Turbo
Läbi juhtmete on sind raske aidata,turbo hävingule küll miski ei viita,
peaksid ikka mõnele asisele tegelasele autot näitama.
peaksid ikka mõnele asisele tegelasele autot näitama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Viking,Saabianti jne. iga autot tundev tegelane peaks alusvankri vigadest
aru saama.
aru saama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Täiendaks asiste tegelaste nimekirja ja lisaks sinna ka Trionic'u.
Edit:
Üks esimesi viiteid turbo eluea lõpule jõudmisest on sinine suits summutist. Üldjuhul käivitamisel.
Trionic, muide, oskab üsna hästi diagnoosida turbo seisukorda ja oskab midagi ette võtta ka karteri tuulutusega (üks tüüpilisemaid 9-5 turbode probleemide allikaid), kui sellega pole juba varem midagi ette võetud.
Edit:
Üks esimesi viiteid turbo eluea lõpule jõudmisest on sinine suits summutist. Üldjuhul käivitamisel.
Trionic, muide, oskab üsna hästi diagnoosida turbo seisukorda ja oskab midagi ette võtta ka karteri tuulutusega (üks tüüpilisemaid 9-5 turbode probleemide allikaid), kui sellega pole juba varem midagi ette võetud.
Kõige levinum vihje turbo peatselt saabuvale lõpule on Kat.-ga autodel
tossamine külma mootoriga,töötemperatuuri saavutanud kat. suudab
hiljem enamuse õlisuitsust kinni püüda.Ilma katita autol lasta sooja mootoriga tühikäigul käia,mõne aja pärast hakkab tagant õlisuitsu tulema,
eriti,kui siis veel järsult gaasi anda.Õlisuitsu võivad põhjustada ka muud
tegurid(klapisääretihendid,karterituulutus-eriti 9-5-l,kolvirõngad jne.).
Õigema pildi annab turbost võlli radiaallõtku kontrollimine.Samas võib kõva
lõtkuga võlli õlirõngaste komplekt hästi pidada ja auto mitte tossata,fataalne lõpplahendus ootab siingi peatselt ees.
tossamine külma mootoriga,töötemperatuuri saavutanud kat. suudab
hiljem enamuse õlisuitsust kinni püüda.Ilma katita autol lasta sooja mootoriga tühikäigul käia,mõne aja pärast hakkab tagant õlisuitsu tulema,
eriti,kui siis veel järsult gaasi anda.Õlisuitsu võivad põhjustada ka muud
tegurid(klapisääretihendid,karterituulutus-eriti 9-5-l,kolvirõngad jne.).
Õigema pildi annab turbost võlli radiaallõtku kontrollimine.Samas võib kõva
lõtkuga võlli õlirõngaste komplekt hästi pidada ja auto mitte tossata,fataalne lõpplahendus ootab siingi peatselt ees.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Minu kontakt peaks siin foorumis ka olema,aga annan siis veel:
ferdinand(at)neti.ee 52 72 989
ferdinand(at)neti.ee 52 72 989
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hmm.. on mingi kindel tunnus, mille järgi vahet teha kulunud klapisääretihenditel ja kulunud turbol. Probleemiks on õlikulu ja käivitamisel tagant pahvakas sinist suitsu, siiamaani pidasin klapisääretihendite veaks (sai isegi nende vahetamine juba kokku lepitud), aga nüüd võttis mõtlema..
võta turbol väljatulev õhulõdvik lahti,kui kõvasti õline,siis paistab turbohäda
klapisääre tihendeid tuleks niigi vahetada,kui seda pole ammu tehtud.
gaasianalüsaatori näit ütleb ka päris palju.
klapisääre tihendeid tuleks niigi vahetada,kui seda pole ammu tehtud.
gaasianalüsaatori näit ütleb ka päris palju.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
jätkan siin vana teemat. sai just kuu tagasi saab soetatud ja mured algasid:( ,esmalt vahetasin veepumba 2500 raha, nüüd tundub et turbo vist sest käivitades lööb sinist suitsu välja.Mis võiks maksta turbo remont või vahetus? auto iseenesest 9-5, 2,0 Estate 2000a. Ja kas saab ongi selline masin mis muud ei tee kui laguneb kuigi läbisõitu kõigest 270 tuhhi? :wall:
Pole olnud kogemust 9-5'ga aga 9k peal klapisääretihendite kulumine EI põhjustanud selgelt nähtavat sinist suitsupahvakat, kuigi kulu oli lõpuks 1 liiter 2000 km peale. Aga ära muretse, arvesta umbes 20k eek raha aastas remondile ja muret nagu polegi :P
vastustest ei selgu ikka eriti mis turbovahetus maksab,peale selle skeptilise numbri 20000 aatas:D
Kõik sõltub,kust ja mis tingimustel turbo hangid.Töökulu on 2-4 tundi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Juppide hinnas ongi küsimus! Loen siit et keegi on maksnud turbo eest 18 000 ja odavalt saanud:D ja samas pidavat VM müüma sama asja mingi 6000EEK.Lähen homme saabianti juurde niikuinii ja lasen aparaadi üle vaadata.Kui tegemist on ikka sellise raha ja närvide sööjaga siis peaks rappe mõnele omasugusele ullikesele maha müüma ja korralikukkude markide juurde tagasi pöörduma. Enne ostu jätsin kodutöö tegemata ja müüja ei maininud ka poole sõnagagi et tal hakkab masin otsa saama.
