1. leht 1-st

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 1:12
Postitas lkraav
tere

kas on mingeid üldisemaid põhjusi miks seisva või madalal kiirusel liikuva -96 9000 rooli keeramisel undavat häält kostab?

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 1:34
Postitas tripp
Algselt postitas: lkraav
tere

kas on mingeid üldisemaid põhjusi miks seisva või madalal kiirusel liikuva -96 9000 rooli keeramisel undavat häält kostab?


Võimus õli ikka piisavalt?

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 6:42
Postitas Trionic
Ega nad hääletult ei võimenda ükski,suuri rõhke vaja ju pumbata.

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 10:20
Postitas part
ma olen kah mõelnud et miks undab , minu klassikul undab valjemini kui nt venna omal. mis põhjustab undamise valjususe v. valjenemise? vana fluid? ebaadekvaatne fluidi kogus? või auto kaua seismine äkki mõjutab?

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 10:44
Postitas Cyber
fluidumi vähesus/vanus + võimu kulumisaste = häälekas võimendus

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 10:59
Postitas part
a mis seal kulub? ja kuidas saab määrata kulumisastet? ma ei tea roolivõimude sisikondadest ausalt öeldes veel halligi, pole kunagi ühtki lammutand - äkki peaks selle "roolivõimu" saatejuhi käest uurima, et miks võim vahel undab? :)

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 12:17
Postitas ivomets
Algselt postitas: part
- äkki peaks selle "roolivõimu" saatejuhi käest uurima, et miks võim vahel undab? :)


kuule, kas sa teed nalja või?
see hoopis liiklussaade ja mis tema teab auto siseorganitest. see lihtsalt selline kujundlik pealkiri, pooleks huumoriga pandud.

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 12:26
Postitas Cyber
Algselt postitas: part
äkki peaks selle "roolivõimu" saatejuhi käest uurima, et miks võim vahel undab? :)
Ta läheb küsib selle jess-auto jorsi käest, kes mitte midagi asjalikku öelda ei oska...

roolivõimu undamine

Postitatud: E Jaan 09, 2006 12:57
Postitas tripp
Omegal oli tüüpviga, mis väljendus selles, et roolikarbist tõmbas õli jeehat. Võllile, kulusid sooned sisse ja see rikkus seal mingi tihendi ja nii se õli sealt süsteemist lahkus. Igatahes iga 2 päeva tagant hakkas roolivõim undama, lihtsalt õli jäi nii väheks, et süsteem töötas poolkuivalt. Siis tuli õli peale valada ja sai jälle 2 päeva sõita.

Kruti natuke rooli väikestel kiirustel ja seistes, et undaks, peale seda keera roolivõimu õlikopsikul kork maha ja vaata, kas õli vahutab või mitte. Kui vahutab, siis on seda vähe ja piisab taseme normiviimisest.

roolivõimu undamine

Postitatud: R Veebr 03, 2006 12:55
Postitas lkraav
ok sain autole ligi jälle ja roolivõimu õlitaseme kontrollitud - vähemalt seisval külmal autol on sinist värvi vedelikku reipalt paagile märgitud miinimumtasemest allapoole. kas piisab sellest, et uut õli peale kallata või oleks targem õli vahetust teha? 180 tkm peal on mul märgitud, et vahetus teha, nüüd on paar tkm üle jõudnud. soome tööde hinnad teevad panevad enne üle küsima.

roolivõimu undamine

Postitatud: R Veebr 03, 2006 13:26
Postitas tripp
Vala ikka enne peale, vahetada jõuad ka siis, kui finantsiliselt sobivam moment käes ;)
Kuiva süsteemiga sõitmine on igatahes kahjulikum

roolivõimu undamine

Postitatud: R Veebr 03, 2006 14:07
Postitas lkraav
a muidugi kui suletud süsteemist vedelik kadunud, see vist eriti hea märk pole nii või naa? soome saabimees kirjutas sellist:

Samat oli meiningit omassa tonnarissa n. vuosi sitten. Ohjaustehostin "korisi" hitaassa vauhdissa käännettäessä selvästi. Olin jo vaihtamassa pumppua ja hammastankoa (öljyt kerkesin jo vaihtaa--> ei vaikutusta), mutta loppupelissä syypää oli raidetangon sisempi nivel, joka oli väljä ja kuiva. Myöskin raidetangon ulompi nivel oli kuiva, mutta ei vielä väljä. Tuosta aiheutui sitten tehostimelle ylimääräistä rääkkiä, elämöinti loppui raidetangon sisemmän & ulomman nivelen vaihdolla.

raidetanko on siis tie rod inglise keeles, aga mis ta eesti keeles on?
nivel on joint, eesti keeles...?

roolivõimu undamine

Postitatud: E Veebr 06, 2006 10:05
Postitas Märt
Algselt postitas: lkraavraidetanko on siis tie rod inglise keeles, aga mis ta eesti keeles on?
nivel on joint, eesti keeles...?


tie rod peaks roolivarrast tähendama ja joint on äkki eesti keeles liigend?