Palub infot rehvi valikul
Tere kõigile,
plaan siis muretseda oma autole suveks värsekemad rehvid. Kuna eelarve suht tagasihoidlik, siis peas ringleb eri variante. Mida eelistada - kas odava klassi uusi rehve või kasutatud - tuntumat kaubamärki? Silma on jäänud uutest rehvidest Oscar Rehvid pakkumine: Trayal T300 mustriga 195/60 R15 rehvid hinnaga 543 kr, Montana M800 185/65 R15 hinnaga 456 kr. Hinna poolest kutsub ostma, kuigi firmad, vähemalt minu jaoks suht tundmatud. Kas on kellegil sellistega kokkupuudet olnud? Millesed üldse arvamused?
Terv
Robert
plaan siis muretseda oma autole suveks värsekemad rehvid. Kuna eelarve suht tagasihoidlik, siis peas ringleb eri variante. Mida eelistada - kas odava klassi uusi rehve või kasutatud - tuntumat kaubamärki? Silma on jäänud uutest rehvidest Oscar Rehvid pakkumine: Trayal T300 mustriga 195/60 R15 rehvid hinnaga 543 kr, Montana M800 185/65 R15 hinnaga 456 kr. Hinna poolest kutsub ostma, kuigi firmad, vähemalt minu jaoks suht tundmatud. Kas on kellegil sellistega kokkupuudet olnud? Millesed üldse arvamused?
Terv
Robert
Algselt postitas: robema
Tere kõigile,
plaan siis muretseda oma autole suveks värsekemad rehvid. Kuna eelarve suht tagasihoidlik, siis peas ringleb eri variante. Mida eelistada - kas odava klassi uusi rehve või kasutatud - tuntumat kaubamärki? Silma on jäänud uutest rehvidest Oscar Rehvid pakkumine: Trayal T300 mustriga 195/60 R15 rehvid hinnaga 543 kr, Montana M800 185/65 R15 hinnaga 456 kr. Hinna poolest kutsub ostma, kuigi firmad, vähemalt minu jaoks suht tundmatud. Kas on kellegil sellistega kokkupuudet olnud? Millesed üldse arvamused?
Terv
Robert
Minu isiklik arvamus on, et iga uus rehv on parem, kui kasutatud vana. Jälgi kindlasti seda, millal rehv on toodetud - kolmekohaline number rehvi küljel, kus kaks esimest tähistavad valmistamise nädalat, viimane aga aastat jooksval kümnendil. Rehvide tootmiseks kasutatavatel kummisegudel on kombeks aegade jooksul oma omadusi kaotada.
Muidugi, kui satub ette kvaliteetrehv, mida on väga vähe kasutatud ja valmistatud on ta näiteks eelmisel aastal, siis võtaks selle, kui hind soodne on. Muidu eelistan aga uusi.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
mina ostsin vredesteini hi-tracid mg autost laagrist.
sain suht odavalt. võid minna küsima ja maini ikka saabneti ja kui juba saabiga lähed siis Lauri on väga vastutulelik ma arvan.
võid ka siin foorumis küsida, iseasi kas tal aega on siia vastata.
Küsija suupihta ei lööda.
sain suht odavalt. võid minna küsima ja maini ikka saabneti ja kui juba saabiga lähed siis Lauri on väga vastutulelik ma arvan.
võid ka siin foorumis küsida, iseasi kas tal aega on siia vastata.
Küsija suupihta ei lööda.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Algselt postitas: robema
Silma on jäänud uutest rehvidest Oscar Rehvid pakkumine: Trayal T300 mustriga 195/60 R15 rehvid hinnaga 543 kr, Montana M800 185/65 R15 hinnaga 456 kr.
Tonnise rehvi mõõt on standardis 195/65 R15.
