Auto kisub jubedalt paremale + karpa jamad
Tõenäoliselt olen kuskil augus midagi vigastanud. Sest rehvide ja rõhkudega on kõik korras. Mis võib viga olla ? Millised sillajupid võivad seda põhjustada? teatud kiirustelt alates 80 hakkab ka vibratsioon tekkima.
Auto saab 99
Auto saab 99
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma mõtlesin ka kunagi et huvitav mis jama, auto kisub. Käisin sillastendis isegi. Ei olnud nagu midagi viltu. Pealtnäha olid ka rehvid OK, rõhud ka. Alles siis, kui ratas alt ära sai võetud, nägi ära, et va rehv tegelikult mõne koha pealt vormist puha väljas oli. Auto all ei saanud aru midagi. Vibra polnud, aga kiskus.
Kas sul lööb vibra rooli ka? Siis vast ikka mõni velg/rehv kõver.
Aga kui loogiliselt võtta, siis selleks, et kiskuda saaks, peaks mingi ratas viltu sõitma. Selleks peab järgi andma kas rooliots või üks sharniiridest... rohkem seal ju polegi õieti midagi, see kahe õõtsaga süsteem on väga lihtsa ehitusega. No õõtsakinnitused ka, aga kui need juba järgi annavad, siis ei sõida sa kuhugi enam. Need annavad märku ka enne, auto läheb ujuvaks ja konkreetsus roolimisel kaob. Võib sellisena pikka aega ujuda, kuni rooste oma tööd teeb ja kinnitusi ussitab.
Kas sul lööb vibra rooli ka? Siis vast ikka mõni velg/rehv kõver.
Aga kui loogiliselt võtta, siis selleks, et kiskuda saaks, peaks mingi ratas viltu sõitma. Selleks peab järgi andma kas rooliots või üks sharniiridest... rohkem seal ju polegi õieti midagi, see kahe õõtsaga süsteem on väga lihtsa ehitusega. No õõtsakinnitused ka, aga kui need juba järgi annavad, siis ei sõida sa kuhugi enam. Need annavad märku ka enne, auto läheb ujuvaks ja konkreetsus roolimisel kaob. Võib sellisena pikka aega ujuda, kuni rooste oma tööd teeb ja kinnitusi ussitab.
Raaiiisk
ma ei hakka uut teemat tegema, aga järjekordne anomaalia :D
Autol purunes eile mingi karburaatori bensiinivoolik (selline mis jooksis karburaatorist karburaatorisse st ühendas seal mingeid asju.) Sai see ära vahetatud, aga auto ei toimi normaalselt. Saaks nagu liiga palju kütet peale. Karburaatori küljes on mingi lahtine ots kust voolab kütust lihtsalt maha, (See vist ongi mingi ülevool ? ) Auto ei lähe pöördesse. Kuna kõik voolikud kapoti all on suht rabedad, kas võib eeldada et kuskilt mõni vaakum vms voolik veel lekib? (st sai teist voolikut vahetades kuidagi viga vms)
ma ei hakka uut teemat tegema, aga järjekordne anomaalia :D
Autol purunes eile mingi karburaatori bensiinivoolik (selline mis jooksis karburaatorist karburaatorisse st ühendas seal mingeid asju.) Sai see ära vahetatud, aga auto ei toimi normaalselt. Saaks nagu liiga palju kütet peale. Karburaatori küljes on mingi lahtine ots kust voolab kütust lihtsalt maha, (See vist ongi mingi ülevool ? ) Auto ei lähe pöördesse. Kuna kõik voolikud kapoti all on suht rabedad, kas võib eeldada et kuskilt mõni vaakum vms voolik veel lekib? (st sai teist voolikut vahetades kuidagi viga vms)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no kyll sul kõigi autode ja asjadega myret.:P
vihje: karburaatoris on ujuk ja nõelklapp.
vihje: karburaatoris on ujuk ja nõelklapp.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: stennadi
Karburaatorist justkui lekiks bensiini, kuskilt. mingi tihend ? membraan?
On jah kõigega probleem sest kui üks asi ikka alt veab siis täielikult
Nõelklapp tuleb välja vahetada,karpat saab lammutada ainult altpoolt,ehk siis eelnevalt tuleb ta (nad) kollektorilt eemaldada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: stennadi
Kusjuures rool on ikkagi konkreetne. Sellist kõvera velje ja rehvi tunnet ei ole. Tõenäoliselt on viga rooliotstes sest et kokkujooks on silmaga nähtavalt vale. Eile sai uuritud. Homme lasen asja paika panna
ma võtaksin arvesse ka õõtsa kinnitused, mis ei pruugi olla mitte ainult mädad vaid ka nt mõrased (kiirenda-pidurda 1.-2. käiguga ja vt kas kuuldub selline spetsiifiline metalne nagin-kriuks, või siis tajutav muutus rooligeomeetrias)
stennadi kirjutas
Sõitsin mingi aeg mingite vanade, näiliselt üsna korralike 165 laiusega rehvidega. Muidu oli tip-top, aga 90-100 km/h hakkaid esiots ja rool üha süvenevalt vibreerima. Uued rehvid kaotasid probleemi koheselt. Äkki sul ka rehvid "ajaloolised"?
teatud kiirustelt alates 80 hakkab ka vibratsioon tekkima.
Sõitsin mingi aeg mingite vanade, näiliselt üsna korralike 165 laiusega rehvidega. Muidu oli tip-top, aga 90-100 km/h hakkaid esiots ja rool üha süvenevalt vibreerima. Uued rehvid kaotasid probleemi koheselt. Äkki sul ka rehvid "ajaloolised"?