Nahast istmekatted, tonnine versus klassik
Välimuselt on tonnise ja klassiku istmekatted väga sarnased (vaatluse all nahkistmed, "Contour design"). Koodid siiski erinevad. On kellelgi kogemust/teadmisi - kas tonnise istmekatted sobivad ka klassikule?
Probleem selles, et klassiku juhiiste on ikka väga ära pragunenud ning asja sellest enam ei saa. Tahtsin tellida talle uue istmekatte VM'sist, aga pole enam saadaval. Samas - kui sama värvikoodiga tonnise istmekate sobib, siis telliks selle hoopis.
P.S Varuvariant on alati lasta teha katted; hinnalt tuleb sama välja.
P.P.S Huvitab mind istmiku nahkkate, mitte terve iste
Probleem selles, et klassiku juhiiste on ikka väga ära pragunenud ning asja sellest enam ei saa. Tahtsin tellida talle uue istmekatte VM'sist, aga pole enam saadaval. Samas - kui sama värvikoodiga tonnise istmekate sobib, siis telliks selle hoopis.
P.S Varuvariant on alati lasta teha katted; hinnalt tuleb sama välja.
P.P.S Huvitab mind istmiku nahkkate, mitte terve iste
Pärnus üks kamraad lasi esiistmetele,roolile ja ustel olevatel kannidele naha peale õmmelda,autoks oli mingi sport nissan.Kasutas kahte värvi nahka,punane ja must ja istme seljatoele veel mingi tikand,töö oli korralik ja raha läks 8 kilo.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Kui palju see 9000 oma VM-is maksis, kui saladus pole? Oma auto juba üle 10 aasta, palju erinevaid tagumikke on juhiistmest üle käinud, selline väsinud näeb see padi välja, äkki ostaks uue naha peale (allahindluse pakkumine peaks vist hetkel ikka ka veel kehtima)..
Kui mu mälu mind ei peta, siis see padi oli 2,5-3K vahel (siia lisaks arvuta siis veel allahindlus).
Rahalises mõttes pole vahet, kas lased teha või tellid VM'ist; seega mina siiski eelistaks viimast (kui tonnise oma siiski klassikule sobib)
terv, teager
Rahalises mõttes pole vahet, kas lased teha või tellid VM'ist; seega mina siiski eelistaks viimast (kui tonnise oma siiski klassikule sobib)
terv, teager
TO tarmiit, LPT, qdwin:
Istmete teha laskmine on varuvariant ning läheb käiku juhul kui mingit muud võimalust pole. Inimene otsib ikka ju raskemat ja keerulisemat teed ;)
Pöörduks tagasi algse küsimuse poole, kas tonnise istmekatted sobivad klassikule - on kellelgil kogemust?
terv, teager
Istmete teha laskmine on varuvariant ning läheb käiku juhul kui mingit muud võimalust pole. Inimene otsib ikka ju raskemat ja keerulisemat teed ;)
Pöörduks tagasi algse küsimuse poole, kas tonnise istmekatted sobivad klassikule - on kellelgil kogemust?
terv, teager
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Klassiku istmed on kitsamad minu teada.
Aga Sa võid ju iga kell istmed ära mõõta! Aero profiil on teine aga kinnitused samad.
Aga Sa võid ju iga kell istmed ära mõõta! Aero profiil on teine aga kinnitused samad.
Algselt postitas: qdwin
Klassiku istmed on kitsamad minu teada.
Aga Sa võid ju iga kell istmed ära mõõta! Aero profiil on teine aga kinnitused samad.
Üks lahendus oleks ka sinu masin ning klassik kõrvuti ajada ning mõõdulindiga üle käia; see peaks andma objektiivsema tulemi, kui aero istmete mõõdistamine...
terv, teager
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Täitsa võib.
Mul omakasupüüdlikud soovidki mängus... Selles mõttes et saaks Su 9000-ga paar kiiremat ringi teha. Automaatkasti käitumine pakub huvi.