195/60R15 jääb tiba madalaks. rehvi diameeter on ca 20mm väiksem. 185/65 E15 jääb kardan et kitsaks (ning samuti tiba madal). Osta ikka õiges mõõdus rehv!
indrek: 4k eest jooks on suhteliselt raske saada. Kõige odavamad, mis mina leidsin omal ajal olid GT Radialid rehvieksperdist, 1400 EEK tükk, mis siis teeb 5600 EEK jooks.
Kõigepealt korraliku firma uus rehv, kui selle jaoks raha pole, siis korraliku firma protikas, kui selleks raha pole, siis korralik kasutatud rehv, kui selleks tahtmist pole, siis mõne x-firma uus rehv.
Tegelikult. Kui sa nüüd täpsustaksid, mille jaoks sul auto on - kui igapäevasõiduks linnatänavatel ja maanteel korra kuus maal vanaema juures käid, kiirusega 90km/h, siis osta suvalised tahmarõngad ja teema ongi lõpetatud. Ei teki korralikumast rehvist tavakiirustel ja mõistlikel olukordadel suurt muud vahet, kui ainult oma mugavus.
Mida kiiremini sa sõita plaanid, seda kallim rehv olgu. Aga ole valmis ka selleks, et reeglina kähkusõitmise rehv kulub ka rutemini, kui just spetsiaalselt kõva segu ei ole. Ja minu teada jaevõrgus vist üldse kõva-seguga rehve ei müüda, sest need vajavad soojendusringi enne töölehakkamist.
Aga trajali v Montana asemel vaataks mina südamerahuga:
http://www.grunder.ee/hinnakirjad.php?sisu=rehvid&uued=1&kasutatud=2&w=195&h=65&d=15&filter=Vaata
Mõned korraliku firma kasutatud. Ja oleks oluliselt õnnelikum, kui pehme küljega, undavate, kurvides vilistavate ja absoluutselt ilma igasuguse pidamiseta Nankangi suverehvidega.
Tegelikult. Kui sa nüüd täpsustaksid, mille jaoks sul auto on - kui igapäevasõiduks linnatänavatel ja maanteel korra kuus maal vanaema juures käid, kiirusega 90km/h, siis osta suvalised tahmarõngad ja teema ongi lõpetatud. Ei teki korralikumast rehvist tavakiirustel ja mõistlikel olukordadel suurt muud vahet, kui ainult oma mugavus.
Mida kiiremini sa sõita plaanid, seda kallim rehv olgu. Aga ole valmis ka selleks, et reeglina kähkusõitmise rehv kulub ka rutemini, kui just spetsiaalselt kõva segu ei ole. Ja minu teada jaevõrgus vist üldse kõva-seguga rehve ei müüda, sest need vajavad soojendusringi enne töölehakkamist.
Aga trajali v Montana asemel vaataks mina südamerahuga:
http://www.grunder.ee/hinnakirjad.php?sisu=rehvid&uued=1&kasutatud=2&w=195&h=65&d=15&filter=Vaata
Mõned korraliku firma kasutatud. Ja oleks oluliselt õnnelikum, kui pehme küljega, undavate, kurvides vilistavate ja absoluutselt ilma igasuguse pidamiseta Nankangi suverehvidega.
Tuntud firmade korralike kasutatud rehve müüb müstilise hinnaga Pärnus üritus "Rehviabi" tel. 5658326, asub Parmu tänaval. Olen sealt ostnud ca 5 aastat kasutatud suve ja talverehve ning ei jõua ära kiita.
Näited:
CContisporte 215/50 R16 olen sealt ostnud kolmel kevadel ning jooksul hind on olnud kuni 1200 krooni...
Vähemalt 2 jooksu Nokiani naelu 215/50 R16 olen ostnud 800-1200 krooni jooks.
Viimaseks talveks said ostetud Nokiani lamellkummid - 800 krooni jooks.
Nendel nn. kasutatud rehvidel on tavaliselt 8-12mm mustrit järgi olnud ning kordagi ei ole ma oma valikut kahetsema pidanud, nii et sealne peremees on hingega asja juures ja täiesti riskivabad pakkumised...Ja Saab ka mehele südamelähedane auto ;)
Saab Heil!
