Ostan klassikule roolilati

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#1

E Mai 29, 2006 16:14

Roolilati siis classicult alates '87, kuna need olevat igavesed. Äkki on kellelgi doonori küljes ja justkui niisama roostetab.
tel 56476700, Risto
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#2

E Mai 29, 2006 20:22

Algselt postitas: hoplaa
Roolilati siis classicult alates '87, kuna need olevat igavesed

äkki põhjendad, millest selline jabur arusaam? Naised saunas rääkisid?
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#3

E Mai 29, 2006 21:15

Küsi siit: http://www.bliauto.ee/. Ma täna käisin seal ja sain oma kabriole hulga juppe. Neil üks -92 klassik tükkideks võetud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

E Mai 29, 2006 21:16

Algselt postitas: hoplaa
Roolilati siis classicult alates '87, kuna need olevat igavesed. Äkki on kellelgi doonori küljes ja justkui niisama roostetab.
tel 56476700, Risto


sitemat,kui classicu latt olen ainult vanadel volvodel kohanud.
Lase remontida parem.
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#5

T Mai 30, 2006 9:38

Algselt postitas: mart96
äkki põhjendad, millest selline jabur arusaam? Naised saunas rääkisid?


Tegelikult küll Anti rääkis ja mitte saunas, et flatnose classicutel on silinder üsna pehmest materjalist, pidavat töötsoonis ära kuluma, samas facelifti järgsetel on materjali muudetud ja need kestavad. Sihuke inf mul on, rohkem ei oska kommenteerida.

Äkki sa Trionic oskad öelda, kus neid remonditakse?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

T Mai 30, 2006 9:42

Algselt postitas: hoplaa
Algselt postitas: mart96
äkki põhjendad, millest selline jabur arusaam? Naised saunas rääkisid?


Tegelikult küll Anti rääkis ja mitte saunas, et flatnose classicutel on silinder üsna pehmest materjalist, pidavat töötsoonis ära kuluma, samas facelifti järgsetel on materjali muudetud ja need kestavad. Sihuke inf mul on, rohkem ei oska kommenteerida.

Äkki sa Trionic oskad öelda, kus neid remonditakse?


oskan küll,aga avalikult keelati kontakti jagamine(liigne töökoormus vist).
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#7

T Mai 30, 2006 10:06

mina olen vaba mees ja mulle ei keela keegi midagi;)

kindlalt tegelt ei tea, aga kuskil Vana Narva mnt-l vist-ma küsin täpsemalt.

Antil muidugi rohkem kogemusi, temaga ma vaielda ei kavatse, aga ise küll eriti ei usu, et need uued paremad on.
Mul näiteks 900S-il on ka talvel juba seda hommikust kangust, kuigi väljalaskeaasta on 91 ja läbisõit 180 000

Samas tõin Soomest 86 a 900i, millel 330 000 kellal ja pidin nuttes seda latti alt ära kiskuma, ehk siis ilmselt seal sünnist saati ja toimib ideaalselt.

miks ma ironiseerisin-põhjus selles, et igavesi asju pole olemas-väidetavalt on kaks asja, mis ei kulu, aga neid pole siin avalikult viisakas välja öelda:P

Usas nad taastavad nii vist, et pannakse roostevaba silinder sisse-no see peaks tõesti kestma.

Trionic-on sul kogemusi, kui hästi neid Eestis remonditakse?????

to hoplaa: kui nüüd asjalikku juttu ajada, siis osta ikka selline latt, mida ennem ka kontrollida saad, et ta ideaalselt töötab. Ise ostsin ühe garaazhinurgast ja hullem kui mu vana. Korras latid maksavad Soomes 60-80euri.
Mul on olemas ka tihendikomplekt latile (Soome motonetist ostetud)
Vasta