Mul omakasupüüdlikud soovidki mängus... Selles mõttes et saaks Su 9000-ga paar kiiremat ringi teha. Automaatkasti käitumine pakub huvi.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Hihihii! Sa ei rahune mitte maha! :poke:
Oma särk on ihule lähemal, näiteks auto sedapuhku. Teageri Klassik Aeroga on tervelt 500 meetrit sõidetud. Kuid kuna endal on kolme nulliga masin siis võrdlus huvitab just Teageri tonnisega. Mul on oma automaatkasti suhtes võrdlusmoment puudu (VT ja Griffin ei lähe arvesse - nende proovimise ajal oli muud tähtsamatki jälgida vaja). Käikude lukustuse loogika pakub huvi.
Oma särk on ihule lähemal, näiteks auto sedapuhku. Teageri Klassik Aeroga on tervelt 500 meetrit sõidetud. Kuid kuna endal on kolme nulliga masin siis võrdlus huvitab just Teageri tonnisega. Mul on oma automaatkasti suhtes võrdlusmoment puudu (VT ja Griffin ei lähe arvesse - nende proovimise ajal oli muud tähtsamatki jälgida vaja). Käikude lukustuse loogika pakub huvi.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei rahune jah ..:) Teager pakkus ju võimalust klassik ja su tonnine kõrvuti ajada...
kuidas sa seal veel teageri tonnist sõidutad...;) öelnud siis kohe, et "tulen külla ja pane kõik oma autod sooja..."
Jäägem ikka täpseks oma väljendustes..;)
Cyber, närib tähti... eriti hästi läheb täna õ-täht.
Algselt postitas: teager
Üks lahendus oleks ka sinu masin ning klassik kõrvuti ajada ning mõõdulindiga üle käia
kuidas sa seal veel teageri tonnist sõidutad...;) öelnud siis kohe, et "tulen külla ja pane kõik oma autod sooja..."
Jäägem ikka täpseks oma väljendustes..;)
Cyber, närib tähti... eriti hästi läheb täna õ-täht.
Ma küsiks veel konkreetsemalt - kas tonnise istmed klassikusse sobivad?
1päev võrdlesin silmaga tükk aega tonnist ja klassikut. silmaga küll istmetel vahet ei teinud - see võis ka muidugi tuleneda autode kuju erinevusest.... ühesõnaga on see võimalik? kas kinnitused klapivad jne...
EDIT:tagaistmed muidugi on klassikul lyhemad, seda märkasin
1päev võrdlesin silmaga tükk aega tonnist ja klassikut. silmaga küll istmetel vahet ei teinud - see võis ka muidugi tuleneda autode kuju erinevusest.... ühesõnaga on see võimalik? kas kinnitused klapivad jne...
EDIT:tagaistmed muidugi on klassikul lyhemad, seda märkasin
Algselt postitas: teager
TO tarmiit, LPT, qdwin:
Istmete teha laskmine on varuvariant ning läheb käiku juhul kui mingit muud võimalust pole. Inimene otsib ikka ju raskemat ja keerulisemat teed ;)
Pöörduks tagasi algse küsimuse poole, kas tonnise istmekatted sobivad klassikule - on kellelgil kogemust?
terv, teager
Istmete konstruktsioon on erinev,lihtsam on tonnise terve iste uutele raamidele aretada.Olen kunagi ka tonnise "koti" klassikule peale ehitanud,aga normaalne tegevus see küll ei olnud.
Õige sadulsepp,kes tunneb ülihästi materjale,suudab oluliselt paremini kestvad(ja kaunimad) istmed-polstrid teha.Istmepõhja iga nahatükk tehakse erineva "kangusega" nahast.Seda paljud sadulsepad eiravad.
Täielik tippkvaliteediga sisu koos materjalidega läheb ca. 25-30 kilo maksma.
Kontakteeruge Alfonzega,tema autos on hästi näha orig. ja kohaliku tipptegija taseme vahe(viimase kasuks).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Garaget.org'is on paljudel klassikutele hoopis NG900 esiistmed peale pandud, ehk peaks hoopis seda teed minema? Mugavamad (parema küljetoega) on nad küll.
Kas need kinnitused on siis nii üks ühele või tuleb keevitamisööd ka teha? Istmesoojenduse pistikud kindlasti ei klapi, samuti turvavöö anduri omad :freak:
terv, teager
Kas need kinnitused on siis nii üks ühele või tuleb keevitamisööd ka teha? Istmesoojenduse pistikud kindlasti ei klapi, samuti turvavöö anduri omad :freak:
terv, teager