Nahast istmekatted, tonnine versus klassik

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#1

R Apr 14, 2006 15:59

Välimuselt on tonnise ja klassiku istmekatted väga sarnased (vaatluse all nahkistmed, "Contour design"). Koodid siiski erinevad. On kellelgi kogemust/teadmisi - kas tonnise istmekatted sobivad ka klassikule?

Probleem selles, et klassiku juhiiste on ikka väga ära pragunenud ning asja sellest enam ei saa. Tahtsin tellida talle uue istmekatte VM'sist, aga pole enam saadaval. Samas - kui sama värvikoodiga tonnise istmekate sobib, siis telliks selle hoopis.

P.S Varuvariant on alati lasta teha katted; hinnalt tuleb sama välja.
P.P.S Huvitab mind istmiku nahkkate, mitte terve iste

Lisatud failid
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 392
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#2

R Apr 14, 2006 16:52

Pärnus üks kamraad lasi esiistmetele,roolile ja ustel olevatel kannidele naha peale õmmelda,autoks oli mingi sport nissan.Kasutas kahte värvi nahka,punane ja must ja istme seljatoele veel mingi tikand,töö oli korralik ja raha läks 8 kilo.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#3

R Apr 14, 2006 18:18

Lase õmmelda. Pärnus Polstrikoda OÜ-s saab kõiksugu asju teha. Mulle tegid näiteks kabriole katuse.
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#4

R Apr 14, 2006 19:29

Kui palju see 9000 oma VM-is maksis, kui saladus pole? Oma auto juba üle 10 aasta, palju erinevaid tagumikke on juhiistmest üle käinud, selline väsinud näeb see padi välja, äkki ostaks uue naha peale (allahindluse pakkumine peaks vist hetkel ikka ka veel kehtima)..
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

R Apr 14, 2006 19:31

Kui mu mälu mind ei peta, siis see padi oli 2,5-3K vahel (siia lisaks arvuta siis veel allahindlus).

Rahalises mõttes pole vahet, kas lased teha või tellid VM'ist; seega mina siiski eelistaks viimast (kui tonnise oma siiski klassikule sobib)

terv, teager
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

R Apr 14, 2006 21:30

Korralikke sadulseppi on tallinnaski piisavalt. Ühega neist oled Sa minuteada ka kokku puutunud.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#7

R Apr 14, 2006 21:44

TO tarmiit, LPT, qdwin:

Istmete teha laskmine on varuvariant ning läheb käiku juhul kui mingit muud võimalust pole. Inimene otsib ikka ju raskemat ja keerulisemat teed ;)

Pöörduks tagasi algse küsimuse poole, kas tonnise istmekatted sobivad klassikule - on kellelgil kogemust?

terv, teager
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

R Apr 14, 2006 21:46

Klassiku istmed on kitsamad minu teada.

Aga Sa võid ju iga kell istmed ära mõõta! Aero profiil on teine aga kinnitused samad.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#9

R Apr 14, 2006 22:26

Algselt postitas: qdwin
Klassiku istmed on kitsamad minu teada.

Aga Sa võid ju iga kell istmed ära mõõta! Aero profiil on teine aga kinnitused samad.


Üks lahendus oleks ka sinu masin ning klassik kõrvuti ajada ning mõõdulindiga üle käia; see peaks andma objektiivsema tulemi, kui aero istmete mõõdistamine...

terv, teager
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

R Apr 14, 2006 22:37

Täitsa võib.
Mul omakasupüüdlikud soovidki mängus... Selles mõttes et saaks Su 9000-ga paar kiiremat ringi teha. Automaatkasti käitumine pakub huvi.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

R Apr 14, 2006 23:03

Algselt postitas: qdwin
Selles mõttes et saaks Su 9000-ga paar kiiremat ringi teha. Automaatkasti käitumine pakub huvi.
see kolme nulli kirjutamine on ikka näppudes sees, jah? ;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#12

