1. leht 2-st

Koni amordid

Postitatud: T Veebr 21, 2006 14:06
Postitas saakal
Kas keegi on oma 9000dele Koni reguleeritavad amordid paigaldanud. Huvitaks just kas nina läks olulisemalt jäigemaks või maha keeratuna liigeldav ka meie dzunglites ?

Koni amordid

Postitatud: K Veebr 22, 2006 13:54
Postitas Arno
Kuna keegi, nagu näha, vastata eriti ei viitsi/oska siis ei jää muud üle, kui sul endal nad ära proovida. Isiklikult huvitaks pigem, kui prooviksid ära bilsu kollased. :evil: Mul ühel masinal ees nad on ja täiesti parajad tema jaoks aga see pole ka euroopa masin.

Koni amordid

Postitatud: K Veebr 22, 2006 17:14
Postitas gl0in
Alfonze pani oma 9-5le kunagi ette Koni reguleeritavad ja oli väga rahul tulemusega. Ise paigaldan lähipäevil oma 9-5le tagumised Konid;)

Koni amordid

Postitatud: P Veebr 26, 2006 21:07
Postitas saakal
Sai siis Konid alla Hirschi madaldusvedruga ja tulemus on super. Juhitavus on hoopis teine tase ja pehmes settingus on täiesti talutav ka kuumaastikul. :head:

Koni amordid

Postitatud: P Veebr 26, 2006 22:02
Postitas stennadi
kuda see regull neil käib ? st kust seda keerata saab

Koni amordid

Postitatud: P Veebr 26, 2006 23:09
Postitas saakal
Ülevalt amordi otsast

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 17:35
Postitas elumees
Palju need reguleeritavad koni amordid maksavad ja kas sobivad tava vedrudega ka kokku või peavad madaldused olema? Ette tänades

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 17:49
Postitas S9K
Mul läks vedrustus ca 10 000.

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 18:15
Postitas KT100
Mul on reguleeritavad punased Konid. Regullid veel pole osanud, aga ma siiralt loodan, et need on praegu kõige jäigemas asendis...

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 19:01
Postitas S9K
Mul on kollased. Mis vahe neil on? Punane vs kollane.

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 20:00
Postitas Jupats
Punased ja mustad on mõõduka jäikuse saavutamiseks. Eelkõige parandab juhitavust ilma mugavust muutmata.

Kollased on mõeldud aga rajale ja väga agresiivseks kasutamiseks. Mugavuse arvelt on puksirihma kokku tõmmatud.

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 21:31
Postitas elumees
Millesed sobiksid kõige paremini, mulle kui ma sõidan nii asfaldit, kui ka kruusateed, mis on tahesttahtmata vahel auklikud ja suht palju kupatan kah...Need punased või...?

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:19
Postitas Jupats
Soovitaks jah punaseid, kuna kollased oleksid tõsine overkill ja mugavuse olemasolu kollaste puhul on vaid teoreetiline:D

Aga ka bilsteinil on olemas häid amordi mudeleid. Uuri pisut ka nende kohta. Olen suht tihti kohanud nähtust, et Koni soetajad ehmuvad värdjaliku jäikuse tõttu:D

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:28
Postitas elumees
Praegu nettis uurin, üks kirub teist, teine esimest, krt sa kinni võtad mis see hea siis on, ei taha väga palju raha välja käia ka aga samas ei taha poola keldri toodangut kh...

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:35
Postitas teager
Iseasi, kas nii suurt valikut üldse on ;)
http://www.koni.com/index.php?id=254

Tonnisele on ainult kollased saadaval.

Hetkel all Koni kollased, kuna Bilsu sportamordid andsid kole kähku saba (poolteist aastat, huvitav kas nad ongi saast või peksid uretaanpuksid nad segi; on kuuldused, et ainult Konid suudavad uretaanpuksidele vastu pidada).

Igatahes, hetkel Konid kõige leebemas seades ning jäikuselt tunduvad samad nagu Bilsu spordid :D Kõige jäigemat seaded pole jõudnud veel proovida. All tavalised tehase vedrud.

P.S. Kindlasti on väga raske leida töömeest, kes on nõus tonnisele Koni amorte paigaldama :D

terv, teager

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:40
Postitas elumees
Kas Koni amorte on raske ise panna siis?

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:41
Postitas S9K
Paigaldus on imelihtne ju. Esimest korda Konid alla pannes keerasin kõik täiesti jäigaks. Jube hea juhitavus oli, auto üldse ei kaldunud enam. Väga erksalt kuuletus roolile, samas istme peal oli ikka jube, muudkui hüppasin. Praegu ka mul jälle kõige pehmemas seades. Peab ka uretaanid hankima ja upgrade stabikad kah. Siis peaks veermik viimase peal olema:thumb:

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:48
Postitas elumees
Kaua sul Konid all on olnud, ja kas sa oled kruusa tee peal ka neid proovinud?

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:53
Postitas teager
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Paigaldus on imelihtne ju.


Kindlasti. Sulle, kellel meeldib nokitseda.
Amordid ei tule komplektsena vaid küünaldena, mis tuleb sisestada vanade originaalamortide korpusesse. Kahjuks vanad amordid pole ettenähtud selliseks operatsiooniks ning tuleb käsitööd teha.

P.S. See käib siis tonnise kohta. Uuematel Saabidel tuleb terviklik amort.

terv, teager

Lisatud failid

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:58
Postitas KT100
Aga kuidas punast vedrut defineerida? Mu Aerol on punane amort + punane vedru. Hetkekooslus on ringrajal supper, aga tänaval jääb nats ebamugavaks. Kas punase vedruga saavutatakse ainult madaldus või ka jäikus? Kui paigaldada originaalvedrud ja säilitada punased amordid, mis siis juhtub? Kas need amordid ikka ulatuvad pikema vedru paigaldamisel? Suht võhik olen sel teemal :red:
Juhendid näitavad ainult kruustangide vahel reguleerimist, kas sama lihtsalt käib regull ka paigaldatud amordi puhul?

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 22:59
Postitas elumees
Ma ei sa päris hästi aru mis ta teeb, inglis keele oskus kehva võitu:red:

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 23:12
Postitas S9K
Tagumist amorti on väga halb reguleerida. Peab alt ära võtma. Et ta gaasikas on siis surub ta end koguaeg välja ja reguleerimiseks pead ju amordi täiesti kokku suruma. Jube raske on ilma kruustangideta.

See vedrude värk huvitab mind ka, kuidas valida näiteks vedru ringraja seade jaoks. Mille järgi üldse vedru valitakse.

Elumees kle, kas sul msn on?

PS, väga hea teema:thumb:

Koni amordid

Postitatud: T Apr 01, 2008 23:22
Postitas elumees
on kül:jvogaas@msn.com

Koni amordid

Postitatud: K Apr 02, 2008 0:37
Postitas will
Kas keegi oskab jagada infot,et kes neid Eestis turustab?

Koni amordid

Postitatud: K Apr 02, 2008 9:16
Postitas Executive
Endal on kollased Konid koos Power Flexi uretaanidega juba üle poole aasta all.
Jäikuseks on 3/4 maksimaalsest ja tulemusega olen 100% rahul nii linnamaastikul kui ka maantel ja kruusa teedel:drive:
Vahepeal olen pehmemat seadistust proovinud - ei meeldinud, keerasin tagasi.
9-5 puhul miinuseks on see, et jäikuse muutmiseks peab neid tõesti auto küljest eraldada.
9-3el käib asi lihtsalt võtmega pealt keerates. Tonnise ja teiste SAABide kohta info puudub.

to will: vaata u2u.