Roolilati siis classicult alates '87, kuna need olevat igavesed. Äkki on kellelgi doonori küljes ja justkui niisama roostetab.
tel 56476700, Risto
Ostan klassikule roolilati
Algselt postitas: hoplaa
Roolilati siis classicult alates '87, kuna need olevat igavesed. Äkki on kellelgi doonori küljes ja justkui niisama roostetab.
tel 56476700, Risto
sitemat,kui classicu latt olen ainult vanadel volvodel kohanud.
Lase remontida parem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: mart96
äkki põhjendad, millest selline jabur arusaam? Naised saunas rääkisid?
Tegelikult küll Anti rääkis ja mitte saunas, et flatnose classicutel on silinder üsna pehmest materjalist, pidavat töötsoonis ära kuluma, samas facelifti järgsetel on materjali muudetud ja need kestavad. Sihuke inf mul on, rohkem ei oska kommenteerida.
Äkki sa Trionic oskad öelda, kus neid remonditakse?
Algselt postitas: hoplaa
Algselt postitas: mart96
äkki põhjendad, millest selline jabur arusaam? Naised saunas rääkisid?
Tegelikult küll Anti rääkis ja mitte saunas, et flatnose classicutel on silinder üsna pehmest materjalist, pidavat töötsoonis ära kuluma, samas facelifti järgsetel on materjali muudetud ja need kestavad. Sihuke inf mul on, rohkem ei oska kommenteerida.
Äkki sa Trionic oskad öelda, kus neid remonditakse?
oskan küll,aga avalikult keelati kontakti jagamine(liigne töökoormus vist).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mina olen vaba mees ja mulle ei keela keegi midagi;)
kindlalt tegelt ei tea, aga kuskil Vana Narva mnt-l vist-ma küsin täpsemalt.
Antil muidugi rohkem kogemusi, temaga ma vaielda ei kavatse, aga ise küll eriti ei usu, et need uued paremad on.
Mul näiteks 900S-il on ka talvel juba seda hommikust kangust, kuigi väljalaskeaasta on 91 ja läbisõit 180 000
Samas tõin Soomest 86 a 900i, millel 330 000 kellal ja pidin nuttes seda latti alt ära kiskuma, ehk siis ilmselt seal sünnist saati ja toimib ideaalselt.
miks ma ironiseerisin-põhjus selles, et igavesi asju pole olemas-väidetavalt on kaks asja, mis ei kulu, aga neid pole siin avalikult viisakas välja öelda:P
Usas nad taastavad nii vist, et pannakse roostevaba silinder sisse-no see peaks tõesti kestma.
Trionic-on sul kogemusi, kui hästi neid Eestis remonditakse?????
to hoplaa: kui nüüd asjalikku juttu ajada, siis osta ikka selline latt, mida ennem ka kontrollida saad, et ta ideaalselt töötab. Ise ostsin ühe garaazhinurgast ja hullem kui mu vana. Korras latid maksavad Soomes 60-80euri.
Mul on olemas ka tihendikomplekt latile (Soome motonetist ostetud)
kindlalt tegelt ei tea, aga kuskil Vana Narva mnt-l vist-ma küsin täpsemalt.
Antil muidugi rohkem kogemusi, temaga ma vaielda ei kavatse, aga ise küll eriti ei usu, et need uued paremad on.
Mul näiteks 900S-il on ka talvel juba seda hommikust kangust, kuigi väljalaskeaasta on 91 ja läbisõit 180 000
Samas tõin Soomest 86 a 900i, millel 330 000 kellal ja pidin nuttes seda latti alt ära kiskuma, ehk siis ilmselt seal sünnist saati ja toimib ideaalselt.
miks ma ironiseerisin-põhjus selles, et igavesi asju pole olemas-väidetavalt on kaks asja, mis ei kulu, aga neid pole siin avalikult viisakas välja öelda:P
Usas nad taastavad nii vist, et pannakse roostevaba silinder sisse-no see peaks tõesti kestma.
Trionic-on sul kogemusi, kui hästi neid Eestis remonditakse?????
to hoplaa: kui nüüd asjalikku juttu ajada, siis osta ikka selline latt, mida ennem ka kontrollida saad, et ta ideaalselt töötab. Ise ostsin ühe garaazhinurgast ja hullem kui mu vana. Korras latid maksavad Soomes 60-80euri.
Mul on olemas ka tihendikomplekt latile (Soome motonetist ostetud)