Avastasin, et juhiistme esine matt oli märg, hoolimata kuivast ilmast. Vaatasin lähemalt õli kurat :wall: Ei tea kust alguse saab aga roolivarras on kah üsna õline, tilgub lausa Katsusin hakata viga otsima, kuid polstrid ees, ning peale ühe kruvikoha ei leidnudki sealt alt :red:
Kuidas saaks juhi jalgade juures olevad polstrid lahti? Käivad need üldse ilma armatuuri eemaldamata?
Või on ehk ideid juba mis võib probleem olla ?
...tegemist siis klassikuga 88 aastast.
Mingi õli tilgub salongi ?!
siduri peasilinder,pakuks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See pakkumine muidugi läheks kokku sellega, et sidur vahest vilisevat häält teeb... kui siduripedaali korra puutuda jääb vait. Ja kui siduri algusega "mängida", siis viliseb.
Siduri/piduri õli on mu teada ühes paagis, aga see paak pole nagu erilisi tühjenemise märke näidanud...
Siduri pesilindri vahetus/remont on kallis lõbu?
Siduri/piduri õli on mu teada ühes paagis, aga see paak pole nagu erilisi tühjenemise märke näidanud...
Siduri pesilindri vahetus/remont on kallis lõbu?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Polstrid tulevad sealt üsna ilusti ära. Põrandavaip tervikuna on uksepostide ja alumiste servade küljes olevate liistude all kinni. Sinna pedaalide juurde peaks siiski pääsema ilma vaipa lahti katkumata. Teine teema on armatuuri alumine osa. Esialgu võib tunduda täiesti arusaamatu, kus ja mis seda hoiab.. tegelikult tulevad poldid hoopis kapoti alt lahti..;) Nurga sees sealt kabiini poolt.
Üldiselt peaks selle vist eest võtma, kui siduri peasilindrit vahetada. Muidu pole ruumi.
Muud seal vist pole, mis õli tilkuda võiks. Soojendusradikas tilgub jahutusvedelikku.
EDIT: vilisev sidurihääl tuleb ilmselt survelaagrist hoopis.
Üldiselt peaks selle vist eest võtma, kui siduri peasilindrit vahetada. Muidu pole ruumi.
Muud seal vist pole, mis õli tilkuda võiks. Soojendusradikas tilgub jahutusvedelikku.
EDIT: vilisev sidurihääl tuleb ilmselt survelaagrist hoopis.
Alwaro: see vilin on sul siduri survelaager ma pakuks välja. Umbes sada korda seda vilinat kuulnud. Kaugel teise vabariigi alguses sai survelaagrit kuumas mootoriõlis leotatud, puges kenasti laagrisse sisse ja vilin oli kadund. Kuni laagri surmani, mis reeglina on suht vältimatu samm peale vilinat. A õlis 'keetmisega' sai agooniat miski aastake pikendada.
ei tea 900 üksikasju aga 86 a 9000-l tuli käimakotist piki spidomeetri trossi koti õli üles armatuurini ja tilkuspulkasid polstreid pidi kingade peale, enne vea avastamist läksid vist kahed kingad hukka, põhjus- trossi simmerling käigukasti poolsesse otsa panemata jäetud pele remonti.