R Apr 14, 2006 23:17

Hihihii! Sa ei rahune mitte maha! :poke:
Oma särk on ihule lähemal, näiteks auto sedapuhku. Teageri Klassik Aeroga on tervelt 500 meetrit sõidetud. Kuid kuna endal on kolme nulliga masin siis võrdlus huvitab just Teageri tonnisega. Mul on oma automaatkasti suhtes võrdlusmoment puudu (VT ja Griffin ei lähe arvesse - nende proovimise ajal oli muud tähtsamatki jälgida vaja). Käikude lukustuse loogika pakub huvi.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

R Apr 14, 2006 23:26

Ei rahune jah ..:) Teager pakkus ju võimalust klassik ja su tonnine kõrvuti ajada...
Algselt postitas: teager
Üks lahendus oleks ka sinu masin ning klassik kõrvuti ajada ning mõõdulindiga üle käia

kuidas sa seal veel teageri tonnist sõidutad...;) öelnud siis kohe, et "tulen külla ja pane kõik oma autod sooja..."
Jäägem ikka täpseks oma väljendustes..;)

Cyber, närib tähti... eriti hästi läheb täna õ-täht.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#14

K Juul 19, 2006 1:25

Ma küsiks veel konkreetsemalt - kas tonnise istmed klassikusse sobivad?
1päev võrdlesin silmaga tükk aega tonnist ja klassikut. silmaga küll istmetel vahet ei teinud - see võis ka muidugi tuleneda autode kuju erinevusest.... ühesõnaga on see võimalik? kas kinnitused klapivad jne...

EDIT:tagaistmed muidugi on klassikul lyhemad, seda märkasin
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#15

K Juul 19, 2006 1:42

esimestega peaks olema võimalik. äkki koguni katet panna tonni oma sajakale. tagaistmetega ei vea arvatavasti välja ilma lisatöööta
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#16

K Juul 19, 2006 1:50

Tegelt ükspäev blocket-it sirvides jäi silma 1 5D klassik, millel juhiiste kuidagi kahtlaselt suur oli - eks ta tonnise oma oli. jalgadel tundus kyll vähe ruumi olevat....
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#17

K Juul 19, 2006 2:02

ma küll pole kindel aga miskipärast arvan et tonnil on üsna erinevaid (esi)istmeid läbi aegade olnud - äkki vanema tonni esiiste oli sisuliselt klassiku esiiste väikeste täiustustega?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

K Juul 26, 2006 8:38

Algselt postitas: teager
TO tarmiit, LPT, qdwin:

Istmete teha laskmine on varuvariant ning läheb käiku juhul kui mingit muud võimalust pole. Inimene otsib ikka ju raskemat ja keerulisemat teed ;)

Pöörduks tagasi algse küsimuse poole, kas tonnise istmekatted sobivad klassikule - on kellelgil kogemust?

terv, teager


Istmete konstruktsioon on erinev,lihtsam on tonnise terve iste uutele raamidele aretada.Olen kunagi ka tonnise "koti" klassikule peale ehitanud,aga normaalne tegevus see küll ei olnud.
Õige sadulsepp,kes tunneb ülihästi materjale,suudab oluliselt paremini kestvad(ja kaunimad) istmed-polstrid teha.Istmepõhja iga nahatükk tehakse erineva "kangusega" nahast.Seda paljud sadulsepad eiravad.
Täielik tippkvaliteediga sisu koos materjalidega läheb ca. 25-30 kilo maksma.
Kontakteeruge Alfonzega,tema autos on hästi näha orig. ja kohaliku tipptegija taseme vahe(viimase kasuks).
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#19

K Juul 26, 2006 11:00

Garaget.org'is on paljudel klassikutele hoopis NG900 esiistmed peale pandud, ehk peaks hoopis seda teed minema? Mugavamad (parema küljetoega) on nad küll.

Kas need kinnitused on siis nii üks ühele või tuleb keevitamisööd ka teha? Istmesoojenduse pistikud kindlasti ei klapi, samuti turvavöö anduri omad :freak:

terv, teager
Vasta