Näited:
CContisporte 215/50 R16 olen sealt ostnud kolmel kevadel ning jooksul hind on olnud kuni 1200 krooni...
Vähemalt 2 jooksu Nokiani naelu 215/50 R16 olen ostnud 800-1200 krooni jooks.
Viimaseks talveks said ostetud Nokiani lamellkummid - 800 krooni jooks.
Nendel nn. kasutatud rehvidel on tavaliselt 8-12mm mustrit järgi olnud ning kordagi ei ole ma oma valikut kahetsema pidanud, nii et sealne peremees on hingega asja juures ja täiesti riskivabad pakkumised...Ja Saab ka mehele südamelähedane auto ;)
Saab Heil!
16" velje jaoks on raske eestist õiget mõõtu saada. 205/50/R16 mõõt on oluliselt kallim teistest, laiemalt levinud mõõtudest. mina ostsin eelmine kevad Drewsautost (Nokian NRHi miski 6~ kilo), kuid hea pakkumise tegi ka Fulda müüja. foorumist keegi tundis seda Fulda-ärikat ja ehk annab kontakti.
Algselt postitas: sheik
Tuntud firmade korralike kasutatud rehve müüb müstilise hinnaga Pärnus üritus "Rehviabi" tel. 5658326, asub Parmu tänaval. Olen sealt ostnud ca 5 aastat kasutatud suve ja talverehve ning ei jõua ära kiita.
... ja tundub et töötab 24h ja 7 päeva nädalas.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1886
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
hei!
ei hakka uut teemat tegema. Point siis selles, et mul olemas 195/50 R15 Goodyear Eagle F1 suvekad (vanast autost). Saabil all 15" velg, tehas soovitab vist 195/60. Miskit suurt probleemi sildadele/kliirensile ei teki?
ei hakka uut teemat tegema. Point siis selles, et mul olemas 195/50 R15 Goodyear Eagle F1 suvekad (vanast autost). Saabil all 15" velg, tehas soovitab vist 195/60. Miskit suurt probleemi sildadele/kliirensile ei teki?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14284
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ehh teid laisku inimesi....
Võtke kasvõi Tqhq.ee kalkulaatorite lehekülg ja leidke erinevused kummide vahel. Saate teada palju on kõrguse vahe, spido viga jms.
Neid kalkulaatoreid on netis veel ja veel...
Sul, Wilddog, on erinevus 3.9 cm ehk siis poole võrra sellest läheb auto põhi maale lähemale. Spidomeetri erinevus aga üle 6%! Ilmselt ka madalam rehv on jäigem ja tänu sellele saab su sild rohkem matakaid kätte, sest rehv ei summuta nii palju enam. Loogiline?
Aga tõdedes järjekordselt fakti... parem küsin, küll mõni sooda ikka välja otsib ja ütleb..:P
/me teenib karmapunkte...
Võtke kasvõi Tqhq.ee kalkulaatorite lehekülg ja leidke erinevused kummide vahel. Saate teada palju on kõrguse vahe, spido viga jms.
Neid kalkulaatoreid on netis veel ja veel...
Sul, Wilddog, on erinevus 3.9 cm ehk siis poole võrra sellest läheb auto põhi maale lähemale. Spidomeetri erinevus aga üle 6%! Ilmselt ka madalam rehv on jäigem ja tänu sellele saab su sild rohkem matakaid kätte, sest rehv ei summuta nii palju enam. Loogiline?
Aga tõdedes järjekordselt fakti... parem küsin, küll mõni sooda ikka välja otsib ja ütleb..:P
/me teenib karmapunkte...
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1886
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
See kiiruse kalkulaator ammu läbi lapatud. Arvasin, et kellelgil omal kogemusest miskit öelda. mul esimest korda kokkupuude tehase mõõdust erineva mõõduga.
