Auto seisis 2 päeva ja eile õhtul käima pannes tuli kapoti alt imelikku sirisevat häält ning rool oli väga raske.
Siis selgus, et roolivõim oli kiiresti väga kuumaks läinud.
Arvame, et pump oli mingil põhjusel kinni kiilunud ja rihm lihtsalt libises üle.
Kui asi maha jahtus, panime uuesti käima ja nüüd töötab ilusti.
Õli on ka paagis vähe ja jumal teab millal vahetatud.
Vahetaks nüüd kiirelt õli, aga palun öelge, mis sinna võib kallata. Kas on ka Tartus saadaval või ainult ~ VM/Troost?
Teine asi on vahetus. Kui ikka kallis õli siis ei ole mõtet ise tsirkust teha. Kas seal on mingi ainult saabile iseloomulik nüanss või peaks Opelit tundvad mehed selle tööga edukalt hakkama saama?
Ja kui pump on suremas - :freak:
Lammaritest ei paista olevat 9-3 juppe :(
Roolivõimendi tegi trikki
Õli peaks maksma suurusjärgus 400 krooni totsik ja neid peaks vahetuse käigus mitu tk minema. Sisse peaks ikka originaalõli panema, sest vanemad Saabid (tonnine vähemalt) on õli kvaliteedi suhtes pirtsakad. Vahetusega peaks iga norm. töökoda hakkama saama. VM-st või Troostist peaks sulle ka telefoni teel öeldama, kui palju õli vahetuseks kulub.
Õli kulub u. 0,75 l(tonnisele,uuematele veidi enam). Tonnistele sobiv on helesinine(ka esimesed NG´d),hiljem tuleb roheline.Värv loomulikult pole tähtis,vaid õige mark.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: vaga
oskab keegi öelda palju seda õli seal paagis olema peab?
korgi küljes oleval torul on kaks ranti peal, minul ulatub vaevalt alumise randini.
äkki on vähe kuigi võimendab normaalselt.
Tonnise paagi peal on näiteks märk kirjaga " ---- MIN"