roolivõimu undamine

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#1

E Jaan 09, 2006 1:12

tere

kas on mingeid üldisemaid põhjusi miks seisva või madalal kiirusel liikuva -96 9000 rooli keeramisel undavat häält kostab?
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

E Jaan 09, 2006 1:34

Algselt postitas: lkraav
tere

kas on mingeid üldisemaid põhjusi miks seisva või madalal kiirusel liikuva -96 9000 rooli keeramisel undavat häält kostab?


Võimus õli ikka piisavalt?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

E Jaan 09, 2006 6:42

Ega nad hääletult ei võimenda ükski,suuri rõhke vaja ju pumbata.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#4

E Jaan 09, 2006 10:20

ma olen kah mõelnud et miks undab , minu klassikul undab valjemini kui nt venna omal. mis põhjustab undamise valjususe v. valjenemise? vana fluid? ebaadekvaatne fluidi kogus? või auto kaua seismine äkki mõjutab?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

E Jaan 09, 2006 10:44

fluidumi vähesus/vanus + võimu kulumisaste = häälekas võimendus
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#6

E Jaan 09, 2006 10:59

a mis seal kulub? ja kuidas saab määrata kulumisastet? ma ei tea roolivõimude sisikondadest ausalt öeldes veel halligi, pole kunagi ühtki lammutand - äkki peaks selle "roolivõimu" saatejuhi käest uurima, et miks võim vahel undab? :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

E Jaan 09, 2006 12:17

Algselt postitas: part
- äkki peaks selle "roolivõimu" saatejuhi käest uurima, et miks võim vahel undab? :)


kuule, kas sa teed nalja või?
see hoopis liiklussaade ja mis tema teab auto siseorganitest. see lihtsalt selline kujundlik pealkiri, pooleks huumoriga pandud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

E Jaan 09, 2006 12:26

Algselt postitas: part
äkki peaks selle "roolivõimu" saatejuhi käest uurima, et miks võim vahel undab? :)
Ta läheb küsib selle jess-auto jorsi käest, kes mitte midagi asjalikku öelda ei oska...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

E Jaan 09, 2006 12:57

Omegal oli tüüpviga, mis väljendus selles, et roolikarbist tõmbas õli jeehat. Võllile, kulusid sooned sisse ja see rikkus seal mingi tihendi ja nii se õli sealt süsteemist lahkus. Igatahes iga 2 päeva tagant hakkas roolivõim undama, lihtsalt õli jäi nii väheks, et süsteem töötas poolkuivalt. Siis tuli õli peale valada ja sai jälle 2 päeva sõita.

Kruti natuke rooli väikestel kiirustel ja seistes, et undaks, peale seda keera roolivõimu õlikopsikul kork maha ja vaata, kas õli vahutab või mitte. Kui vahutab, siis on seda vähe ja piisab taseme normiviimisest.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#10

R Veebr 03, 2006 12:55

ok sain autole ligi jälle ja roolivõimu õlitaseme kontrollitud - vähemalt seisval külmal autol on sinist värvi vedelikku reipalt paagile märgitud miinimumtasemest allapoole. kas piisab sellest, et uut õli peale kallata või oleks targem õli vahetust teha? 180 tkm peal on mul märgitud, et vahetus teha, nüüd on paar tkm üle jõudnud. soome tööde hinnad teevad panevad enne üle küsima.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

R Veebr 03, 2006 13:26

Vala ikka enne peale, vahetada jõuad ka siis, kui finantsiliselt sobivam moment käes ;)
Kuiva süsteemiga sõitmine on igatahes kahjulikum
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
lkraav
Postitusi: 47
Liitunud: R Apr 23, 2004 18:32
Asukoht:
Auto:

#12

R Veebr 03, 2006 14:07

a muidugi kui suletud süsteemist vedelik kadunud, see vist eriti hea märk pole nii või naa? soome saabimees kirjutas sellist:

Samat oli meiningit omassa tonnarissa n. vuosi sitten. Ohjaustehostin "korisi" hitaassa vauhdissa käännettäessä selvästi. Olin jo vaihtamassa pumppua ja hammastankoa (öljyt kerkesin jo vaihtaa--> ei vaikutusta), mutta loppupelissä syypää oli raidetangon sisempi nivel, joka oli väljä ja kuiva. Myöskin raidetangon ulompi nivel oli kuiva, mutta ei vielä väljä. Tuosta aiheutui sitten tehostimelle ylimääräistä rääkkiä, elämöinti loppui raidetangon sisemmän & ulomman nivelen vaihdolla.

raidetanko on siis tie rod inglise keeles, aga mis ta eesti keeles on?
nivel on joint, eesti keeles...?
Märt
Postitusi: 17
Liitunud: K Dets 21, 2005 13:27
Asukoht:
Auto:

#13

E Veebr 06, 2006 10:05

Algselt postitas: lkraavraidetanko on siis tie rod inglise keeles, aga mis ta eesti keeles on?
nivel on joint, eesti keeles...?


tie rod peaks roolivarrast tähendama ja joint on äkki eesti keeles liigend?
Vasta