Koni amordid

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#1

T Veebr 21, 2006 14:06

Kas keegi on oma 9000dele Koni reguleeritavad amordid paigaldanud. Huvitaks just kas nina läks olulisemalt jäigemaks või maha keeratuna liigeldav ka meie dzunglites ?
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#2

K Veebr 22, 2006 13:54

Kuna keegi, nagu näha, vastata eriti ei viitsi/oska siis ei jää muud üle, kui sul endal nad ära proovida. Isiklikult huvitaks pigem, kui prooviksid ära bilsu kollased. :evil: Mul ühel masinal ees nad on ja täiesti parajad tema jaoks aga see pole ka euroopa masin.
gl0in
Postitusi: 25
Liitunud: R Juul 29, 2005 8:18
Asukoht:
Auto:

#3

K Veebr 22, 2006 17:14

Alfonze pani oma 9-5le kunagi ette Koni reguleeritavad ja oli väga rahul tulemusega. Ise paigaldan lähipäevil oma 9-5le tagumised Konid;)
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#4

P Veebr 26, 2006 21:07

Sai siis Konid alla Hirschi madaldusvedruga ja tulemus on super. Juhitavus on hoopis teine tase ja pehmes settingus on täiesti talutav ka kuumaastikul. :head:
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#5

P Veebr 26, 2006 22:02

kuda see regull neil käib ? st kust seda keerata saab
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#6

P Veebr 26, 2006 23:09

Ülevalt amordi otsast
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#7

T Apr 01, 2008 17:35

Palju need reguleeritavad koni amordid maksavad ja kas sobivad tava vedrudega ka kokku või peavad madaldused olema? Ette tänades
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

T Apr 01, 2008 17:49

Mul läks vedrustus ca 10 000.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#9

T Apr 01, 2008 18:15

Mul on reguleeritavad punased Konid. Regullid veel pole osanud, aga ma siiralt loodan, et need on praegu kõige jäigemas asendis...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

T Apr 01, 2008 19:01

Mul on kollased. Mis vahe neil on? Punane vs kollane.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

T Apr 01, 2008 20:00

Punased ja mustad on mõõduka jäikuse saavutamiseks. Eelkõige parandab juhitavust ilma mugavust muutmata.

Kollased on mõeldud aga rajale ja väga agresiivseks kasutamiseks. Mugavuse arvelt on puksirihma kokku tõmmatud.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#12

T Apr 01, 2008 21:31

Millesed sobiksid kõige paremini, mulle kui ma sõidan nii asfaldit, kui ka kruusateed, mis on tahesttahtmata vahel auklikud ja suht palju kupatan kah...Need punased või...?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#13

T Apr 01, 2008 22:19

Soovitaks jah punaseid, kuna kollased oleksid tõsine overkill ja mugavuse olemasolu kollaste puhul on vaid teoreetiline:D

Aga ka bilsteinil on olemas häid amordi mudeleid. Uuri pisut ka nende kohta. Olen suht tihti kohanud nähtust, et Koni soetajad ehmuvad värdjaliku jäikuse tõttu:D
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#14

T Apr 01, 2008 22:28

Praegu nettis uurin, üks kirub teist, teine esimest, krt sa kinni võtad mis see hea siis on, ei taha väga palju raha välja käia ka aga samas ei taha poola keldri toodangut kh...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#15

T Apr 01, 2008 22:35

Iseasi, kas nii suurt valikut üldse on ;)
http://www.koni.com/index.php?id=254

Tonnisele on ainult kollased saadaval.

Hetkel all Koni kollased, kuna Bilsu sportamordid andsid kole kähku saba (poolteist aastat, huvitav kas nad ongi saast või peksid uretaanpuksid nad segi; on kuuldused, et ainult Konid suudavad uretaanpuksidele vastu pidada).

Igatahes, hetkel Konid kõige leebemas seades ning jäikuselt tunduvad samad nagu Bilsu spordid :D Kõige jäigemat seaded pole jõudnud veel proovida. All tavalised tehase vedrud.

P.S. Kindlasti on väga raske leida töömeest, kes on nõus tonnisele Koni amorte paigaldama :D

terv, teager
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#16

T Apr 01, 2008 22:40

Kas Koni amorte on raske ise panna siis?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#17

T Apr 01, 2008 22:41

Paigaldus on imelihtne ju. Esimest korda Konid alla pannes keerasin kõik täiesti jäigaks. Jube hea juhitavus oli, auto üldse ei kaldunud enam. Väga erksalt kuuletus roolile, samas istme peal oli ikka jube, muudkui hüppasin. Praegu ka mul jälle kõige pehmemas seades. Peab ka uretaanid hankima ja upgrade stabikad kah. Siis peaks veermik viimase peal olema:thumb:
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#18

T Apr 01, 2008 22:48

Kaua sul Konid all on olnud, ja kas sa oled kruusa tee peal ka neid proovinud?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#19

T Apr 01, 2008 22:53

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Paigaldus on imelihtne ju.


Kindlasti. Sulle, kellel meeldib nokitseda.
Amordid ei tule komplektsena vaid küünaldena, mis tuleb sisestada vanade originaalamortide korpusesse. Kahjuks vanad amordid pole ettenähtud selliseks operatsiooniks ning tuleb käsitööd teha.

P.S. See käib siis tonnise kohta. Uuematel Saabidel tuleb terviklik amort.

terv, teager

Lisatud failid
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#20

T Apr 01, 2008 22:58

Aga kuidas punast vedrut defineerida? Mu Aerol on punane amort + punane vedru. Hetkekooslus on ringrajal supper, aga tänaval jääb nats ebamugavaks. Kas punase vedruga saavutatakse ainult madaldus või ka jäikus? Kui paigaldada originaalvedrud ja säilitada punased amordid, mis siis juhtub? Kas need amordid ikka ulatuvad pikema vedru paigaldamisel? Suht võhik olen sel teemal :red:
Juhendid näitavad ainult kruustangide vahel reguleerimist, kas sama lihtsalt käib regull ka paigaldatud amordi puhul?
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#21

T Apr 01, 2008 22:59

Ma ei sa päris hästi aru mis ta teeb, inglis keele oskus kehva võitu:red:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#22

T Apr 01, 2008 23:12

Tagumist amorti on väga halb reguleerida. Peab alt ära võtma. Et ta gaasikas on siis surub ta end koguaeg välja ja reguleerimiseks pead ju amordi täiesti kokku suruma. Jube raske on ilma kruustangideta.

See vedrude värk huvitab mind ka, kuidas valida näiteks vedru ringraja seade jaoks. Mille järgi üldse vedru valitakse.

Elumees kle, kas sul msn on?

PS, väga hea teema:thumb:
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#23

T Apr 01, 2008 23:22

on kül:jvogaas@msn.com
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#24

K Apr 02, 2008 0:37

Kas keegi oskab jagada infot,et kes neid Eestis turustab?
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#25

K Apr 02, 2008 9:16

Endal on kollased Konid koos Power Flexi uretaanidega juba üle poole aasta all.
Jäikuseks on 3/4 maksimaalsest ja tulemusega olen 100% rahul nii linnamaastikul kui ka maantel ja kruusa teedel:drive:
Vahepeal olen pehmemat seadistust proovinud - ei meeldinud, keerasin tagasi.
9-5 puhul miinuseks on see, et jäikuse muutmiseks peab neid tõesti auto küljest eraldada.
9-3el käib asi lihtsalt võtmega pealt keerates. Tonnise ja teiste SAABide kohta info puudub.

to will: vaata u2u.
Vasta