Algselt postitas: epsum
Kõigepealt korraliku firma uus rehv, kui selle jaoks raha pole, siis korraliku firma protikas, kui selleks raha pole, siis korralik kasutatud rehv, kui selleks tahtmist pole, siis mõne x-firma uus rehv.
No ei saa mina sellest loogikast aru, miks peaks (vähe)kasutatud korralik rehv muutuma hetkega kehvemaks kui protikas või mingi Huijong tootja pastel? Palun selgitage lollile?
Hei kõigile !
Kõigepealt suurimad tänud neile, kes viitsisid/aega leidsid siin oma arvamust avaldada. Suhtlesin täna OscarRehvi töötajaga ja selgus, et odavad rehvid otsas ja kuna rehve oli tõesti vaja, siis valik kaldus Gründer OÜ poole. Seda enam, et asub siin samas Võrus. Jooks Continental suverehve läks mulle maksma 1800 kr. Mustrit ca 8mm järel, seega ajab esialgu asja ära. Mingeid erilisi nõudmisi ma rehvide suhtes püstitanud ei ole, st autot kasutan rohkem pereautona ja just nagu eriline kihutaja ka pole. Esialgu olen valikuga rahul, eks näe kauaks neid jätkub. Mis puudutab rehvimõõtu, siis raamat annab mulle valida 195/60 R15 ja 185/65 R15 jne vahel.
Hetkeks minu poolt kõik.
Terv
Robert
Kõigepealt suurimad tänud neile, kes viitsisid/aega leidsid siin oma arvamust avaldada. Suhtlesin täna OscarRehvi töötajaga ja selgus, et odavad rehvid otsas ja kuna rehve oli tõesti vaja, siis valik kaldus Gründer OÜ poole. Seda enam, et asub siin samas Võrus. Jooks Continental suverehve läks mulle maksma 1800 kr. Mustrit ca 8mm järel, seega ajab esialgu asja ära. Mingeid erilisi nõudmisi ma rehvide suhtes püstitanud ei ole, st autot kasutan rohkem pereautona ja just nagu eriline kihutaja ka pole. Esialgu olen valikuga rahul, eks näe kauaks neid jätkub. Mis puudutab rehvimõõtu, siis raamat annab mulle valida 195/60 R15 ja 185/65 R15 jne vahel.
Hetkeks minu poolt kõik.
Terv
Robert
Algselt postitas: robema
Mis puudutab rehvimõõtu, siis raamat annab mulle valida 195/60 R15 ja 185/65 R15 jne vahel.
Hetkeks minu poolt kõik.
Ei tea miks ma arvasin et sa tonnisega sõidad...:freak:. Jälle mingi laest võetud fakt.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14284
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See seletus peitubki selles sulgudes olevas sõnas. Kui seal kasutatud rehvil on ikka ainult 5 mm mustrit järel, siis teab ainult saabijumal Trollhättanil, kuskohast see rehv läbi on sõitnud ja mida kannatama pidanud. 8mm on veel üsna uue mõõtu.Algselt postitas: fofa
No ei saa mina sellest loogikast aru, miks peaks (vähe)kasutatud korralik rehv muutuma hetkega kehvemaks kui protikas või mingi Huijong tootja pastel? Palun selgitage lollile?
Võtmesõnaks jääb endiselt "VÄHE".
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2335
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: Cyber
8mm on veel üsna uue mõõtu.
Võtmesõnaks jääb endiselt "VÄHE".
