:conf:
tauber
Postitusi: 200
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#9

N Juun 21, 2012 11:58

Seda pole kuulnud küll,et klaasisegu oleks ühel klaasil pehmem kui teisel aga mine tea ,äkki ongi nii.
VIN aknaga on nii,et tootja teeb vastavalt tellimusele kas VINiga või ilma.Tootja jaemüügiga ei tegele vaid täidab edasimüüja tellimust.Paljudel mudelitel on mõlemad variandid olemas.Kuna ise töötan ettevõttes,mis toodab autode esi-ja küljeklaase siis tean,et niisama umbes ei toodeta ühtegi klaasi,et sellele trükime VIN akna ja teisele ei pane.Lisaks sellele VIN aknale võib ühel mudelil esineda hulgaliselt erineva trükipildi ja lisanditega klaase-kõiksugu vihmaandurid,kaamerad,kütteniidistikud ,antennid jne.nõuavad erinevat trükipilti kuigi klaasikuju ise on sama.Lisaks veel klaasi vahele minev kile võib näiteks olla eriline,on sellist mis peegeldab päikesekiirgust tagasi või jälle selline mis laseb vähem müra läbi.Tänapäeval võib oma autole ikka väga uhke ja peene klaasi ette panna.Tihti on nii,et autoomanik ise ei saagi aru millist klaasi tema autole vaja on,nii keeruliseks on läinud see klaasimajandus .

Kasutaja avatar
heikiw
Saabiklubi liige
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#10

N Juun 21, 2012 18:09

Elva klaasid praktiliselt kõik tellimuse järgi tehtud ja viiakse siis Belgia kesklattu ja ka mõnda Saint Gobaini lattu saksamaal. Aga SG klaasid on suhteliselt kallid. Eelmisel autol sai uuritud hindu siit ja sealt ja lõpuks Nordglas vist oli suht soodsaim (veel odavamad olid Hiina omad).

Aga kuna teema üleval laiemalt, siis küsimus endal selline, et vihmasensoriga klaas ja täkkeid juba 1000 ja 2 !! Kasko peal....kas peaks sõber mu teadmata telliskiviga komistama klaasi vastu??:D Kriimude tõttu vist ei vahetata, vaid peaks olema mõra kuskil ju??
Vasta