nagu ikka auto.24 , müüja sõnul tema enda toodud saksamaalt august 2005,viimane sissekanne hooldusraamatusse 26.11.04 . ise ostsin viljandist mais,sõita saanud vast mingi 3000 või pisut rohkem.Omanik arvas et õli pole vaja ka vahetada ,eelmisest alles 9500km tegin selle igaks juhuks ära.ja siis kohe veepump peetis.viimase autoga sõitsin 240tuhhi(sn 490tuh) aga veepumpa küll kordagi vahetama ei pidanud.VM kehitati õlgu selle peale kui küsisin et kas tegemist tüüpveaga.Ühesõnaga närvid läbi:freak:
Algselt postitas: yllar
nagu ikka auto.24 , müüja sõnul tema enda toodud saksamaalt august 2005,viimane sissekanne hooldusraamatusse 26.11.04 . ise ostsin viljandist mais,sõita saanud vast mingi 3000 või pisut rohkem.Omanik arvas et õli pole vaja ka vahetada ,eelmisest alles 9500km tegin selle igaks juhuks ära.ja siis kohe veepump peetis.viimase autoga sõitsin 240tuhhi(sn 490tuh) aga veepumpa küll kordagi vahetama ei pidanud.VM kehitati õlgu selle peale kui küsisin et kas tegemist tüüpveaga.Ühesõnaga närvid läbi:freak:
Muide Turbo mootoritel ongi soovitulik Õlivahetuse vahe 10.000km
Iga ratas veab and then some!
1000km peale õlivahetust tsekkasin õli,see oli sama must kui enne vahetust.:P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: stennadi
Ega õli lähebki kohe mustaks. Paarisaja kilomeetriga.
Siin pole midagi imestada
:freak::freak:
siis midagi ikka viga, kui kohe õli mustub.
näiteks ka 88 aasta klaasikuga võib yhe õliga 10000 sõita nii, et arugi ei saa!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
päris huvitav,arvamusi on siin seinast seina. Midagi kindlat siis saabiga pole .Probleemideta sõita vist ei kannata aga selle eest annab enesekindlust:) OLED PIISAVALT RIKAS ET SAABI OMADA.
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Mnjah mis see tagantjärgi targutamine ikka aitab aga oleks tulnud ennem veits kodutööd ikka teha. Nüüd on muidugi jama kui pead remondile pisut suuremaid summasid kulutama, mida ei osanud ette näha aga ei maksa autot ka maha tegema hakkat. Kui ei suuda sellega leppida siis tuleb osta mõni nii öelda rahva auto näiteks vw golf, kus tuhande krooniga võid poest saada kottitäie juppe. Ainult ole mees ja keera külge ;)
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
küsimus pole isegi selles remondis,teeks selle ära. ,normaalne oleks et saaks siis mingi 250 th. ilma suuremate väljaminekuteta liikuda aga kuulduste põhjal pole vist võimalik, vaheta pidevalt turbot ja muid mootori osi.Olen nimelt eelnevalt audit kasutanud mis pole vist ka oma olemuselt rahva auto kuid selliseid remondiarveid küll pole maksnud.Küsimus ongi selles et mis erinevat hüve teistest sama klassi autodest pakub saab et kõik selle remontimisega väga nõus on?
P.S teema juurde tagasi- mis siis võib maksta turbo ja kett ?
P.S teema juurde tagasi- mis siis võib maksta turbo ja kett ?
asjatundjate varasematest postidest on silma jäänud, et kettide vahetus on u 10-11 kilo, turbo sõltuvalt valikust: remontturbo hind kokkuleppel, uus ... andmed puuduvad. VM, Troost ja volitatud autoosade müüjad kindlasti hindade osas abx. Turbosid on vist ka siin varuosade all müügis olnud.
Algselt postitas: yllar
P.S teema juurde tagasi- mis siis võib maksta turbo ja kett ?
No kui sa niimoodi küsid, siis saadki umbmääraseid vastuseid. SAAB'i remondivad Eestis 3 firmat, tee neile kõigile päring koos enda auto andmetega (VIN) ning saadki teada.
Foorumis niisama fleimi tekitada ning saada teada, et tonnise remontturbo on seal 4K kandis, mitsud 12K kandis ning mõnel on turbovahetamise arve läinud ka 18K - no sel pole eriti mõtet.
terv, teager
selge,tänud. Eks siis homme selgu mis remont maksma läheb. Kas 10% auto ostuhinnast või hoopis 25%