Panin äsja autoga kaasavaraks saadud Pirelli P6 alla. Ilmselt on nad hädavaevu ühe suve sõitnud kuid juba kõvad kui kivid. Loomkatsete aegu pidasid perfektselt, kuid krobelisel teel, nagu näiteks Tammsaare tee vanad jämeda ja osalt haihtunud killustikuga jupid olid oi kui mürased! Ei mingit asfaldi krobelisuse summutamist. Järjekordselt tuleb mainida et kõigel on hind!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2335
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
P&-d on oma olemuselt vaiksed kuid seistes on nad muutunud kivikõvaks. St. kasutatud pea-aegu uus rehv ei pruugi kasutamisel üldsegi uuena toimida! Kui aga näpu all on rehv ikka veel pehme siis tuld!Algselt postitas: Cyber
Sel juhul tuleb võtmesõnu juurde võtta, näiteks "vähe" ja "hiljuti"..;)
Ja võibolla ei olnud need P6-d ka ostes eriti vaiksed... Kõike võib juhtuda...
Aga. Ohh seda pessimismi. Kunagi ei tea kas eelmine omanik ei ole nende minimaalselt kasutatud rehvidega äärekive üritanud tasandada - jällegi isiklik omapärane kogemus fordi ajastust!
kas keegi on Barum'it proovinud, Brillantis?
või Yokohama decibel- hinnakirja järgi suht kirved aga kas on siis vaiksed?
masinal all olid Yokohama decibel, tagumised veel käravad aga esimesed on traatharjadeks sõidetud, ühe võtsin korraks alt ära ja tagasi panna enam ei tahtnud.... läheb lõhki veel, lammutab velje ka laiali.
ja veel- koormusindeks, olen arusaanud et 88 minimaalne ja kiirusklass V, samas autu peal märgitud ainult kiirusklass V, koormusindeksit nigu pole.
või Yokohama decibel- hinnakirja järgi suht kirved aga kas on siis vaiksed?
masinal all olid Yokohama decibel, tagumised veel käravad aga esimesed on traatharjadeks sõidetud, ühe võtsin korraks alt ära ja tagasi panna enam ei tahtnud.... läheb lõhki veel, lammutab velje ka laiali.
ja veel- koormusindeks, olen arusaanud et 88 minimaalne ja kiirusklass V, samas autu peal märgitud ainult kiirusklass V, koormusindeksit nigu pole.
Konkreetsed pakkumised ka:
195/60 R15
195/60R15 Continental PremiumContact 2 88H ... 1400.- tk.
195/60R15 Wanli S1031 88H ............................. 740.- tk.
195/60R15 Yokohama S306 88H ....................... 1184.- tk.
195/60R15 Yokohama C.drive 88H .................... 1282.- tk.
195/65 R 15
195/65R15 Continental EcoContact 3 91T ............. 1160.- tk
195/65R15 Continental PremiumContact 2 91H ..... 1400.- tk
195/65R15 Wanli S1093 91H ............................... 690.- tk
195/65R15 Yokohama AVS Decibel V500 RF 95H .... 1282.- tk
195/65R15 Yokohama C.drive RF 95H ................... 1227.- tk
195/65R15 Yokohama S306 91T .......................... 1018.- tk
õiget kiirusindeksit pole neist ühelgi kahjuks, aga kas ja millal sellist kiirust üldse arendada võimalik oleks....
195/60 R15
195/60R15 Continental PremiumContact 2 88H ... 1400.- tk.
195/60R15 Wanli S1031 88H ............................. 740.- tk.
195/60R15 Yokohama S306 88H ....................... 1184.- tk.
195/60R15 Yokohama C.drive 88H .................... 1282.- tk.
195/65 R 15
195/65R15 Continental EcoContact 3 91T ............. 1160.- tk
195/65R15 Continental PremiumContact 2 91H ..... 1400.- tk
195/65R15 Wanli S1093 91H ............................... 690.- tk
195/65R15 Yokohama AVS Decibel V500 RF 95H .... 1282.- tk
195/65R15 Yokohama C.drive RF 95H ................... 1227.- tk
195/65R15 Yokohama S306 91T .......................... 1018.- tk
õiget kiirusindeksit pole neist ühelgi kahjuks, aga kas ja millal sellist kiirust üldse arendada võimalik oleks....